30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Fijn tussen de regeltjes door te lezen dat je je wat beter voelt....
    Zal hem extra verwennen (hoe raar klinkt dit:$:() met een bord stampot en de kachel op ontdooi stand:D

Wie nog meer roze streepjes voor Marjolein haar verjaardag???:D:D:D

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leo, hahahaha yep iid goed voor de ontwikkeling, en dat weet ik als juf maar al te goed, maar pfffff........hij mag die grenzen gaan verkennen na een weekje of 8............MAAARRRRRRRRRRRR......................vandaag een extreem lief zoontje, we zijn ff naar de babydump geweest, daar heel goed gedragen en toen hij van een schommelpaard af moest deed hij dat ook na 10 tellen (zo bereiden wij hem voor dat het bijna tijd is...........TIP)
    En ook bij de prenatal bij de TV en kussens.......verkoopster was er zelfs van onder de indruk...........nu ligt hij (hopelijk) lekker te slapen net en ik ga ook ff met mijn voetjes omhoog. Niet slapen denk ik dat doe ik morgen wel in de auto naar Breda en Zeeland.........moet nog strijken en wil nog van alles doen.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Blazende kippies
    Zeg kippies, al dat geblaas, daar koelt het van af hoor! Jullie moeten hijgen, met een hete adem. ;)

@Hex
    Wat een lieve vriend heb jij! Awww arme jongen. Maak het stamppotje maar extra lekker voor hem vanaaf.

@Bieb
    Luister naar Goofy. Werkte bij mij ook. ;)

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dacht al ze heeft msn stuk:D:D:D

Nou met een beetje geluk kan de auto vanmiddag nog gemaakt worden:D:D:D moet ik wel even zelf de onderdelen gaan halen maar dat doe ik met liefde natuurlijk :D

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Bieb is weer een racket aan het bespannen nog 10 minuten en dan kom ik op msn.......

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Oké Oké ik zal naar goofychick luisteren......zegt ze terwijl ze weer bijna over de nek gaat....

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Duurt lang:D:D:D:D:D

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ow jee.......:$8););):p:(:D

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

:d:d:d

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je weet het he..................................ik ga het niet nog eens zeggen...................:$:$:$

11. Ik lustte tijdens de zwangerschap van Luna* ook ineens geen kaas meer... En sausjes enzo op groente, blegh, zo vies!!:$ (maar verder zeg ik er helemaal niks over...;);))

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hallooootjes

amai serieus gekletst hier.

knuffel....ik heb zo een bouwdroger gehuurd voor je temperatuur.
    als je online komt zet ik dat ding ff aan....is je temperatuur in no time rond de 90 graden C. BBRRRRRRRRRRRRRFFFFRRRRRRRFFFFRRRR
    ik ken helemaal niks van temperaturen maar het lijkt mij nogal vroeg om daar nu iets zinnigs over te kunnen zeggen niet? maar ik snap dat je je voetjes op de grond wilt houden....
    ik blijf toch lekker duimen voor jouuuuuuuu!

marjolein....ah bah.
    al die negatieve verhalen krijg ik op dit moment een beetje de bibber van. maar lieve meid...jij hoeft je niet schuldig te voelen hoor!
    heeft niks met elkaar te maken. ik wens die vriendin van je veel moed toe. pfff ik moet er niet aan denken zeg. en zeker nu niet...

hex...zet die muziek eens zachter in je buik! ik snap dat je van saturday night fever houdt maar dit gaat te ver hoor!!!!:D:D:D:D

jaaaa leonieke dat herinner ik me ook nog.
    met mijn zonnebril achter de computer met 35 graden..... hahahahahahahah

bieb....WEER EEN DAG MINDER:D:D
    en dat geldt voor mij ook...

13. Femke, ik heb ook wel getwijfeld of ik het hier neer zou zetten, ik snap dat het gevoelig ligt... Maar heb besloten het toch te doen, omdat ik het wel "kwijt" moest zeg maar... Maar meteen vergeten jij!! Weer een stapje verder naar 1 december voor jou!!!:)

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    marjolein...tuurlijk moet je het kwijt. dat snap ik hoor!!! echt waar.
    alleen de laatste 2 dagen zijn er een paar van die verhalen hier geschreven en daar krijg ,word ik op dit moment een beetje bang van.
    dat iemand na bijna een volledige of halve zwangerschap haar kindje kan verliezen...nachtmerrie!!!
    das alles. ik reageer uiteraard vanuit mijn eigen situatie en ik snap helemaal dat je het schrijft hoor!

*ligt idd beetje gevoelig en ik probeer om er geen rekening mee te houden hoor!*

15. Femke, over een paar daagjes hou jij je helemaal gezonde en huilende kindje in je armen!!! Komt goed!!:)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tjs knuf.. mijn dag ern nachtritme is een beetje naar de knoppen.. denk zelf dat het van al die medicijnen komt..
    zal zo even naar je temp kijken;) maar kan het ook een koukleumkindje zijn?;)

Marjo wat een slecht nieuws, zowel van je moeder als van je vriendin.
    En voel je niet schuldig over je emoties he! die kun je niet sturen meis

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Dat zijn allemaal dingen die niet fijn zijn maar toch gebeuren deze dingen....maar het zet je ook weer even met beide benen op de grond en zorgt dat je nog blijer bent met het leven dat we nu hebben....en laten we dat zo houden hoor meiden......

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he nanette...

woensdag is de dag voor ons he...nou ja donderdag voor jou niet?
    dus je ritme is door de war. vind je het gek met al die medicijnen.
    red je het nog een beetje thuis?
    kun je wel rusten meid?

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja bieb...ik voel me ook zo gezegend. en dat besef ik elke dag maar weer.

maar eh...er klinkt ineens dat liedje van europe door mijn hoofd...

it's the final countdown....tieriedie tieriediediedie...tieriedie...tieriediediediediedie

20. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    effe kort tussen door..... net 40 blz door zitten ploeteren!!!!!!!!!!

Whaaaaa Femke op 1 december.... is een hele mooie dag weet ik uit ervaring zie tekst net boven mijn banner....

nannette jeetje toch opereren.... nog effe doorbijten en ben je daarna weer de oude supermom..... sterkte...

Hex over dat pendelen; wat denk je bij mij jongen of meisje? en wanneer bevallen?

@all die een dikke knuffel nodig heeft komt ie "SMAK"

@hier, gister bij de vk geweest hartje weer gehoord.... jamie was mee en heeft met grote ogen zitten meeluisteren. 1 vinger in de lucht "mamma baby?" zo schattig.....
    verder even een baaldagje hier... wasmachine heeft t begeven (deur sluit niet meer) en heb zo'n grote berg dat gewassen moet worden.... zucht en toen dacht Jamie 1 van zijn auto;s in de magnetron te zetten... jahoor POEF.... magnetron stuk.... kan er ook nog wel bij..... dus straks naast de sint inkopen ook maar even weer een magnetron scoren..... (gebruik m nogal vaak)

Deel Deze Pagina