*zwaait terug naar Knuf* Niet echt gelukt met rustig aan doen..... Vanmiddag op zoek naar een positie winterjas, maar amper te krijgen en wat je ziet is niet leuk.....Daarna door naar mijn broers verjaardag en hij heeft naast 2 honden ook 2 katten en daar ben ik heel erg allergisch voor. Dus ik zit nu nog niezend en proestend op de bank........Morgen is er hier koopzondag dus dan maar weer verder op jacht voor een leuke jas.
Toch wel druk dus. En je was a; zo druk afgelopen week. Morgen alweer in touw.... Komende week weer zo druk??
Het wordt wel weer een drukke week, maar ben van plan volgende week wat meer thuis te werken gezien de sneeuwberichten.......
Hoi meiden ga even terug lezen mast eerst dit. Ik weet dat het niks betekent maar ben net echt bijna flauw gevallen en zat gewoon op de bank. Begon ineens te draaien en zag zwart voor me ogen maar met niet doorgezet gelukkig.... Nog nooit meegemaakt.....iemand??
Jeetje, schrikken! Ik heb geen idee.. (Misschien toch wel iets te betekenen??) Trouwens, deze dag is ook eigenlijk al wel voorbij!!!
Nee, gelukkig niet meegemaakt. Gaat het weer een beetje met je? Ben je te snel onder het wachtbankje uitgekomen?
Hmmmm, heb je wel genoeg gegeten en gedronken vandaag??? Heb even zitten googelen en (bijna) flauwvallen schijnt bij zwangerschap regelmatig voor te komen.
@ Sanne ja jassen is een probleem... veel sucses morgen... @ Bieb, hmmm das idd raar... doe je wel voorzichtig meis...... @ knuffel ik had idd wat op de sofa gezet of heb je nu broodjes aan je kont geplakt zitten Zo ik ga ook naar bed haha morgen weer werken dus ik zeg tot morgen middag dikke knuff en allemaal lekker slapen met veel sweet dreams
Er plakte wel iets, was nog een restje van je choco-letter van van de week. Broodjes waren lekker. Thanx Trusten en succes morgen!!!