Jamie wilde maar niet slapen, zat al een tijdje te keuvelen in zijn bed, dus ik alvast jas aan om de auto te ontsneeuwen... kom ik terug ligt meneer in katzwijm, nu net wanneer ik de deur uit wilde gaan naar opa en oma..... zal je altijd zien.... ps hier sneeuwt t nog vollop..... een hele pak sneeuw... maar geen slee meer te krijgen grrrr alles uitverkocht....
Kristel, Hebben jullie een Deen supermarkt in de buurt? Hier gingen zojuist hele stapels de winkel in...
Ik wilde het idd ook niet als betweterig over laten komen, thanks Goof. Maar ik zou ook definatly een bloedtest laten doen! Puur om het echt zeker te weten.
Roos10, betrapt.. Ik heb je weleens vaker voorbij zien komen. Je mag gerust meedoen hoor.. je bent van harte welkom!!! Groeten Leo..
Wat geweldig hè die pietenpakjes..! Dat hadden wij vroeger niet *met terug werkende kracht ietsiepietsie jaloers*
Ruilen voor moonboots??? Hier eentje die het 5 min leuk vond op de slee, hij zat echt te schateren, toen kreeg hij koude handen en toen was het huilen. Meneer wil zijn wanten niet aan. Dit zijn wanten die dan ook een nauwe opening hebben. Had de opening lekker wijd gelaten en dat je die dan met een bandje strakker kan doen......maar zo slim zijn de makers niet geweest. En hij is nog te jong om maar tegen hem te zeggen: nou voel het maar...zo sneu want hij ontneemt zichzelf een hoop plezier.
Meid dat komt vanzelf. Het gaat al zo snel. Lijkt wel gisteren dat ze geboren is en nu alweer een maand 4 jaar oud.
Peuters en wantjes vreselijke combi. Mijn zoontje wil ze ook niet aan. En dan maar huilen , omdat hij zere vingers heeft. Soms zou ik ze wel willen vastplakken.
Cutie!!! @sneeuw, hier al de hele dag dikke vlokken...alles is mooi wit, maar wel koud en glad. Straks op fiets weer naar huis Ga wel lopen hoor als het niet lukt.
Zeg maar dat Sprokkel ook wanten heeft en ze heeeeerlijk warm vindt aan haar pootjes Ik vind ze altijd zo schattig bij kindjes.
Bij ons is het ook echt poedersneeuw, maar het is echt heel de nacht en dag doorgegaan. Maar ik vind het zo mooi en sprookjesachtig. Dit inspireert enorm mij creatieve brein. (voor zover ik die heb dan hahaha)