he sprokkel, Thanks. ennuh n.a.v. jou antwoorden heb ik gelijk mijn update hihi scheeld veel leeswerk. maar uh foto`s van jou buikje ik ga gelijk kijken tot zo
ja daar ben ik weer, wat een keurig mooi klein buikje zeg sprokkel, en stiekem gelijk nog even de echo fot gekeken wat is dat toch geweldig mooi om te zien helemaal in love aan deze kant hihi
nou dames, ik ga een poging doen om te slapen. manlief slaapt ook eindelijk is zo vervelend een zieke man naast je hahahaha Net nog even de boel schoon gemaakt bij onze jongste kanjer die is ook zo ziek. ja en moeders moet gewoon door grrrrrrrrrr. Nanette gaat het een beetje met jou?? woensdag naar het zienhuis donderdag onder het mes alvast heel veel sterkte ik weet niet of ik morgen online kan komen met al die zieken hier dus HEEL VEEL STERKTE MEIS EN EEN VOORSPOEDIG HERSTEL. dikke knuf en iedereen welterusten
Hahaha, At your service! En wat lief jouw complimenten...jeemig Jo! Ook zo lief wat je zei over Marjolein! ...maar even jezelf verdrietig voelen om jezelf mag ook hoor! KNUFFFFFFELS
Nou wilde ik nog iets schrijven, maar nou weet ik niet meer wat.... Begint dat nu al.. En tsjonge wat ben ik nog wakker voor zo'n laat tijdstip... Welterusten kippies (die niet zo wakker zijn als ik nog) !
Ik vond deze film zo fantastisch en moest ineens denken aan hoe toepasselijk het niet is voor ons Kippenhok!! Eeen vrolijke kippenboel hier...
Kukulekuuuuuuu kippetjes opstaan. Weer tijd om aan het werk te gaan. Tenminste voor mij dan. Fijne dag vandaag en tot vanavond
He lieve Jolan, maak plaats voor je verdriet...........dat is gewoon heel belangrijk om het te verwerken, tuurlijk zal je het nooit vergeten, maar door nu door het rouwproces heen te gaan zal je het wel een plekje straks kunnen geven. Hele dikke knuff voor jou
Twijfel, He? verdorie meis.. ik dacht echt dat het bij jou raak zou zijn met die symptomen die je had... sh*t! Knuffel, Wil toch graag weten wat je temp doet vandaag... Ik geef de hoop voor jou gewoon niet op. Ik vertik het!
Mykelti, Ook voor jou blijf ik gewoon onverminderd positief denken! Hij (temp) is nog steeds hoog tov je coverline.. *zet de heater van Femke weer aan op hoogste standje*
Hi Leo! Zit er over te denken om vandaag maar een dagje thuis te werken.......Komt hier weer sneeuw naar beneden....
Als dat kan, zou ik het wel weten! Lekker thuis blijven meis.. staat ook weer 300+ km file..getver! Ik ben vrij vandaag.. eerst ff naar de kapper (dat is vlakbj) en dan zou ik naar een vriendin...maar dat weet ik zo net nog niet.. glibber de glibber....
Femke, nog 1 nachtje! Wat leuk en spannend!! Goof, hoe is t bij jou? Rommelt het nog? Jolan, sterkte en een knuffel! Twijfel, wat rot zeg!! Dacht dat het raak was. Mykelti en Knuffel, hoe is met de temp? Suus, laatste dag vandaag! Werkse Zooo weer een dagje werken, gister was een rotdag op t werk, veel gedoe, pffff. Vandaag hopelijk wat gezelliger allemaal!