Hmmmmmmmmmmm, volgens mij kan ik beter ook achter de computer kruipen snachts, zo te merken ben ik niet de enige wakkere haha. Tempkippetjes, wat een waardeloze temp zeg , dat word het m dus niet he deze maand Enne flauwvallen, herken ik nog wel van toen ik zwanger was van Tom, dus dat betekent ook helemaal niks. Cm wil je vriendjes worden??? Heb zelf ook even buikfoto's gemaakt en online gezet, plus foto's van ons gezinnetje inclusief de beestjes Ga nu maar eerst ff puinruimen, is er van het weekend niet van gekomen.... diepe zucht, gaat driftig op zoek naar een kabouter die ze aan het werk kan zetten haha. Tot strakjes
Rieanne, Wat leuk je foto's! Best al wel een buik zeg met 18 wkn.. 2e kindje natuurlijk.. Het is dat ik mijn mobiele internet niet snap anders kwam ik ook gezellig online zo rond een uur of 4 in de nacht.. Zie je Mykelti, het zegt NIETS.... hihi...
Ik vind mijn buik belachelijk groot, als ik bedenk dat ik nog niet eens op de helft ben , maar dat is vooral te danken aan het vele vruchtwater waar de kleine in mag zwemmen... op mijn echofoto zie je ook echt heel veel vruchtwater.... ach ja ik bereid me alvast voor op buik walrus kan het alleen maar meevallen haha.
@ All goedemorgen @ tempers hmmmm het is niks @ Buikfoto's allemaal leuke foto's hoor en Leo dat bierbuikje (wat een mooie buik is) is weg voor je het weet hoor @ de harde werkers allemaal werk ze vandaag..... @ Hoogzwangeren slapen jullie hup bed in!!! @ de rest een dikke knuffel
Dat trekkerige gevoel, neeeeee dat is niks, dat zijn niet je banden ofzo....................had ik ook helemaaaaaal geen last van. dat was zowel bij zoonlief al bij de vmk als nu voor mij een van de tekenen dat er toch wel wat aan de hand was..........zegt ze heeeel voorzichtig.....8)
hey leafe mensen.. Wat zijn jullie allemaal vroeg achter de comp. gekropen zeg.. Ik heb zonet de gyn voor 6 dec afgebeld De arbo-arts belde me en heeft mij op een afspraak voor 8 weken gezet (ook hij heeft geen hoop op snel herstel) Ik heb een bed geregeld met papagaai.. pff ik wist niet eens wat dat was.. De thuishulp word niet vergoed.. Dus nu bedenken of ik dat dan wle ga doen of dat ik hulptroepen kan regelen uit de familie en vrienden.. En ik heb mijn medicijnencoctail weer besteld.. Een drukke morgen dus
Ow jou buik gaat ook al zo hard..... maar jij en rieanne spelen beetje vals natuurlijk hé de ruimte is er stiekem nog
@Leo dat had ik ook hoor, ook deze keer, dan loop je door de winkel en dan denk je jeeee die is al ver...................maar ach wat loop ik te lullen...................want de niet zwangeren hebben dat 20 keer erger...... @Heilig verklaren,word ik dat straks ook................????????? @Bieb komt ie ook nog ff voor jou.................................die temp van je, DAT BETEKENT HELEMAAL NIETS!!! @Knuffel, die krampen, DAT BETEKENT HELEMAAL NIETS!!!!! Zo ik ga mijn vluchttas hier maar eens klaar maken, vandaag beetje rommel de bommel in mijn buik.......dus krijg de zenuwen. Enne slapen overdag, hoop het, Sanne zing je ff een slaapliedje voor me??? @Femme als je dit leest, ben je op je werk??? Dan komt manlief ff de lamp brengen.
@rieanne.. ik wil je foto's ook zien en we zijn nog geen vriendjes.. dus verzoek is verstuurd.. Zo even kristels buikje bekijken.. Femmel en leo uitgebreid bekeken en sprokkeltje ook.. mooie buikjes hoor! Vergeet ik nog een nieuwe buikfoto? Hexje.. het gaat redelijk.. Ik begin nu wel zenuwen te krijgen en ik moet zoveel regelen voor mijn gevoel.. Maar goed dat ik niet veel tijd krijg om te zenuwen
Ow je vlucht tas al in de aanslag ow jee zal het dan toch nog een december kindje worden??? Spannend hoor of rommelt hij door al die niks betekende temps van hier Met mij gaat het redelijk, nog steeds moe maar trekt langzaam bij... maak nachten van minimaal 10 uur en nog moe snap er niks van Vandaag hier eens even een beetje opruimen haha de gaos haha hebben gister ons konijn toch maar weer in de huiskamer gestald (verder is ze niet verwend)(zou buiten blijven) maar had zulke koude oortjes en keek zo verdrietig dat ze nu weer lekker binnen is en op het moment samen met de katten door de huiskamer rent (heerlijk gezicht van de 4 zijn er 3 die bang zijn voor het konijn hahaha) Maar verder hier alles wel goed hoor Dikke knuff
Kan het me voorstellen hoor al die zenuwen..... en ja je moet veel regelen maar dat is jou wel toevertrouwd en als je nog tijd hebt voor zenuwen kom je gewoon hier en dan helpen wij je er wel van af teminste kunnen altijd een poging doen
hahahahaha lief van je 'k heb ondertussen trouwens de zewnuwen aardig in het breien gestopt Lief wintersetje voor de baby van mijn zus Leuke muts voor mijn zus.. beenwarmers voor dochterlief Een muts en lange sjaal voor mijzelf.. whahah ow ja en natiuurlijk de nutsjes en skipakjes voor de eskimo's van alex.. Want die zitten er nog wel even
@Nanette: balen dat je af moest bellen.... En van dat bed, heel vervelend, maar je zal zien dat je er uiteidnelijk veel aan zal hebben (ik heb er uren op gelegen, ligt veel beter dan de bank). En ook vervelend dat je de thuiszorg niet vergoed krijgt:x:x:x. En natuurlijk heb je de zenuwen. Maar 1 ding moet je voor ogen houden, de pijn die je nu voelt is donderdag weg (en dan ben je nog veel meer onder de invloed van medicijnen) @Goofy: vertel die mini-goofy maar dat het heel hard vreist, dan blijft hij/zij nog wel even zitten @Hex: nog steeds zo moe??? Wanneer hebben ze voor de laatste keer bloed geprikt?? Misschien even HB laten checken?? En nu weer aan het werk