30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dat gaat idd nergens over dan wil je graag en dan krijg je niks moet je eens kijken hoeveel mensen er zijn die niet willen en toch een baan krijgen! Het is idd oneerlijk..... nou heb ik geluk gehad waar ik nu werk vinden ze eigenlijk ook dat ik niet thuis hoor en dat ik te veel geleerd heb hahaha (als ik geen baan had deed ik weer een vage studie:p) en een te hoog nivo hebt maar heb het naar mijn zin en dat is toch minstens net zo belangrijk.... is een uitzendburo voor hoger opgeleide niks? (heb je waarschijnlijk al geprobeerd maar schoot me zo te binnen:p)

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jeetje Hexje, dat is inderdaad reuze stoer!!! Op advies van de tandarts of benje zelf zo standvastig??
    In ieder geval; Diep respect!
    Hier nog eentje die liever op mijn kruk naast de tandarts stoel zit dan IN die stoel... brrr..

Over MvM.. (??!!) Nee heb niet meegedaan dit keer.. vorige keer wel aangemeld en ge intake-ed.. maar moest toen afbellen door mk, en nu durfde ik niet te bellen, bang dat ik weer moest afbellen.. erg he? Vorige week toch maar gebeld maar ze zitten nu vol in mijn regio..

3. leonieke

Mykelti, Hoe voel je je nu? Geen koorts?? Ben zooooo benieuwd of je temp stijging puur en alleen je ei was!!!!!!! (nouja..eigenlijk wil ik dat gewoon heel graag!! :p)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hij doet veel via bemiddelingsbureaus voor (bio)chemici (bijna alle functies gaan via deze route), maar mocht dit niets worden dan moet hij hier ook maar even naar kijken. De 2e functie is ook een HBO functie, maar wel in een bedrijf waar hij eventueel zou kunnen groeien, dus dat is ook prima.

Idd stoer van de tandarts! Viel het wel mee??

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heb geen idee, net was het 37,1. Sommige momenten denk ik dat het een combi is van beiden, maar ik koorts eigenlijk nooit zo snel en van 36,5 naar 37,2 is wel een heel grote hap, zeker 's morgens, want 's morgens heb al helemaal nooit verhoging (koorts kan ik het niet noemen). Heb wel wat traanogen, maar verder niet overdreven zwakjes of duizelig ofzo. Blijf morgen nog wel thuis, eerst een beetje kunnen rommelen voordat ik weer aan de slag ga.
    Morgenochtend afwachten maar...overigens nu ook minder VS, dus ben heel benieuwd!

Voel jij je nu een beetje ok?

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik heb een hele fijne tandarts moet ik zeggen, hij zei ik denk dat je wel zonder kunt, we proberen het en als het niet lukt kan er altijd nog een verdoving in... ik vertrouw hem genoeg om het aan te nemen dus gedaan.... pfffff Hij had vanmorgen als gelezen dat ik kwam en ook dat ik zwanger ben en bedacht zich gelijk wat welke kies het kon zijn en hij bedacht de goeie das ook wel grappig haha. Hij heeft altijd heel veel geduld met mijn paniek aanvallen das wel heel prettig maar hij zet wel door das ook wel weer fijn.....
    Thx voor the respect haha voel me echt wel stoer hahaha:D

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ok gelukkig dat je er wat mee kunt:p hihi ja als hoger opgeleide val je net als te laag opgeleide naast de boot das best wel raar.... biogemicus hmmm very interesting:D

Euh van de tandarts haha weer zie boven sorry:):p

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ ALEX PFFFFFFF ook hier stijgt de spanning :D

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Geen probleem..lekker makkelijk toch...2 vragen in 1 antwoord... :D:D:D

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh en soms denk ik dat je als laagopgeleide nog beter af bent, want dan kun je een opleidingstraject in...als hoogopgeleide kun je moeilijk kennis verwijderen...

Zou later wel bv weer in een pension/asiel/dierenwinkel oid gewoon lekker willen tutten (als hubby genoeg verdient), maar ik weet nu al dat dat een grote strijd word... :)

11. leonieke

Ik ben vanmiddag naar huis gegaan. Had cursus maar ben aan het spijbelen..
    Net even 2 uurtjes op de bank gelegen, voel me meteen stuk relaxter..
    Ben advertentie aan het opstellen...er komt actie!

12. eternity

eternity Niet meer actief

@femke: lieve meid toch, daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen!!!!!
    Maar ik zou ook voor de KS gaan hoor. Het minste risico!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat lijkt me heel zinvol! Het is niet de bedoeling dat je je hele zwangerschap snuffend en beroerd zit te wezen omdat je geen vervanger hebt! Goed bezig!! :D

14. leonieke

Kijk, die tandarts van jou snapt het tenminste! Zo fijn als iemand beetje inleeft!!!
    Blijft stoer Hee, zonder meer!

Vonden de twins het ook leuk? Of gingen ze in protest? Ik heb vaak dat kindjes in mijn patientes (hihi) heel druk worden zodra ik in de mond aan de gang ga.. heel komisch gezicht! Stuiterbuik :p

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh ovutesten doen nog steeds nix, nakkes nada...zelfs nog minder dan van de week, terwijl mijn oude testen al flink donker waren vorige week (de laatste van het stel). Bij mij gaat het altijd in een duidelijk oplopende lijn en dus nooit zomaar positief. Ik test gewoon rustig door tenzij ik aan mijn temp zeker weten kan zien dat het geweest is.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik lees vanavond verder terug, maar even een egovraagje in het hok onder werktijd. Ik heb al een half uur behoorlijke buikpijn, het voelt alsof ik elk moment ongesteld moet worden...en straalt uit naar mijn benen.

Ik heb de afgelopen weken wel vaker wat milde kramp gehad en ik weet dat dat oprekken baarmoeder is, maar het is nu echt heftig...en ik maak me zorgen...:(. Kan het oprekken van de baarmoeder zo heftig voelen? Ik ben nu 11/12 weken.

Ik heb een kantoorbaan als Personeelsadviseur, dus het is nou ook niet dat ik heel intensief bezig ben. (lees: ik zit achter mijn bureau...)

*gaat ongerust verder met haar werk*

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Daar ben ik het wel mee eens maar tegenwoordig krijg je te minste hier niet zo maar een nieuw traject aangeboden. Beetje het zelfde als met je hubby mensen die heel graag willen die krijgen het niet en mensen die niet willen die moeten..... ik heb 7 jaar gelden gevraagd om omscholing tot da assistente alle testen door gekomen etc maar nooit een opleiding gekregen helaas..... Ze vonden dat ik papieren genoeg had voor in de beveiliging (lees alles wat je kan halen) en daar moest ik maar in gaan zoeken...... maar ja ik ben een echte honden geleider en die moet je niet op kantoor zetten..... en ook niet bij een bedrijf achter de balie dan kwijn ik weg ik wil aktie in het werk wat ik doe.... stil zitten kan ik ook nog als ik 60 ben :p:p:p Ben daarna aan de slag gegaan als lichttechnicus heel wat anders maar wel dikke aktie :D (ook mijn papieren voor gehaald :p)

Jou toekomst droom zou ik me ook helemaal in kunnen vinden wat is er in de wereld mooier dan met beesten werken.... ze zijn onbevooroordeeld, lief en trouw..... " zucht" :D

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet het niet meis, zo ver als jij was ik niet, maar ik had wel ontzettende pijn met zitten de eerste weken.
    Sterkte en anders gewoon de VK bellen!

19. leonieke

Ga lekker naar huis, meld je ziek.. je voelt je toch ook niet goed nu? Even languit, warm dekentje over je heen en kijk of het afzakt..zo niet: Bellen!

knuf!!!

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik had ook die stuiterbuik haha moest hem vast houden en de arts en assistent maar lachen hahaha:D
    Ja hij leeft zich echt in fijne man en ook niet moeilijk om me door te sturen naar een narcose tandarts of kaakchirurg als hij denkt dat het hem niet gaat lukken met mijn gestress hoop dat hij nog lang mag blijven want denk als ik weer naar een ander zou moeten ik niet meer zou gaan dan neem ik wel een kunst klapper:D:D

Deel Deze Pagina