zag van de week in de bios een preview van 'de verschrikkelijke ikke' (animatiefilm van Pixar meen ik) Moest er stiekum even aan denken toen ik je post las.. hihi
Femme, ik kan je foto's niet bekijken, nog geen vriendjes, zal even uitnodigen . Straks na de koffie (ook hier met koekjes ) even verder teruglezen, maar was nieuwsgierig naar de foto's van Leo, Sanne en jou!
Hier lekker appelbeignets en appelflappen van de gebakskraam bij de koffie! Gek he dat ik dikke ikke word.....
Waren we nog geen vriendjes? wat erg, nu snel naar de foto's kijken hoor. Heb net die van jou gezien. Wat ben je mooi slank en wat een mooie buik!!
@Sprokkel: welkom terug!! @Mykelti: blaas jij voor mij, blaas ik voor jou@Beschuitje: er zit gelukkig wel een stijgende lijn in bij je, maar hoop toch dat je heel snel weer top-fit bent!! @CM: zullen we vriendjes worden?? We zijn weer lekker aan de klus geweest bij de verhuizende vrienden. Nu wel redelijk afgemat.... Nog steeds niet echt een idee of oma wel of niet gaat komen.... We wachten nog even af....
BLAAS BLAAS BLAAS.... zo moet het toch goedkomen met ons! Irritant niet, die vage temp en vage klachtjes... :x Hopelijk blijft oma voorgoed weg deze maand bij ons beiden! En bij de rest ook natuurlijk!
Tja, allebei een beetje vreemde temp. Maar bij ons beide is de temp na e wel nog steeds hoger dan voor ei. Voor beide dus nog hoop!! Weet jij al wanneer je eventueel gaat testen?
Gisteren stiekem al gedaan en die was omo-wit, maar kan nog te vroeg zijn in het meest positieve geval...nu wacht ik tot NOD, wanneer deze ook is...
He bah, omo is niet oke!!!! Ik denk dat ik dinsdag ga testen, of woensdag. Als het dan nog nodig is natuurlijk.... Moet zeggen dat de krampjes nu wel meer op oma beginnen te lijken.....
Blazen nog voor jullie, Mykelti en Knuffel! Karine heeft oma op de boot geslingerd, dus hoop dat ze wegblijft! Tempkaartjes idd nog hoog.
Mooie buikies allemaal ! Bieb, nog 6 daagjes tot testen? Hopelijk voor jou ook heeel gauw een buikje! Alex, heb je blog weer gelezen. Mooi geschreven! Je zou toch willen dat je de tijd vooruit kon zetten/winterslaapje kon houden/luikje in je buik had! Krijg je een vroege echo?
Dank je sprokkel!! Ik weet het, ik weet het... Tijd... Tja, HEERLIJK hier hoor meiden!!!!! @ all: Beschuit en ik hebben oma inderdaad op de boot geslingerd samen, zoals CM dat al zei Nu hopen dat ze geen kans ziet om weer aan wal te komen Ik ga slapen, morgen weer een drukke werkdag. Trusten!