van haren, schoenenreus en scapino hadden ze gister nog, en ja hier was het koopzondag. En als je de deur niet uit wilt, scapino online. succes, enne wel aan de bel trekken he!!! knuf
Zo ik ben ook alvast naar huis gereden! Voordat de grote files beginnen. Onderweg kwam ik al in de sneeuwbuien en hier sneeuwt het nog steeds. Wel lichtjes, maar toch.....
JAAAAAAAAAAAA morgen zon en geen sneeuw maar wel een gevoelstemp tot -12 brrrrrrrrrrrr dat wordt dik in pakken
Keek net even op vid.nl en er staan nu onwijs veel files op de wegen die ik altijd rij, dus net op tijd binnen!
haha wat hebben jullie al veel zoveel hebben wij nou ook nog niet hoor maar het sneeuwt nog steeds dus kan nog komen Sleeen voor sint dat is lang geleden
Zover zit jij niet van me af dus wie weet!! Vorig jaar heb ik nog meegesleed/t maar dit jaar gaan we dat maar niet doen, maar dat hellinkje is zooooo gaaf!!!!!!
Ow jeetje dan kan het nog wel eens een beste puinhoop worden zal ook eens even loeren mijn mannetje moet straks na half 7 nog terug komen uit Sneek
*proest* hoe jammer dat ik geen flits heb op mijn telefoon haha Zwelgje is heerlijk aan het spelen in de sneeuw haha rennen en racen door de tuin heen..... als hij het bij daglicht weer doet zal ik een filmpje voor jullie maken haha een kat die speelt in de sneeuw haha