HAHAHAHA, ik denk wat hoor ik toch voor gedrentel en geschuivel?? Onze oudste kater houdt van knuffelen met de honden. Onze reu vindt dat helemaal leuk, die dweilen wat af samen, maar onze oude teef weet niet zo goed wat ze ermee aan moet, dus die doet 2 stappen links en 2 naar rechts (is niet zo goed ter been) en die kat maar kopjes geven en springen naar haar hoofd en ik hoor hem hier helemaal spinnen... lig helemaal blauw! Maf beest!
@femke.. ik zou voor de optie met de minste risico's gaan... En wat een stress zou het zijn als je een spoed ks zou moeten denk ik... Vind wel dat je al snel definitief moet beslissen meis @alex.. Je handen goed koud maken, hoewel dat het inbrengen niet makkelijker gaat maken. En ik zou nog even contact opnemen over de manier van inbrengen.. Zou wat zijn dat jij daar zit te douwen en het blijkt toch anders te moeten.. Oeps.. foutje.. (zou een duur foutje zijn denk ik zo.. of zouden ze het dan deze ronde wel kunnen doen?) @cm.. Ik zou nu de vk bellen.. Ik heb echt wel pijn gehad van de bm, maar ik kan me niet heugen dat het zo heftig was (is natuurlijk ook wel een tijd geleden en dan vergeet je dat)
HAHAHA pillen nemen onze katten redelijk, maar zoveel pillen aan 4 katten geven is niets nee...maarre het zijn wel smakelijke pillen, dat scheelt... Het is wel "dierendag" hè?
Haha das lief! arme oude hond haha en die kat maar knuffelen haha kan me voorstellen dat het zeer lachwekkend is hahaha *knuff voor poes en hondjes*
De katten hebben trouwens de dag van hun leven! Normaal zitten ze overdag in de buitenren, maar nu kunnen ze de hele dag al binnen en buiten naar behoefte...liggen nu gezellig bij me op de bank...
Haha elke dag dierendag Hier zijn de katten niet van pillen gediend.... ontwormen is een regelrechte hel haha doe ze allemaal verdeeld over de dag dan steken ze elkaar niet zo aan met de stress en scheelt mij dat redelijk wat krabben haha.... Heb er hier 2 als ze een pillen doos horen dan zijn ze al weg hahahahaha zelfs het geluid van de vlooiendruppel verpakking is een startsein om je te verstoppen ach ja het blijven mijn schatjes Hoe is het trouwens met je kattenbeet? al een beetje afgezakt??? En poes hoeft voorlopig niet meer in bad hoop ik hahaha
Die van mij zijn verwend alleen bij mooi weer in de ren (of als ze heeeeeel vervelend zijn) heb 1 aan een lijntje in de tuin die mag waarneer hij wil (als ik thuis ben)maar ook die vindt het nu te koud en is meer binnen als buiten Misschien een winter jas voor hem breien hahaha
Oh ja, dat is altijd leuk! Hier druppels die tegen vlooien én wormen zijn, wel handig. Maar dan moeten we het ook samen doen, want dan worden de liefste schatjes, de grootste duivels. Wond gaat goed, van buiten zie je bijna niets meer, alleen beetje blauw nog mijn arm en paar kleine wondjes, maar onderhuids best nog flinke bulten. Raar gevoel, maar het jeukt, dus het geneest. Hier overigens ons geriatrisch patiëntje, vorig jaar bij het hondenzwemmen in een zwembad in de buurt.
Jajaja ik ben er. Het LUMC weet goed hoe ze de spanning kunnen opvoeren, 5 minuten voor half werd ik EINDELIJK gebeld. En er zijn.... *trommelgeroffel* 9 eitjes bevrucht!!! Dat is dus super goed! Ik en Alexandraman hadden gehoopt op 8 en waren tevreden geweest met 6. Donderdag terugplaatsing. Edit: donderdag weet ik ook hoeveel er geschikt zijn om in te vriezen.
HAHAHA, zie het al helemaal voor me! Nee hoor, hier zomers en 's winters lekker buiten. Ze hebben een ton waarin ze lekker warm liggen op een matras en heel veel ligplanken. Ze willen ook gewoon echt naar buiten 's morgens! Wel grappig dat jullie ook een ren hebben. Wij waren eigenlijk de eerste (mijn ouders) vroeger. We werden echt voor gek verklaard, want we hadden immers geen raskatten!?
Ja da's wel een goeie, mijn handen koud maken. Ik moet ze echt vaginaal inbrengen hoor, staat op de sticker en de arts had het ook gezegd. De bijsluiter bracht me alleen even aan 't twijfelen, maar ook alexandraman wist het nog goed te herinneren.
WHAAAAAHOOOO *sorry moest even* Dat is geweldig nieuws meis! Ow donderdag spannen spannend ik zet het op de kalender das beter met mijn warhoofd Het is je zo gegund........ *knuff*
Goed te horen dat he goed geneest.... poes maar niet meer wassen hahahahaha of een andere manier verzinnen hahahaha (hier gaat de jongste Dark zelf mee onder de douche om de dag hahahaha) Tegen die bulten zou je er s'nachts gaasjes met trekzalf op kunnen doen dan hoeft niet alleen de ab het werk te doen en wie weet zijn ze dan zo weg..... Wat een lieve foto
Vroeger liepen die van mij ook los... maar woon nu bij een drukke grote weg waar er 3 van mij zijn gesneuveld.... en alles wat daarna is gekomen heb ik nooit los gehad dus weten niet beter.... en ik had mijn honden kennel nog dus maar opgebouwd gaas erin en klaar voor de katten ben veel te zuinig op ze en vindt het zeker niet raar Maar zijn wel verwend hahaha en willen met dit weer ook niet hoor als er geen zon is dan gaan ze niet hahaha
OHW, WAT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 9 bevruchtte eitje!!!! Nu nog een goede terugplaatsing!!! Ik ga duimen donderdag! Hoe laat moet je?