@zwaait naar Sanne, hoe voel je je??? @Mykelti bah!! Knuff meis, @nanette, heel veel succes. @Alex bellen he, direct bloed laten prikken.
Hi Goof! Maak me een beetje ongerust. Sinds 1,5 week voel ik boontje iedere dag wel en nu al 2 dagen niet. Daarnaast ook al 2 dagen beetje raar zeurderig gevoel in mijn buik links en rechtsonder(geen krampen gelukkig hoor). Zit te twijfelen of ik de VK zal bellen of ik even langs mag komen om te luisteren voor de zekerheid.
Zou het inderdaad ook kunnen zijn, maar ik heb geen krampen hoor. Meer zo'n zeurgevoel, weet ook niet goed hoe ik het uit moet leggen....
Nee hè dat dacht ik ook al....ik voel me wel goed alleen enorme, harde dikke boobies en af en toe wat steekjes.... En winderig....en droge mond en lippen maar misschien door de kou. En soms een dag dan ben ik zo sjaggo kan ik helemaal niks hebben... Biebman wil morgen testen en ikzelf zaterdag...
Ik denk dat je gewoon moet bellen beter een keer te veel dan te weinig....al is het om jezelf gerust te stellen...
Mykelti hier precies hetzelfde helaas.... We gaan voor de laatste ronde in december! Knuffel. Bieb keis wat spannend... Nanette heel veel sterkte vandaag lieverd! Alex voor jou natuurlijk hele dikke knuffel!
Mooie temp Bieb ! En idd gewoon even bellen Sanne, je mag vast wel even langskomen. Nanette, succes en sterkte vandaag! Mykelti, balen dat je nu toch waarschijnlijk dat rotmens op bezoek krijgt :x Alex, ik denk aan je...
Nu aan het werk. Vanavond er ook niet, kregen een telefoontje gisteren dat we afscheid moeten gaan nemen van mijn vriend zijn oma . Lief mens...bah!!! 4 weken geleden in een partycenter met alle familie en vrienden nog haar 85e verjaardag gevierd. Mooie herinnering, maar het is toch altijd te vroeg...ook al is ze 85. Tot morgen Kippies, ik lees tussendoor overdag nog wel een keertje mee.
Alex, Nee toch??? Weet niet zo goed wat te zeggen... Maar ik zou inderdaad ook hcg laten prikken.. predictor heeft immers niet zo'n hele goede repuatie.. Sterkte meis..
Ooh marjolein, nee hè dat stomme rotmens bah....maar goed dat je de 14e een afspraak heb.....dikke knuffel.
Mykelti en Marjolein, Verdorie meiden wat balen.. en de temp bleef zolang mooi en veelbelovend... Knuffel, Mishandelen die oma... nu! Bieb, Owwww........ die van jou is wel heel mooi... gelukkig maar dat het vast niets betekend.. net als die (.) (.) zegt ook heeeeelemaal niks..
Doen wat je gevoel in geeft, als jij zaterdag wil testen moet je dat doen en je niet laten opjagen, ............................maar tja HET BETEKENT NIETS @Sanne heb je al gebeld....................het kan wel hoor rond deze termijn dat je het nog niet altijd voelt, komt omdat de kleine nog heel veel ruimte heeft in het vruchtwater, kan tot 28 wkn zelfs....maar ik zou BELLEN. Uitleggen en als je een goede VK hebt dan laat ze je komen. Of een angelsound aanschaffen, geeft je ook wat zekerheid.
goedemorgen excusses dat ik zo lang niets heb laten horen.....heb maar zo;n 300 bladzijdes gemist geloof ik..... het ging ff niet zo lekker allemaal, dus even helemaal niet achter de pc gezeten of in ieder geval niet op zp met het beebje is alles zover we weten gewoon goed hoor! Ik voel het al aardig schoppen en salto's maken. Maar te veel doorgelopen de laatste weken en toen ik ook nog veel gedonder kreeg met een collega op het werk, werd het ff te veel. Lig nu met giga rugpijn en n griep op bed. Vandaag voor het eerst sinds heeeeeel egr lang mij ziek gemeld. Vind dat altijd zo erg. Het weekend gaan we n weekendje weg met mijn ouders. Eindelijk weer eens wat leuks....nu ben ik ziek, bah. Vandaag maar even rustig aan, lekker bijlezen hier enzo en dan hopelijk morgen weer wat beter. Ben erg benieuwd hoe het hier met iedereen gaat!?!