Goed nieuws. Spannend allemaal. Ik breng op mijn werk ook wel eens zetpillen vaginaal in. Er schijnen wel speciale inbrenghulsen te zijn. Nog nooit gebruikt gewoon met vingers inbrengen. Na mijn ixci kreeg ik een injectie geen zetpil.
Dat is wel sneu ja, 3! Pfff... Hier een foto uit ons hok...die zwarte in de hangmat is uit het nest van de schildpad erachter en was logeren.
Ow das mooi op tijd zeg ik ik zeg ik denk om 9.10 uur heeeeeeel hard aan je en duim ook heeel hard en uiteraard mag je mijn handje lenen..... dikke knuff
Ga maar eens eten koken voor mijn schatjes. bloemkool. Mijn man zal zo ook wel thuis komen. Had een klus in Putten.
*proest* ik denk dat je de verkeerde foto hebt haha zit er meer uit als een muizen of ratten huis haha
Dat is een mooi poezenhuis! die van mij is van staal haha en geen charmate foto van lol wat een schatjes die poezen hihi
SUPERGOED!!!!!!!! wat veel!!! Hopelijk zijn er donderdag een heleboel goed als eskimootje...Wanneer mag je donderdag...? edit: zie het n, 9.10 uur al.. lekker zo vroeg..
Soldaat van Oranje lijkt me ook leuk ! Laat me weten hoe het was...ik ga nu snel alles bijlezen hier pfff.. klus!
Wat veel pagina's ! Nu in de trein op mijn phone, straks thuis weer lezen. Thanks voor jullie reacties, het is gelukkig weggezakt, nu zeurt het alleen soms nog een beetje. blijft raar...even in de gaten houden maar. Vrijdag echo, dus dan word ik vast weer gerustgesteld. Mocht ik het weer krijgen bel ik gelijk de VK Nanette! Zag wel net een hele mooie score bij Alexandra !! Tot straks!
@Alex, oh wat goed van je eitjes zeg....ze doen het goed joehoee en nou donderdag de terug plaatsing oh echt heeeel erg spannend zeg..
ALEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX......................JAAAAAA..........zie je, ze hebben feestje gevierd..................een felicitatie is hier op zijn plaats.............donderdag al............oh meissie.....
Je doelt waarschijnlijk op een Pregnyl injectie, dat is iets anders. De progesteron moet 15 dagen lang ingebracht worden.
*breekt in* Ik zit even anoniem mee te lezen, lees ik van Alex haar eitjes!!!! STUITER!! Geweldig nieuws!!! SUPER meid! Ik duim voor je voor een goede terugplaatsing!!!Daar moet ik even voor inloggen! *Breekt uit*