ZO gemeen het sneeuwt overal maar ik heb nog geen een vlokje voorbij zien komen. Expres eerder weggegaan van huis zodat ik gen files zou hebben. Dat was gelukt maar ik wilde ook nog sneeuw. Stuur alle sneeuw maar deze kant op. @ Goof, het is gelukt!!!
@Suus: dat is schrikken zeg, niet jouw dag vandaag! Fijn dat je HA je serieus neemt en je een verwijzing heeft gestuurd. Maar gauw een afspraak maken dan. En bijna klaar dus op je oude werk, gelukkig maar. Al heb je ook hele leuke tijden gehad daar natuurlijk, maar nu is het veel te veel zo!! Hoop dat je vanaf NU iets meer rust weer hebt. @Alex: kijk eens uit het raam, het sneeuwt nu in Den Haag ! Wordt vast niet zo mooi als bij Rieanne, maar toch leuk! @Hexje: ik lees iets over rustig aan doen...en 2 posts verder iets over RAMEN LAPPEN IN DE SNEEUW...??? Foei..das toch niet rustig aan, je kunt toch niets zien als het sneeuwt, waarom zou je ze uberhaupt LAPPEN
Hahaha lappen was echt echt heel hard nodig nu kan ik ook de sneeuw zin van binnen uit en heb rustig gedaan haha uurtje wat gedaan toen uurtje zitten toen weer uurtje wat gedaan en daarna alleen maar zitten tot half 5 toen heb ik omdat het stopte met sneeuwen even gauw de stoepen geveegd (hebben buurman van 74) en kunnen we weer veilig naar buiten
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die echt geniet van de sneeuw en kou. Als het sneeuwt voel ik me duizend keer zo gelukkig. Voor meer mensen herkenbaar?
Ben dol op sneeuw!!! En hier sneeuwt het ook nog steeds...... Heerlijk wandelen en dan dat knisperende geluid onder je voeten. We hebben ook een slee en Sanneman wilde me altijd wel trekken, maar of hij dat nu nog steeds wil met al die extra kilo's......
hahahahahahahahahaahaha.. Nou daar ben ik dan mooi klaar mee.. had die ijsbeer nog 250 euro toegestopt als hij zijn mond zou houdeb.. Die beren van tegenwoordig zijn ook niet meer te vertrouwen!
he meiden die meid is weer bezig....die meid die alexandra ook zo aanviel. op zwangerschap.....zwanger en ik ben 20 jaar ..wat nu? pak een zak chips en zit achterover...het is weer modder gooien. ze kan er wel wat van zeg!!
Eerst even een berichtje voor suussuus jeetje meis wat een chaos bij jou zeg...ik hoop dat je snel geholpen wordt en dat je snel goed nieuws hebt.....sterkte meis en ben blij voor je dat morgen je laatste dag is bij de bodyshop....
@suus: oh meid, wat eng moet dat voor je zijn, zo'n onregelmatigheid in je borst. Ik hoop dat je er toch snel naar kan laten kijken, zodat je weer wat gerustgesteld bent! Morgen de laatste dag bij de Bodyshop!! En dan krijg je gelukkig ook weer wat meer rust en tijd voor jezelf! @leonieke: ah, bij de Heuvelgalerie. Dat zal wel op de Markt zijn dan. Ik denk dat ik dan toch stiekem eens gaan kijken samen met m'n zus! Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Over het algemeen heb ik best een positief gevoel. Alleen gister na 't klussen had ik wat roze/lichtbruine afscheiding, en daar ben ik wel een beetje nerveus over. Ik ben alsmaar bang dat ik "het" "eruit pers". Ik durf niet eens druk te zetten als ik moet plassen!! Echt heel erg gesteld met mij! Bah! @goforthenr4: ik had je volgens mij ook nog geen welkom geheten! WELKOM!! @goofy: oh jeetje meid, begint het bij jou ook al te rommelen! Dan kan ik me voorstellen dat je zenuwachtig bent ja! @hexje: hier ook sneeuw ja! Jeetje zeg!!! We moeten heel de auto schoon-vegen voordat ik naar m'n werk kon! Ik ben ERG blij dat ik dicht bij m'n werk woon. @femke: ohw, ik ga ook even dat topic bekijken dan! Het is toch ERG rustig op m'n werk!
sorry suus..had nog niet alles gelezen. dat is geen leuk gevoel en als de dokter gerust is ben ik al blij maar ik weet dat je die bevestiging nodig hebt. je hebt het nog niet druk genoeg he meid. veel sterkte meid en wens je een volledig schone foto!
Hoi kippies, ben er ook weer en net op tijd voor de sneeuw... Ik heb het ook hoor femmelepem ik wordt ook super blij van sneeuw ik vind het nog steeds bijzonder dat wij alles hebben hier in Nederland. Vind regen ook nooit erg alleen als je wil barbequeen ofzo maar verrder prima ik moet wel zeggen dat ik me lichamelijk beter voel in de zomer maar ach voor je het weet komt de zomer er weer aan.. Hexje, doe nou rustig meis zo veel als je kan.... Goofy, oh bij jou wordt het nu dus ook spannend..... Femke, oh komt nu echt dichtbij echt super leuk... Knuffel, oooh ben ook zo benieuwd naar jou... Mykelti, ben ook super benieuwd naar jou...... Rieanne, oh wat gezellig bij jullie buiten zeg...ik wil ook...... Buikjes, ik vind ze allemaal mooi......... Hier ook last van krampjes dus het wordt echt heel spannnend, heb ook last van onstoken tandvlees kan dat al? En mijn temp is weer omhoog maar heb ook niet het idee dat die naar beneden gaat zolang ik die bolletjes gebruik....
oh bieb.... ik heb ook zoveel last van ontstoken tandvlees en dat had ik vanaf dag 1 dus ik hoop zo dat dat jouw kwaaltje wordt. lekker veel bloedend tandvlees...vooral als je poetst!!! dat wens ik je toe sanne...ja ik voel me zo een sensatie-mens....past eigenlijk niet totaal bij mij maar zij kan er idd wat van zeg....