@mykelti: zit jij ook op stijldansen????? Dat wist ik helemaal niet!! Dat doe ik ook!!! Ik heb ook een hekel aan de jive hoor!! Volgens mij zit jij ongeveer hetzelfde als ik. Jij ook bij zilver? @marjolein: ik had in het andere hok ook al gereageerd, maar hier nog maar een keer. Wat een vreselijk nieuws meid!!!! Heel veel sterkte voor hun, en ook voor jou! Dan moet je nog meer aan Luna* denken natuurlijk. Dikke knuf! @knuffel: *blaas* *blaas* *blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas* Omhoog met die temp!!!
Jeetje meis, krijg er kippenvel van.... en nee dat jij jaloers was is niks mis mee.... dit kon jij toch ook niet weten..... heel erg voor hun... wat moet je dat geestelijk stuk maken..... je zou haast niet meer door willen proberen..... pff wat moeilijk.... en nogmaals lieffie schaam je niet..... je kon het niet weten dikke knuff
Marjo, geen boos oog toch...het was vast meer een ikwilooknogzograag blik. Je bent geen robot, maar een mens en dan ook nog eentje die vanalles voor de kiezen krijgt, je hoeft je niet te schamen! Knuffel voor jou!!! En je bent vast een lieve vriendin voor haar. Sterkte meis, ook voor je moeder
@ Marjolein, wat balen voor je mams en bezuinigingen waar gaat het heen met deze wereld.....we betalen ons scheel voor de zorg en als je het nodig hebt dan kunnen ze je niet helpen! kunnen ze nu helemaal niks meer voor haar doen?? Dikke knuff
Knuffel, pffff pffff pffff omhoog die temp! Het is inderdaad nog vroeg voor een daling, en bij mij schommelde die ook wel wat, dus we gaan maar even van het positieve uit, op internet vond ik dit: "Sommige vrouwen zien op hun kaartje een dip in hun temperatuur, 5-10 dagen na de ovulatie. Meestal is dit een innestelingsdip, dat wil zeggen: een eenmalige daling in de temperatuur op het moment dat de eicel zich innestelt". Lieve chickies, niet te hard tokken hoor, IK PROBEER TE WERKEN
Bieb, jouw temp is ook prachtig, maar dat betekent uiteraard NIETS ! Nog 8 nachtjes, wat spannend! Eternity, ik zit er klaar voor hoor, om 13.15 gaan de duimen draaien!! Een vriendin van mij krijgt maandag haar 3e IUI. Ik hoop zo voor haar dat het raak is. Ze is zo ziek van die hormonen deze keer. BAH. Morgenmiddag even bij haar op de koffie.
Misschien dat dit je geruststelt, mijn vk zei me toen ik kwam voor extra controle dat je tot 28 weken niet elke dag leven hoeft te voelen. Kindje draait zich nu nog heel veel en daarom kan je de ene keer meer voelen dan de andere keer knuf zo en nu even weer verder bijlezen
goedemorgen haha nou hier ook weer een bak zoals sommige van jullie weten kan ik niet meer uit mijn eigen auto komen (te laag) Dus rij ik in de auto van mijn beste maatje omdat die lekker hoog is.... belt hij mij vanmorgen op, om te vertellen dat het heeft gevroren en hij rondt rijdt zonder kachel hij heeft het gewoon begeven.... de arme jongen.... 8)8)8) heb je ook een vriend met een goed hart en wat krijgt hij er voor terug een auto die stuk gaat Heb inmiddels gebeld met de garage en morgen wordt hij gemaakt, maar ja daar heeft hij vandaag niks aan natuurlijk.......
:x net een heel groot bericht getikt en wilde even de quote's goed zetten en uiteraard bericht weg grmbl. Heb geen tijd meer om alles opnieuw te tikken dus even in het kort, Nanette en Femke, spannend dagje voor jullie woensdag!! Ik hoop dat het voor jullie beide mee zal vallen!! En licht jullie mannen goed in hoe je hier moet posten want we willen toch wel een update!!! @Hexje, dank je wel voor het kaarsje heel lief!!! Ik heb al een heel leuk lief schattig konijntje gezien.... nu nog even kijken wanneer ze weg mogen glim glim. @Leo, wij hebben idd een superkind... zegt ze zonder enige schaamte @Knuffel, het wordt een heel vroeg sintkadootje @bieb, nog maar acht dagen!!!!!!!!!! @Marjolijn, niet zo streng voor jezelf zijn lieve meis!! jij hebt dit niet gewenst en het was idd een blik van ik wil ook!! Heel veel sterkte want dit moet bij jou ook veel verdriet weer losmaken knuf @Femme, ik ben op dit moment tegelijk zwanger met mijn buuv, zij is vorig jaar haar kindje verloren met 34 weken zwangerschap.... en ja dat is zwaar maar met heel veel steun van goede vrienden komen ze er vast doorheen!! maak je niet te druk meis, is ook niet goed voor jou en de beeb. @ all, voor al het blazen hier een paar liters water... al die droge keeltjes moeten wel gesmeerd blijven!! Zo nu ff snel Tom opvissen van school en dan richting het ziekenhuis... hoop toch zo dat het meevalt de test en vooral de uitslag. Tot straksjes
Bibbers wat zal hij het koud worden, nou hex dat word kannen met warme choco volschenken en achter hem aan brengen!! Wel lief van hem trouwens!!
Bieb: heb je afleiding vandaag? Ik volop gelukkig. Net belde vriendin 1 terwijl ik nog met haar aan de tel. zat kwam vriendin 2 langs. Nu ff snel hier bijlezen, dan overblijven, met ma naar de stad, kids ophalen, zwemles, eten, musical oefenen en dan is het weer bedje tijd. (verder niet druk hoor ) Femme: heb gisteren nog naar je gezwaaid; ong dan. Was nl bij de nieuwe Mac. Karine: 12 kinderen Wat ben jij van plan? nanette: dank je wel voor het toedekken, ik heb lekker geslapen Marjolein: zo dat gaat je niet in de koude kleren zitten Heftig hoor voor hun, maar ook voor jou. Maar je hoeft je niet te schamen meid. Jaloezie is een heel natuurlijk gevoel en zolang als het bij een gevoel blijft en als het geen afgunst wordt is het heel menselijk en logisch in jouw situatie. Natuurlijk wil je haar nu helpen en dat doe je denk ik het beste door er voor haar te zijn, maar dat weet je natuurlijk zelf helaas heel goed. Sterkte en *knuf* Knuffel: ik ben meteen heeeeel hard gaan blazen hoor. We zullen morgen vast resultaat zien met zn allen. We gaan elkaar helpen om het vol te houden; goed? Niet eerder testen want dan ben ik bang dat ik ook niet meer kan wachten. *hoop dat de test aholics niets gehoord hebben*
Hij komt vanaaf stampot eten voel me best wel schuldig haha maar sinds hij in die auto rijdt gaat er van alles stuk hmmm zou de auto me missen Ja hij is heel lief.... zou hem niet willen en kunnen missen hoor... mijn maatje
Lieve meiden, super bedankt voor alle lieve en begripvolle reacties!! Fijn dat jullie me kunnen begrijpen en me niks kwalijk nemen! Doet me erg goed, dank jullie wel!!! Hex, verzorg je maatje maar extra goed vanaaf!! Dat heeft hij wel verdiend!!! Maarre, dus nog een tester op mijn verjaardag??? 4 Roze strepen als cadeautje?? Daar doe ik het voor!!!
Aaahh arme hexenmaatje......nou zet hem dan wel bij de kachel vanavond...... Hier net een racket bespannen duurt drie kwartier is ie niet goed dus kan hem opnieuw gaan doen....ach houd je van de straat zeggen ze.....
Ja ikke ikke en jij natuurlijk want knuffel heeft dan al posi getest.... En misschien twijfel die stiekem een dagje eerder test dus we gaan voor 6 strepen.......
Hier komt ie....................KOMT VAN DE PROGESTERON...............EN................. HET BETEKENT NIETS!!!! *wil jij het aub niet zo spanndend maken......................ik was deze zwangerschap helemaal niet misselijk, nee hoor helemaal niet..............lustte opeens ook de chips die ik paar dagen daar voor nog lekker vond ook nu gewoon nog lekker ahum ahum*