Ja, ik heb het ook. Het is een jongetje. Vanaf de eerste echo had ik dat gevoel ineens en het is ook zo'n 'het is gewoon zo''gevoel.. Bij mij zegt idd ook het meerendeel dat het een meisje wordt.. (Zo ook Kristel bij mijn 'frontale' foto.. ) Laat ze maar kletsen... hihi..
Wat is het gezellig druk nu. Leuk. Hier sneeuwt het al de hele ochtend. Zal straks wel een sneeuwpop met mijn dochter moeten maken. eerst straks pepernoten bakken , had ik beloofd.
@ MvL das goed nieuws dat je stolling niet echt afwijkingen aangeeft die heb je in je zak meis Ok ok nu weer prikken ik ga met je mee je handje vast houden hoor dan lukt het vast @ sanne jeetje dat was even schrikken fijn dat alles goed is..... @ All hier minder goed nieuws..... de kleintjes groeien niet erg hard meer en beginnen echt achter te liggen, de een iets minder als de ander. Ook heb ik te weinig tot matig vruchtwater over..... nu moet ik over 10 dagen weer komen en gaan ze alles weer na kijken..... en gaan me goed in de gaten houden.... als ik verandering voel moet ik gelijk bellen....... Maar ik blijf positief hoor, je kan er toch niks aan doen.... alleen duimen dat ze met dit vruchtwater kunnen blijven zitten tot 35 weken........
Hey bah hexje! Fijn dat ze over 10 dagen weer gaan kijken en het goed in de gaten gaan houden. Sanne: fijn dat alles goed is met sannebeeb
Oh jeetje Hex, dat is idd wel minder nieuws. Doe je wel heel erg rustig aan?? En hopelijk is er over 10 dagen wat beter nieuws! Ik duim met je mee!
Hexje, dat is schrikken zeg... Gelukkig ben je wel al heel ver. Hoe groot schatten ze de kleintjes nu?? Ik had bij Mayra ook maar heel weinig vruchtwater, met een week of 27/28 al. Hebben ze de doorbloeding van de placenta gemeten en goed gekeken of er geen scheurtje in vlies zit?? Sterkte meid, is toch effe schrikken... Maar komt vast helemaal goed!!
Helaas heeft het rustig aan doen niks met je hoeveelheid vruchtwater te maken..... het kan niet meer bij gemaakt worden zeg maar, alleen maar opgedronken worden door jut en jul...... Thx Knuff
Het was idd even schrikken.... zit nu op 30 weken en het meisje schatten ze om 28 weken, en het verasssings ei op 29 weken... ze zitten alleen kwa groei onder de lijn en wegen ongeveer 1250 & 1500 gram per stuk en das echt te weinig.... Dat gaan ze bij mij ook doen die metingen... valt wel mee toch??? Komt idd vast helemaal goed, tot hoe lang is Mayra blijven zitten??
Dat is inderdaad wel nog te klein en te licht meis.. maar het komt vast goed! In het ergste geval, als ze nu al geboren zouden worden (waar we natuurlijk AB-SO-LUUT niet van uitgaan), hebben ze gewoon hele goede levenskansen!!! Dus alle hoop houden hoor!!! Komt vast helemaal goed!! Die metingen doen ze gewoon met een echo, is geen probleem. Maar dat hebben ze dus nog niet gedaan? EN hebben ze ook niet gekeken naar een eventueel scheurtje in de vlies? Mayra is blijven zitten tot 37 weken en 3 dagen!!
kwam ff melden dat ik nog leef! wel pijn en duf, naar knuf je had gelijk pijn been is weg! hoe is het met alex? en hex wat lees ik nu! niet te lang doorloprn met weinig vruchtwater! volg je gevoel
@Advies voor Femme, Leo en Sanne....................en Hexje............DOEN JULLIE FF RUSTIG AAN JA!!!!! En natuurlijk voor iedereen hier, want straks zijn jullie allemaal zwanger................
@Sanne goed dat je gebeld hebt en langs kon komen, mijn vk praktijk is ook zo fijn daarin. @Alex, hoe is het??
Het was wel matig maar nog niet zo weinig dat ze gelijk onderzoek moesten doen.... een volgende groei meeting kunnen ze pas doen over minimaal 10 dagen vandaar dat ze dan gaan kijken omdat ze dan gelijk kunnen zien of de ukkie's groeien.... Ik ga er ook idd nog niet vanuit dat ze heel vroeg komen.... als ik de 35 weken maar voorbij ben en dat is nog 5 weken.... die zijn hopelijk zo om *zegt ze heel stoer*.... Ok als het allemaal via echo gebeurt zal het wel mee vallen ik ga wel dan voor het eerst kennis maken met mijn gyn ben nog nooit bij hem geweest haha altijd bij de ass...... Thx voor je uitleg meis stelt me toch weer een stuk gerust.... pfff keek even op google maar daar begonnen ze gelijk over afwijkingen en heb ik maar gelijk weer weg geklikt....
@hexje, even een dikke knuffel voor jou meid !!! Komt vast wel goed met jut en juul, en ze houden je goed in de gaten ! @nanette, alvast een dikke knuffel voor als je weer wakker bent ! @knuffel & mykelti, ik baal voor jullie hoor ! Oma had rechtstreeks naar mij moeten komen want ondanks mijn banner valt er hier niks te testen, de romantiek was afgelopen maand net als de temperatuur nu op dit moment buiten is ! @alex, ik had al op je blog gereageerd, maar ook hier even laten weten dat ik aan je denk ! @sanne, ik ben blij dat je gerustgesteld bent en dat boontje het goed doet !!! liefs suus
Hey snelle Jelle was je al weer bij??? pfffffff verder ben je niet verslaafd he Alles goed gegaan???? Hoe bedoel je niet te lang door lopen? Met te weinig vruchtwater??? Doe je wel een beetje rustig aan Knuff