Uitslag is pas 21 dec , was het maar eerder. Ze zoeken iets erfelijks. Als ik iets in de spieren heb is het bij zoontje makkelijker zoeken. Ze willen weten waarom achterstand in ontwikkeling.
he hex, ja sorry ik heb niet alles gelezen maar hoest met jou??? o ja dat verhaal van die auto. hihihi kan je hem vanavond of straks lekker opwarmen een heel weekend lang hahahaha
je kan niet alles bijhouden hoor morgen wordt de auto gemaakt dus zit hij weer lekker warm hier alles goed alleen vandaag heel koud en me dus het maken van pendelkaarten en mijn huis opruimen zijn niks geworden helaas..... maar ja soms heb je van die dagen hoe is het verder met jou??? knuff
Hey kipjes, wat hebben jullie je netjes gedragen vanmiddag Het was niet eens zo heel veel werk om bij te lezen. Ziekenhuis was positief!!!! doofheid zit in het middenoor maar zoals ze het nu meten is dat tijdelijk!!!! doet vreugdedansje...... Binnen drie maanden moet ik weer een kind hebben wat luistert... afgezien van het feit dat oostindisch doof natuurlijk altijd een optie is hier in huis haha. Vandaag mocht hij eindelijk ook weer mee doen met de zwemles, dus onverwacht een leuk kadootje voor onze waterrat! EN morgen als het meezit gaan we flits ophalen, tja wat kan ik zeggen... mijn kind is gek van rare namen Als we hem hebben opgehaald plaats ik een foto beloofd. liefs
@cm: aww, dank je wel!! Morgen om 13.15 idd! Ik ben er al helemaal klaar voor!!! Ik vind het wel erg spannend hoor!! Ik hoop ook echt dat het de 1e IUI meteen raak zal zijn. Buiten de Pregnyl, heb ik gelukkig (nog) geen hormonen hoeven te gebruiken. Ik hoop ook voor jouw vriendin dat het nu wel zal lukken bij haar!! @hexje: och, wat zielig voor je maatje, dat hij nu in de kou moest zitten in de auto!! @nanette: ja hoor, ik had er ook dagen tussen zitten dat het wat beter ging. Dat de pijn even wat minder was. Dat heb ik nu zelfs nog. Over het algemeen gaat het best goed, en dan INEENS komt het weer opzetten. Maar ik ben ook niet geopereerd, dus de mijne zit er nog. En mij is verteld dat hernia's niet kleiner worden. Het oedeem (vocht) dat bij die wervel komt, door het overbelasten van je rug, dat kan minder worden door rust, en dat kan de pijn even doen minderen. @rieanne: owwwww, wat een fijn nieuws dat de doofheid van Tom maar tijdelijk is!!!! Ik geloof best dat je even een vreugdedansje moest doen! Hahaha.
jaaa eternity morgen krijgen de zaadcelletjes een flinke duw in de goeie richting!!! joehoeeeeeeeee en nu je eicelletje nog leren roepen..hieeer...hieeeer ....HIIIEEEEEEEERRRRRRRR EN HAAST JULLIE EEN BEETJE!!!!!
Zo, heb het weer es druk gehad, dus snel even 2 dingen nageken, Alexandra heeft nog steeds een prachtige banner en Bieb een geweldige temp, TOP! Verder echt geen tijd, sorry meiden ik maak het nog wel een keer goed
Hahahahaha! Hopelijk vinden de zaadjes en het eitje elkaar ERG lief, en gaan ze samen verder! Hoe gaat het met jou? Met je handjes?? 1 december.... oewwww, dat komt wel ERG dichtbij nu hè!
Haha ja we waren best wel stil hé en iedereen maar denken dat ze uren moesten gaan bijlezen Goed te horen dat ze positief waren in het zh *staat op en danst een rondje mee* en oostindische doofheid ja das dan weer een ander verhaal Ow das snel hoor nijntje halen Flits is een coole naam nu ga ik met smart op de foto wachten
Hahaha, wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit, dus het zou zomaar kunnen. Maar het is slim om het sowieso door te laten gaan ja. Je kunt er maar vanaf zijn!
Heb je hard moeten werken? Of komt het door je zwangerschap? Of allebei? Doe wel rustig aan dit weekend dan hè! Lekker bijtanken!