haha iedereen hier houdt niet van kletsen maar typen zijn we allemaal gek op en ja was best wel shocking hahaha
Hmm, nog een dagje werken morgen, geen zin!!!! Beetje ZPen tussendoor denk ik . Morgenavond een 80's 90's avond, daar heb ik dan wel weer zin in . Al gaat om 23.00 dit kipje meestal wel op stok deze dagen . Femmele, lees net je post, wat vreselijk verdrietig! Sterkte
Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Wat was het voor hond? Mijn oom had ook altijd mechelaars en bij de laatste had iemand gezegd dat hij hem zo lang mogelijk niets moest leren... Dat in combinatie met niet consequent zijn, resulteerde in een gevaarlijk onzekere hond, die helaas voor ons (op visite gaan was niet zo gezellig) niet dood te knuppelen was, 16 geworden ofzo. Die moest hij altijd ruim voor binnenkomst bij de da muilkorven, want die lustte ook wel een hapje uniform...
EN dat in 4 dagen. Ohoh, je mag wel voorzorgs maatregelen gaan treffen. Laat Hexenman een winkelwagetje ombouden zodat je buik erop kan rusten....
Het was een kruising Yorkshere en nog iets. Net een fifi, maar dan wat groter... Hij had echt een hekel aan manne in pak. Hij greep alles wat daar op leek. De postbode, de dominee, de agent, enz. Maarrrrrr vrouwen in een soorteglijk pak, geen probleem. MAnnen "in het wild" waren nog wel oke. Maar mijn vader was soms een probleem. Als mijn moeder eerder in bed lag dan mijn vader kon mijn vader niet zonder gevaar voor eigen leven in bed stappen. Dan hinh hij echt letterlijk in zijn kuiten. Dan moest mijn moeder uit bed stappen, dan kon mijn vader erin en daarna mijn moeder weer. Dan was het wel oke Gek beest, helemaal leip maar wel lief (voor mij in ieder geval), maar het is wel al heeeeeel lang gelden hoor. Ik was 8 og 9 toen we Cheetah in moesten laten slapen...
Overschot aan madarijnen denk ik haha als ik nog meer laat rusten haal ik de 120 ben ik bang haha dus ik blijf wel lopen zonder draag platau hahaha Veel plezier Mykelti
@Nanette Meid, wat fijn dat je zo snel al geopereerd kan worden maar wat spannend ook voor je! Ik ga heel hard voor je duimen dat het maar heel voorspoedig mag gaan en dat je gauw weer superwoman bent! @Knuffel Wil jij niet van die VEEL TE LEKKERE plaatjes posten als ik geen chocola in huis heb, ja?! @Femmele Wat een vreselijk nieuws van je vriendin... geen woorden voor. Mijn beste vriendin heeft het ook meegemaakt met 8 mnd zwangerschap. Heel erg heftig! Ik ben toen 2 weken bij haar in huis komen logeren, was bij de bevalling en hielp haar bij de praktische zaken zoals de crematie regelen. Ik hoop dat jouw vriendin veel steun zal krijgen vanuit haar omgeving en vooral dat mensen zullen blijven luisteren...
Lieve kippie's ik ga afsluiten nog even op de bank hangen tv kijken (the mentalist sbs6 ) en dan onder de wol. Ik wens jullie allen nog een fijne avond en tot morgen dikke knufffffff gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppp lol
@Fem Word er helemaal naar van als ik je verhaal lees. Kan me voorstellen dat je zelf ook ongerust wordt....Heb vanmorgen nog een plopje gevoelt maar meer ook niet, dus maak me ook wel een beetje zorgen.....
Fijne avond. Ik zit ook naar SBS te kijken.. @Alexandra: wat een vreselijk verhaal. En wat een goed vriendin ben jij!!! Is dat al lang geleden??
Weer iets nieuws, in een keer staan heel mijn benen aan de binnenkant onder de bultjes en jeuken dat het doet. Jeuken niet normaal. Net al in noodtempo naar winkelcentrum maar daar is het geen koopavond terwijl het hier overal koopavond is. En nee ik heb geen rare dingen gegeten. geen nieuw waspoeder, kan niet zijn van de warmte.
Ongeveer 5 jaar geleden. Ze had al een week het kindje niet gevoeld maar haar ongerustheid werd afgewimpeld door de vk. Op de verjaardag van haar dochtertje kreeg ze de echo die haar nachtmerrie bevestigde. 's Middags vierde ze de verjaardag van haar dochtertje. Overlevingsstrategie...