30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hmmm je hebt hele mooie duo's (ook niet zo duur) waar je een cribbe in kan zetten:D dus dat zou voor jou een oplossing zijn voor een nieuwe incl crib ben je dan 200 euro kwijt ongeveer dat is ook nog wel te doen denk ik........ maar kan natuurlijk niet in jullie centjestas kijken:D maar alles her gebriken en dan een overzitje voor Jamie is ook wel handig denk ik en scheelt je een hoop centjes;);););) haha wat een dilemma haha:D

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoooo hier weet terug, arm zoontje, we moesten via Breda naar Bruinisse (waar het sintfeest van manlief zijn werk was) in Breda wat moeten omruilen wat niet gelukt is........want we waren een onderdeel vergeten.........ik dacht hij blijft wel lekker in de auto slapen, maar we stopten bij de winkel en hij was wakker, een half uurtje geslapen denk ik. Daarna niet meer......bekaf daar...al die drukte op het feest. En wilden hem net even op bed leggen maar huilen huilen, echt verdrietig.........dus kijkt nu lekker televisie en eet tussendoor een broodje, warm eten hoeft hij niet meer na al die pepernoten enzo......dus ligt over een uurtje wel plat denk ik. Wij gaan ook niet te laat, hakt er nu goed in dat ik vanaf 04:00 al op ben.

Ga straks ff bijlezen.

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Was samen met mijn mannetje en die is niet zo van de theeleut meer van even op en neer en dan is het weer klaar haha ja het is zijn vrije dag en dan moet je toch ook spelletjes doen achter je pctje haha:D:D:D de volgende keer dat ik in de buurt ben laat ik het je weten dat beloof ik:D

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ goofy dat klinkt als een hele lange dag pffffffffffff gauw met die kippenpootjes op de tafel en lekker rustig blijven zitten....... knuff

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het zij je vergeven:D:D:D:D

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    thx :D:D

7. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oh die van mij wil niet meer in de buggy noch kinderwagen. zij loopt altijd flink mee. dus dat is geen probleem....
    ze gaat gewoon lopen...en flinke stukken hoor doet ze dus...
    no prob hier.

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he hex..hoe is je energiepeil vandaag?
    ik geloof direct dat je super moe bent.
    let je een beetje op jezelf!

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha vanmorgen had ik redelijk energie maar na de auto rit van 2 uur heen en 2 uur terug was het wel weer weg haha:D:D:Dzit nu lekker op bank met pc en wordt heerlijk ge knuffelt door Darkie hihi:D:D:D:D pas goed op mezelf hoor:p doe jij dat ook ??:D

10. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    das zeker een dilemma.... kijk jamie kan heel goed lopen, maar schiet snel overal heen.... misschien is dat over een halfjaartje wel weer anders... ik weet t niet... maar lange stukken wandelen is misschien weer teveel....zit dus nu gewoon al te dubben over een kinderwagen.... :$;):) de kinderwagen die ik heb heb k ook via markt plaats gekocht voor 75,- 3in1 en in die bak heeft hij niet lang gelegen... hmmmmm ik wacht nog even af denk ik....

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hahaha wat een gedoe is het ook lol..... de duo's *(achter elkaar) heb je al advertentie's van vanaf 129 eurie geloof ik (bovenste stukje marktplaats kijk even bij meerlingen:p) Maar ja aan de andere kant als je nog een goeie hebt;););) is het idd misschien handig om later nog even te kijken als je tegen de 30 weken aan zit :D dan weet je ook hoe lang hij het allemaal kan:D pffffffffff:p:p:p:p:p:p

Edit: enne hij wordt ook al gauw een stoere vent van 3 hé:D:D:D dus dan gaat het hard met lopen :p je kan hem altijd nog een tuigje aan doen:D:D:D:D:):):):) (deed mijn moeder vroeger met mij omdat ik altijd zelf aan de wandel ging zonder hun:D:D:D

12. eternity

eternity Niet meer actief

Nee! :x
    En ik had het nog zo gevraagd! :D:D:D

13. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    eternity...
    wanneer mag jij dan gaan testen?
    over 2 weken niet? weet het niet zeker vandaar dat ik het vraag.
    dit moet bizar spannend voor je zijn,
    net zoals bieb en knuffel want die haar temp. blijft ook mooi.
    oh die spanning.....feels like yesterday....ik heb ook spanning hoor...maar dan een andere.....een spanning die ik jullie toewens...;);):):)

14. eternity

eternity Niet meer actief

Ik mag over 2 weken gaan testen ja.
    Het is echt zo super spannend!!!!! Ik snap wel wat Bieb bedoeld hoor, dat ze gek wordt op 't wachtbankje.
    Dat zal ik volgende week ook wel hebben! ;)

En jij hebt nu weer andere spanning ja!!!!
    Nog maar 4 daagjes, en dan mag je Tinkerbell in je armen houden!
    Ik vind het ook zo spannend voor je!!!
    Ik las dat je ook internet hebt op je kraamkamer straks!
    Hihi, kun je altijd ons opzoeken!! Wij zijn sowieso in gedachten allemaal bij je, dat weet ik zeker!
    Ons Heilige Femke!! :D

15. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hihi, flits is er en hoe, pffff we hebben hem bij een boer opgehaald omdat de kinderboederij alleen maar hele jonge konijntjes had en dat was niet zo'n slimme combi met een verdrietige donder.
    Nu hebben we een konijntje van augustus maarrrrr hij is wel een stuk groter dan onze konijntjes op die leeftijd haha.
    We konden een jongere meekrijgen maar dan zou flits mee worden gegeven voor de slacht *slik* dat kan ik dus niet, en dus hebben wij een groter dan middelmaat konijntje in de ren lopen.
    Donder vind het allemaal machtig intressant maar verdedigd wel zijn plekje waar hij altijd samen met Bliksem lag, zo lief.

Foto's volgen morgen, we hebben ze eerst even met rust gelaten en nu is het echt donker. Maar flits is helemaal wit met grijze oren en grijze rondjes om zn ogen... dus superlief natuurlijk!!
    Morgen meer nijnennieuws, nu even snel Tom in bad gooien.
    Wie weet tot straks
    Enne Eternity, belachelijk dat het luikje niet is geplaatst, ik zou zeggen voor het tuchtcollege met ze!!!!!
    Ik duim rustig door voor alle op het wachtbankje.
    tot strakjes

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ow gaaf! Ja dat van de slacht dat ken ik *slik* daarom heb ik een konijn:p die stond ook op de nominatie dus maar gauw meegenomen:p:p
    Dat heeft een speciale naam de oren en ogen gekleurd en dan verder wit of creme kleurig.....;) zal mijn hersens er eens over breken haha schiet me vast wel weer te binnen:D:D
    Hoop dat ze het samen goed gaan hebben en straks dikke vriendjes zijn! Maar dat komt vast helemaal goed...... *zucht*:D
    Ga jij maar even dwergwerpen:D:D:D

17. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Echt??? o stoer, hebben we ook nog een speciaal konijn :D
    Heb net manlief de kou ingestuurd voor nijninspectie, is mij toch echt veeels te koud daarbuiten. Beide dames leven nog, slaat zucht van opluchting, de een zit in het nachthok en de ander in de ren.
    Wij hebben een omgebouwd kippenhok als verblijf dus ze hebben heel veel ruimte, en volgens Tom waren ze allebei aan het glimlachen :D.
    Zo en dan ga ik nu dwergwerpen met mijn groot uitgevallen dwerg haha *1.28mtr* hihi
    tot strakkies

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    het dwergwerpen gaat hier ook zo beginnen!!!!:D:D:D:D
    over een x aantal tijd kan jij ook gaan dwergwerpen hex!:D:D

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Net een lekker vol bord met lasagna gegeten. Oooooh zo heerlijk

@ Rieanne, zijn de nijntjes wel gekoppeld? Anders wordt het echt vechten als ze elkaar niet mogen. Ik hoop natuurlijk wel dat Flits zich snel zal thuisvoelen bij donder. Ben benieuwd naar de foto's.

@ Eternity zo'n luikje zou inderdaad verplicht moeten zijn. Zo makkelijk om even snel te kijken of alles goed gaat daarbinnen.

@ Hexje vanavond vroeg naar bed dus

@ Femke nog maar een paar daagjes, het aftellen is begonnen. Nog heel veel succes en ik blijf je volgen woensdag hoor. Zo spannend, ook al ben je niet het eerste kuikentje, voor mij wel want die andere die bevallen zijn ken toch niet.

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hahahaha, net begonnen met bijlezen, lig nu al in een deuk

Effies verder lezen, tot zo

Deel Deze Pagina