Ik ben lekker vroeg naar huis gegaan en morgen blijf ik ook thuis, Heb wel goed naar jullie geluisterd hoor. Ik ga eens helemaal niks doen. Iemand kopje thee en koekjes?
Ja hhor, wat wil je? Wit, puur of melk? Met of zonder spikketjes? Hete of koude chocomelk? Cacaopoeder? Slagroom erbij? Heb ook nog chocolademousse. U roept wij draaien
Oh heerlijk zeg, buiten is het koud en ik zit lekker met een dekentje op de bank naar buiten te kijken. Ik heb heel veel vogelvoer opgehangen dus de ene naar de andere mees of roodborst komt aanvliegen en dan kan ik lekker foto's maken. Eindelijk weer eens tijd voor
Femke, gefeliciteerd met jullie dochter, wat een prachtige naam!!!! @all, echo gehad maar ik heb een super beweeglijke bib, haha ze hebben me zelfs gewaarschuwd dat het met de 20 weken echo wbt metingen weleens helemaal niet zou kunnen gaan lukken haha. De vk's hebben wel een idee wat het is maar weten het niet zeker, dus heb het lekker zo gelaten anders ga je je toch richten op hun gokjes en dat lijkt me niks. Drie man sterk en toch valt dat kleintje niet eventjes stil te kijken, was wel heel druk kiekeboe aan het spelen en aan het draaien en nog eens en nog eens haha erg leuk om te zien!! Maar helaas weten we nog niet wat het is maar dat komt goed, was wel leuk om dik drie kwartier naar het kindje te mogen kijken, echt genieten!! zo nu eerst ff eten, tot strakjes Voordat ik het vergeet, Van harte Kristel met je mooie zoon!!!!
Owww, ik ben jaloers! Ik heb ook zin in dekentje en bank...en dan lekker in slaap vallen....gaaaaaaap...'T is ook echt winterslaapweer ook...
Femke !! Van harte met de kleine lucy !! * Zijn er nog beschuitjes over ? * Wat een gekakel zeg vanmorgen, allemaal zo nieuwsgierig en nu is de kleine lucy er eindelijk. Femke ik hoop dat het goed met je gaat ?
@Rieanne, een breakdance-beeb wat gaaf! Wel onhandig, mara lijkt me ook wel super leuk (en gek) om te zien dat dat zo aan het dansen is in jouw buik. Mooi hoor, geniet er maar lekker van!
Om me heen klaagt iedereen zo over de kou...pff ik vind het ook koud maar ja andere kant met regen is er ook niets aan ! Lekker de winterkou met een zonnetje erbij. Zo is het tenminste echt december , lekker warme choc erbij..wat wil je nou nog meer ?
Nou ik ben weer jaloers op jou, Ik voel nog helemaal niks. Nou ligt de placenta ook aan de voorkant en de baarmoeder naar achteren gekanteld dus het zal nog wel even duren voor ik hem voel. Maar het zou wel leukk zijn om hem te voelen.
Ikke; Nieuwsgierig en niet heel erg geconcentreerd op mijn werk, oeps... Nou ik ga maar weer aan de slag, daaag daaag kippies.
Is voor jou ook lastig natuurlijk, want je staat toch voor de klas? Als ik afspraken buiten de deur heb, heb ik helaas ook geen tijd, maar als ik op kantoor of thuis aan het werk ben gelukkig wel!
Ja ik sta voor een kleuterklas met 30 kids dus haha dat wordt erg moeilijk. Evt zou het tussen de middag wel kunnen maar ben eigenlijk altijd druk met voorbereiden of vergaderingen... tja..hard werken om te zorgen dat we in de vakanties lekker vrij zijn
welkom kuikentje LUCY !!! Femke en Rolf van harte proficiat met jullie 2de wonder !!! En knuffel voor grote zus !!! wij willen snel foto,s zien van lucy !!! @rieanne, fijn dat je echo goed was !!! @nanette, gaat het een beetje met je ? @kristel, gefeliciteerd met Jamie ! liefs suus