30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ben ik blij dat ik morgen ook vrij ben :) Hoef ik niet in 1x AL die pagina's te lezen die jullie volkletsen ;) :D Hahaha

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Oma:x:x:x en nu weer weg wezen kssssssstttttt en wel nu pfff je houdt ook gewoon nooit op hé!!! Dus nu di ekoffer in pakken en op de trein naat timboektoe of zo.....:x:x:x:x

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: super goed nieuws vandaag voor jou! Wordt een spannend weekend! ;):D

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D kun je helpen ze vol te kletsen:D:D:D

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    OH trouwens met de hond naar de dierenarts geweest en zijn prostaat lijkt ok. Leek wel iets groter, maar dat is niet verontrustend bij een reu van bijna 9. Hij had blaasontsteking en heeft nu een kuurtje. Hopelijk is dat het en anders moeten we weer terug...

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ben je even aan de telefoon ben je metee weer 5 minten aan het bijlezen:D:D

Wist je dat ze in de aanbieding zijn bij de Lidl????

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    \

Wat een goed nieuws:D ok prettig is anders maar blaasontsteking is altijd beter dan een zieke prostaat:p:p:p

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik hoor ineens een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik morgen naar de Lidl moet haha maar waarom toch:(:(:(:(:D:D:D:D:D

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    AHA....Was dat het idee... Ik dacht dat ik "gewoon" kon gaan
    f5-en :D :D :D :D :D ;) Hihihi

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha dat mag ook natuurlijk haha maar ja of je dat volhoudt:D:D:D:D:D

Ow ja ik was ook weer even op de weegschaal geweest :$:$:$:$:$:$ dat had ik beter niet kunnen doen:):):):p:p:p:p

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Pcies, kon het ook niet laten te vragen of ik ook even door de microscoop mocht kijken...:p...zag een paar mooie zwemmertjes en dat voor zo'n ouwe zak! :D En hij liet ook een struvietkristal zien. Door de lichtspiegeling leek deze met een roze randje en in het midden een groene streep. Zo grappig. :p:p:p

En die hond maar dwaas doen. Leip beest. Als de da zegt dat we naar binnen mogen, laat ik de riem los, want dan scheurt Remy naar binnen en probeert alvast op de tafel te springen....mannen! ;):D

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hahahaha, een kilo voor 90 cent of zo... Ik hoorde het vanmorgen op de radio en moest meteen aan jou denken.

He, en die Diesel*. Had het toch mooi goed van Femke, nu maar duimen voor die andere voorspelling...;););)

@Mykelti: het lijkt dus gelukkig mee te vallen met woef! Gelukkig maar.

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Was het zo erg...

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Hexje: Ik denk niet dat ik dat zou kunnen volhouden... *Houdt eigenlijk helemaal niet van kletsen* (Hahahahaha)

En de weegschaal... Met die 2 "druiven" daarbinnen??? Hmmmm... Zal niet meevallen ;) :D :d ;)

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha honden zwemmertjes ja je kan ze laten invriezen voor ooit een nieuwe pup???:D:D:D:D die da zal wel gedacht hebben dat mens en die hond zijn beide niet goed wijs haha de 1 wil zwemmers kijken en dan andere is blij me te zien haha:D:D:D

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ja haha doe eens een gok lol:D:D:D:D

17. eternity

eternity Niet meer actief

@femmelepem: oh meid, wat ontzettend kl*te voor je vriendin en haar vriend!!!!! Jezus zeg!!!!
    Heel veel sterkte voor haar, en ook voor jou!

@femke; woensdag 1 december komt Tinkerbell ter wereld dus!!!
    JEEEEEEEEEEEJ!!!!!

@hexje: wat goed hè, dat je de datum goed had gependeld!
    Ik heb nu nog meer vertrouwen in jouw pendels. ;)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHAHA, zijn zwemmertjes heb ik ooit al gezien, toen ze getest werden voor een carrière als dekreu... ;) Helaas gooiden zijn ellebogen roet in het eten, dus geen puppekind van onze Reems.

Ja, en dan maar staan te tippen hè, hoe ouder, hoe maffer deze hond. :p

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat hoor je toch niet vaak. Onze hond hing alijd in de kuiten van de da. De assistente daarentegen was zijn grootste vriendin (het was een asiel hond die daarvoor door mannen mishandeld was. Mannen in pakken had hij echt een bloedhekel aan. Van de ober tot de pastoor:p:p)

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ All: Ik piep er even tussenuit; even lekker ontspannen op de bank... Pfff.. Drukke dag geweest met die kleine man en zijn vriendje ;) Tot strakkies...

Deel Deze Pagina