ff snel... Myklelti, bij jou ook al die oouwe tang in de buurt. Grrrrr Goofy, heb je je ringen al gevonden? Rieanne, veel plezier straks! Nanette, heel veel sterkte meid, ook mij handjes zijn bij jou hoor! Denk aan je! Ik ben gewoon nerveus voor Femke, het is allemaal al wel achter de rug waarschijnlijk, maar otch. Heb ZP nu zelfs heeeel illegaal open staan op het werk, mobiel in de aanslag.... Hier trouwens vanmorgen nog lagere temp, oma waar be je opschieten of weg blijven!!
Je hebt groot gelijk!!! Zowiezo is het gevaarlijk om met dit weer de weg op te gaan, en als je slecht hebt geslapen en je bent misselijk is dat een verdomd goede reden om thuis te blijven!! Niet schuldig voelen hoor meis, dat is nergens voor nodig! Slaap lekker!!
Nanette wat knap! Dat is vast veel werk geweest, en zo fijntjes ook! Haha ik ben altijd al trots op mezelf wanneer ik een...knoop heb aangezet...
Nanette, werk je ook op bestelling...? Dan geven Hex en ik even wat wensen door ... Nee hoor, vooral rustig aan doen jij en je laten vertroetelen door Netteman als je weer thuis bent! *schenkt een kopje thee in voor Hexje*
Dat heb je gisteren gemaakt...met die pijn in je rug en alles...WOW! Heel erg gaaf! en wat een mooie meisje! Succes morgen!!!!!!!!!!!! Nog een sprokkelpootje om vast te houden erbij!
Zit stiekem op ZP tijdens werk...te benieuwd hoe het met Femke gaat...duurt veel te lang voor dit ongeduldige kippetje!!
Haha we zullen toch moeten wachten op Femkeman of tot Femke een sms kan versturen dus ben bang dat het nog een lang zit op de stok wordt haha
Okee dames, ik voelde het net weer en gisteren ook al twee keer!......dat gevoel dat je kunt hebben als een spiertje trilt ergens, maar dan in mijn buik en dan voelt het als een dikkere spier die trilt...begrijpen jullie het nog? Zou dat druifje kunnen zijn?? Of gewoon een spastische darm...?? Het duurt heel kort en maar een of twee keer achter elkaar, daarna hele tijd niks. Ik let op of ik er niks bij hoor of van de buitenkant kan voelen, want dan zijn het waarschijnlijk mijn darmen. ...spannend dit hele proces hoor
Het zou uk kunnen zijn.... als het je darmen waren had je het gevoel vast herkent in het begin isx het ook een beetje gokken wat je voelt en hoe het voelt... tot het een bepaald patroon krijgt... dus nog ff afwachten en hopen dat je het steeds vaker voelt....(bij eerste zwangerschap voel je het meestal vanaf de 20 weken maar eerder is geen uitzondering!)
@ Alex ik praat tegen je in de chat bij bieb (op de hoofdpagina) maar je ziet me niet lol of je wilt me niet zien dat kan ook nog natuurlijk
@SPROKKEL.. dat is druifje denk ik.. scheelt niet veel van darmen in het begin.. maar als hij of zij straks sterker en groter is voel je *POK* @all.. ik vind mijn dochter ook zo mooi En het breisel was heel simpel hoor! Dat kan iedereen!