30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames ik ga zo lekker mijn bedje in. Trusten!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hè jammer, hou wel van zo'n party :D Veel plezier!

@Goofy: denk dat ze er soms weinig van kunnen zeggen. Mijn nichtje zou een heel groot kind krijgen...de kleine was mooi 7 pond, dus misschien is het ook net hoe de kleine ligt? Gaat vast goedkomen! :)

Dansles was weer leuk, weer wat bijgeleerd in de jive, vreselijke dans trouwens... ;) De engelse wals begint nu leuk te worden met alle draaien e.d. Sinds 2 weken bezig met de samba. Da's een leuke nekkenbreker in het begin! Je moet nl met hetzelfde been als je een pas eindigt, ook weer beginnen en dat is wat tegennatuurlijk...:D:D:D

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    ja ja daar komt ie dan.......'

@Nanette en twijfel; joh zelfs in jip en janneke taal is het abracadabra maar bedant voor de tip ik ga het morgen ff proberen computer meneer heeft het heel druk dus moet zeker nog twee weken wachten boehoe dus elke keer laptop zoon pikken als ik de kans krijg. hihi heb van middag zijn ipod geprobeerd nou daar kan ik niet mee overweg wat een toestand.

@Eternity; waahhhhh spannend oh ik hoop zo dat het allemaal goed gaat spannend hoor dikke knuf

@Nanette-man: kop op ff de schouders eronder en het vrouwtje goed helpen ze verdient het. Het valt niet mee een hernia als jij nu ff een tandje bijzet is ze sneller weer de oude en kunnen jullie voor een brusje is nl heeeeeeeeeeeel belangrijk en gezellig dikke knuf voor jullie alle twee.
    En Nanette jeetje woensdag al opgenomen (dan gaat fem bevallen) best spannend hoor ik ga voor je duimen en hoop dat alles voorspoedig verloopt succes meis

Twijfel en bieb; wat kan een dag lang duren he. maar jullie zijn weer een dag verder YES YES

@rieanne; ach gossie die arme Tom eerst al zo ziek en nu zijn konijntje potverdikkeme`t is nu wel genoeg hoor. En natuurlijk mag jij ff lekker janken het is gewoon al zielig en nu met je hormonen dubbel op dikke knuf

@ beschuitje; hoest gegaan met de ouders ?? een beetje meegevallen?? Ik heb vandaag tien min gesprek gehad op de peuterspeelzaal van jongste mannetje hier in huis en alles was goed hij is sociaal kan goed allen maar ook goed samen spelen en is gezond nieuwschierig hihii dat heeft ie van mij hahaha

@ goofy; ach ja peuter pubers poeh erg vermoeiend het hoord erbij maar je mag er zeker over klagen want fijn is anders maar ja door schade en schanden worden ze wijs en groot. Maar best moeilijk hoor hoe je het moet pakken. succes vertel jij maar hoe je het oplost dan kan ik het hiet ook toepassen hahaha denk af en toe dat die kleine een dwarsliggers eet als ontbijt hihi die kan ook zo ondeugend zijn

@Femmelepem; jeetje zeg wat erg voor die broer van je best vriendin och dit is niet te beschrijven en ik kan me voorstellen dat ze er moeite mee hadden om jullie dit verschrikkelijke nieuws te melden. En natuurlijk ben je bang dat is heel normaal. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en bel de vk je mag vast vaker naar het hartje luistern stress is ook niet goed voor je. kop op meis jullie krijgen een prachtig pluisje echt. dikke knuf

@Hexje; oh je hebt gelijk wat femke betr. hmm ik ga je ook een pbtje sturen ben toch wel benieuwd hhihhii

@bieb; jeetje das druk voor bieb-man en niet zo gezellig voor jou hopen dat tnt snel z`n werk weer doet geeft jullie ook weer wat lucht. succes hoor met alles en denk er zennnnnn niet teveel stress is niet goed. dikke knuf.

@Mykelty; poeh 5 december uitgerekend geweest toch balen he als de datum zo dichtbij komt. Wat zou het fijn zijn als jullie toch ook heel snel zwanger mogen zijn. En natuurlijk mag je lekker ff huilen dat lucht op en jammer genoeg zijn er hier gnoeg mensen die weten hoe je je voelt maar ik hoop en wens dat jou naam snel op het roze lijstje mag staan en je je weer kunt focussen op een mooie bevaldatum een hele dikke knuf voor jou;

@Knuffel; hihi ik moest zo lachen om jou opmerking dat hexman een winkelwagentje om moet bouwen om de buik van hexje te dragen hihilol waar haal je het vandaan, Maar uh even streng het komt vast van al jou chocola dat ziet er verdraait lekker uit hihihi

@Twijfel; zooooooo jij bent een lieve mama de mac drive zo`n heerlijke aardbeien milkshake hmmmm.

@ Alex; jeetje zeg dat is ook wat voor die vriendin poehgoed dat jij er voor haa bent. Hoe voel jij je nu echt een mooie banner hoor.

@all, zoooooooooo ben eindelijk bijgelezen geloof ik en nu ligt iedereen zeker op bed hahahah kan ik weer lekker tegen mezelf praten of uh ben jij er nog alex net als gister joehoeeeeeeeeee is er iemand

4. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    hahahah hij is best lang jullie eigenschuld is een reaktie op 1 dag zp hahahahhahahah

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    En een RUSTIGE dag zelfs he!

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Nou Goofy: Ze hadden toen bij mijn zoontje voorspeld dat het 9 of 10 pond zou worden (!!:$:$:$!!!) maar hoewel mijn buik bijna niet te houden was :)D:D:D) kwam er maar een klein ventje uit van net 6 pond ;):D;):D Hahahaha...
    Niet te druk om maken dus, zeker niet bij een echoscopiste die nog moet leren ;);)
    Liefs

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    En daar doe ik nou nog wel zo mijn best voor!!!! ;):D;):D

8. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

oh:) vond je het rustig ik heb me echt gek zitten lezen. ik heb gewoon een zere kont van het zitten :):p

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hahahahahaha.... LOL :D :D :D :D :D

10. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    he Karine,

begrijp ik dan uit jou banner dat je ook al drie keer een miskraam hebt gehad??

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Jolanda: Klopt inderdaad ja... Spijtig, maar heel erg waar...

12. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

poeh jeetje zeg wat erg en is er een oorzaak?? sorry dat ik zoveel vraag je hoeft niks te antwoorden hoor:)

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ach ja... Het is niet leuk, maar er zijn ergere dingen ;)
    Een oorzaak... Ik zou het niet weten eigenlijk... We hebben al een zoontje samen, supergezond en spontaan (na ook een jaar bezig te zijn geweest na een toenmalige MK)
    En het geeft niets dat je zoveel vraagt hoor!!! :D Dat mag ;)

14. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

Nou ik vind het nogal wat.
    Ik heb nu twee mk gehad en ik moet zeggen deze keer viel het mee misschien omdat het een leeg vruchtzakje was maar van de vorige in april ben ik toch behoorlijk verdrietig geweest.
    En ja ik weet het wij zijn spekkopers we hebben drie gezonde kinderen. Daarom ook super veel respect voor jou. En ik gun alle kippetjes die nog geen kinderen hebben ook het genot van een kindje.
    En ik hoop en wens dat iedereen die hier nog niet zwanger is het deze maand of zsm mag worden dat er deze maand en de komende maanden maar heel veel gezonde kippekindjes geboren mogen worden.

Dus oma mee in de zak naar spanje en ze mag volgend jaar november pas weer zo`n beetje terug komen. Strak plan toch;):p

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ben ik het helemaal mee eens wat oma betreft... Maar ik ben het niet met je eens wat het "spekkopers" zijn... Ook al zou je 12 kinderen hebben :)$:(:D;)) dan nog is een MK iets verdrietigs!!
    En JA... We wensen iedereen hier een enorm leuk begin van het nieuwe jaar + een kindje in 2011!!!! Aber natürlich!!!!!
    Daarom zijn we allemaal kippetjes ;)

Maar het is nu wel de hoogste tijd... Ik ga nu lekker mijn bedje in.... Tot morgen! ;)

16. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    :Dja ik ga ook lekker truste..... tot morgen als ik de laptop van zoonlief weer gepikt heb8):D:D:D

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Toch handig de laptop van je zoon ;) Trusten!!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou ik kom iedereen nog even toedekken..
    weer een aai over jullie bolletjes en een kusje op de kruin..
    Dekens even rechtleggen bij deze en gene..
    Discoverlichting bij hex uit..

Sweet dreams en that al your dreams may come true

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Goede morgen kippies,

Jaja ik ben vroeg wakker maar kan niet zo heel goed slapen.....ben denk ik genoeg uitgerust...
    Nog 8 dagen.....

En ik moet eerlijk zeggen biebman was overdag super chaggo maar s'avonds was hij erg gezellig......dus toch nog gezellig gehad gelukkig....

20. suussuus

suussuus Niet meer actief

@bieb, YES NOG MAAR ACHT !!!!
    kun je vandaag een beetje uitrusten of moet je werken ?;)

Deel Deze Pagina