Ik weet het nog niet. Ma-di-of wo. Ben zo besluiteloos als de pest. Heb ik eigenlijk nooit zoveel last van, maar als het over zwanger worden gaat.... Ik heb stiekem de hoop dat ik Femke nog goed nieuws kan geven voordat zij Poezewoefke in haar armen sluit. Zijn we toch nog (weer) even samen zwanger geweest. Nog niet eens zwanger (niet dat ik weet in ieder geval) en nu al zoveel last van hormonen. Arme Knuffelman
He bah, da's niet leuk! Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Ik ga even boodschappen doen. Tot laterrrrr
@Knuff.....................even apart voor jou ingelogd.......kijk straks verder op weg naar zeeland we moeten vliegen............ HET BETEKENT NIETS, ook niet dat je temp toch heel constant hoog is..................ECHT NIETS!!!!
@hier nog geen sneeuw te bekennen..... vandaag een lekker binnenblijfdagje heb ik besloten.... lekker effe tutteren in huis....
hey leo.. Natuurlijk is het niet leuk en goed om met ruzie de deur uit te gaan. Maar ik vind het onderwerp wel degelijk belangrijk genoeg om over door te praten.. "het komt wel goed" is niet goed genoeg! Jij moet een oplossing hebben! (vreselijk wat een wachtlijsten trouwens.. dan moet je dus je kind opgeven voor het eitje bevrucht is lijkt het wel) Hier gisteren iets geks.. De pijn is minder heftig (vandaag ook) denk dat het van de pillen is die eindelijk aanslaan.. MAar ik zou naar bed toe, dus ik sta op.. Kan gewoon niet meer op mijn benen staan (nu wel weer beter hoor) MAar het was net of mijn been te slap was om mij te dragen.. Dus manlief moest me de trap ophelpen.. Heb er naar mijn gevoel uren over gedaan en was kapot toen ik boven was.. Dat was ff eng! Maar nog een paar dagen! En dan ben ik er hopelijk van af! BEschuitje.. beterschap meis @films.. de meeste films nav boeken vind ik afknappers. Of ik lees het boek of ik kijk de film.. En dan lees ik liever het boek TIjdens het lezen maak ik mij een hele voorstelling.. Van de personages en de omgeving..En dan is dat jammer als dat afwijkt van het beeld van de regisseur..
Nog 7 dagen...... Knuffel, duurt lang he wachten.....maar jij bent er bijna..... Leonieke, oh mannen.......ruzie is nooit leuk bah.... Eternity, heel veel succes vandaag.....en dan jij ook op het wachtbankje.... Hier al lekker boodschappen gedaan en lekker receptjes opgezocht dus straks lekker de keuken in... Ik ga paella en tiramisu maken.....dus ben benieuwd....
Op zich is het niet heel gek dat je been het niet zo goed doet. Je znuwen zijn bekneld en daarvan komt natuurlijk die helse pijn, mar die zenuwen zijn de boodschappers van je lichaam. Als die zenuw dus bekneld zit, geeft die geen onformatie door aan je been waardoor het been op stille modus komt. De srpieren luisteren niet omdat ze niet aangestuurd worden. Hopelijk snap je mijn verhaaltje en maak je je nu iets minder druk.
hai femmel.. bedankt voor je reactie Ik wist wel dat het kon, maar het is zo'n eng gevoel.. ALs jij wil lopen en je been denkt van niet.. BEtekent ook dat de pijn echt weg is door de morfine en niet doordat de hernia zichzelf wil oplossen Bieb. tiramisu.. owwwww wat fout lekker
Dat heb ik ook hoor. Mjn fantasiewereld is erg uitgebreid. Ik zie van akkes altijd voor me. Kan hele verhalen omzetten naar mijn eigen wereldje. Maar HP blijft(vind ik) briljant vertaald. Mijn fantasie komt aardig overeen met de film en daarom ben ik altijd zo bniuwd wat er van gemaakt wordt. En er zijn genoeg dingen waarvan ik denk he dit klopt niet maar past wel beter in het verhaal. En als ik het boek dan weer opnieuw lees denk ik toch weer in mijn eigen wereldje.
Dank je wel. Wat lief, toch nog even spieken... @Kristel: lekker toch, een dagje thuis rommelen... Eens in de zoveel tijd vind ik dat ook heerlijk (alleen gebeurt er op zo'n dag uiteindelijk bijna niets) @Eternity: oh, bijna. Spannend hoor, eindelijk is het zover!! @Nanette: krachtsverlies is een heel bekend "fenomeen" bij een hernia. Op zich dus niet heel uitzonderlijk, maar wel heel eng. Als het erger wordt zou ik toch even de HAP bellen. Gewoon voor je eigen gemoedsrust.. @Bieb: weer een dag minder... En Tiramisu, heerlijk. Hoe laat eten we
hahahaha dat komt bekend voor.... alleen ik moet er wel aan geloven.... nou in ieder geval vanavond om mijn huis weer bezoekvriendelijk/toonbaar te maken... morgn verjaardag vieren van mijn kleine grote man alweer bijna 2.... taart net gebracht, en heb nog net 5 vingers weten te voorkomen dat die in de taart zouden belanden hihihihi...
Hahaha, heerlijk. De kleine grote man zag zijn kans en dacht: die grijp ik??? Tja, je moet dus echt iets doen. Maar alleen maar zo dat de mensen denken dat het opgeruimd is toch
@kristel.. de verjaardag van je kind is altijd bijzonder he! Ik denk elk jaar weer even terug aan de bevalling en de eerste keer dat i mijn meisje zag. Moet ook altijd even een traantje wegpinken als ik denk aan dat ienieminie lijfje tegen mij aan.. Maar de taart! Hij heeft groot gelijk.. Nu opeten en morgen nog 1
he knuf \oh ja sorry dat vroeg je al eerder ja. alle ziekenhuizen hebben in belgie een aparte afdeling voor geboortes. dat noemen ze de materniteit. dat zijn net kleine hotelkamers want alles is aanwezig. niet bij alle ziekenhuizen zo luxe hoor maar bij die van mij wel ik heb even denken... frigo ( koelkast ) waterkoker magnetron aparte badkamer met douche kleerkast een volledig bed met alles erop en eraan voor papa. internet en flatscreen tv. ik weet dat ik internet moet checken en heb nog geen idee hoe het werkt. maar als het lukt dan kan ik op zp blijven terwijl ik in het ziekenhuis lig. ik vraag het wel daar. daarom is het zo lekker om daar te blijven. alles wordt voor je gedaan. van koffie inschenken tot bloemen in vazen... vorige keer had ik 3 tot 4 vroedvrouwen zowat alleen voor mij. en of dat je dan in de watten gelegd wordt! zo is het wel een lang verhaal geworden he...... sorry
Misschien dan toch maar over de grens bevallen. Ik woon er maar een klein stukje vanaf en ach belgisch heb ik dankzij mijn naamgenootje zo onder de knie.
hahaahah nanette... ja wat een luxe he.... maar eerst moeten wij even een pijngrens over he. zowel jij als ik. jij om van de pijn af te zijn en ik krijg er iets wonderlijks voor terug. maar als je belg wilt worden ...tijdelijk voor de bevalling dan..... dan weet ik nog wel wat uitwegjes ....( die ook voor de verzekering in NL gelden...) fem ....vlaamse les? anytime he. en over dat bevallen in belgie...dat meen ik he...er zijn genoeg NL collega's die het gedaan hebben en de NL verzekering betaalt!