30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    tssss, hèhè, zit steeds het verkeerde adres te plakken:).

Dank je wel, kunnen jullie meegluren!! Ik heb een rood kruis, haha:D.
    Maar ik ben het er niet mee eens, jullie dan? Ik heb een eisprong vóór mij positieve ovulatietest:(, ik kan me alleen bedenken dat dit dan zondagnacht zou moeten zijn geweest, maar dat is toch wel erg snel na de eerste posi ovu test?!;)
    Nou ja genoeg geklust!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Beschuitje jij ook al 3kilo afgevallen....

@Bieb, maakt toch niet uit meis, tuurlijk heb je ff wat anders aan je hoofd..........we vinden het alleen maar fijn als we weten hoe het met je gaat.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Na je eerste posi ovutest is komt je ei binnen zeg maar 48 uur, dus dat kan ook heel snel erop volgen. Dus ja, kan!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, of het nu echt kleine porties zijn die ik eet... :) Maar het blijkt maar dat het bij mij zeer belangrijk is wat ik eet in die zin dat bepaalde producten niet bij mijn lichaam passen. En vlees, vis, noten, groente, fruit & pure chocola is best vol te houden hoor! :D:D:D

Ei lijkt idd nog niet geweest, maar het is echt dat ik nooit mijn ei gevonden heb met andere ovutesten dan die ik tot vorige maand gebruikte. Dus waar dat dan weer aan ligt. Nee, nog geen posi ovu test. Heb altijd korte LF piek dus test 2 keer per dag. Straks weer een testje doen.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo, is het kippenhok wakker geschud?? ;):D

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    De kippetjes zijn spontaan hun snaveltjes vergeten... :(

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goedemorgen,

ff snel..

Alex, wat goed zeg 9 emmy's! Dat is inderdaad een felicitatie waard!! Succes morgen..!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier een emo dagje in het vooruitzicht denk ik. Zullen de hormonen wel zijn, maar manlief zei vanochtend wat tegen me over het open maken van een pakje, direct dikke tranen, toen hoorde ik nog via de tel toen hij de auto zat dat hij volgende week niet 1 maar 2 nachten en 3 dagen weg is voor vergadering, weer tranen (was eerst maar 1 nacht en 2 dagen.....) maar hij wist het al eerder.............dus daar gingen de tranen weer........ik gooi het maar op de hormonen.

9. eternity

eternity Niet meer actief

@alexandra: en dan hopen dat het embryootje goed blijft plakken bij je, en dan ben je gewoon hartstikke zwanger! :D
    Ik duim voor je!!!

@all; zucht, het is echt klote om iedere keer iedereen je te zien inhalen op de lijst!! Ik haat die lange cyclussen! :( :( :(

10. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Naar mijn weten is dat bij mij nooit gebeurd. kan het me niet herrinneren. Maar het is nu ruim 5 jaar geleden. Bij ons is het toen in Gent (belgie) gebeurd.

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Och meis, dat kan ik me voorstellen..
    Maar..het gaat om de kwaliteit van je eitjes he, niet om de snelheid waarmee ze springen.. (ik weet het, je hebt er niks aan, maar toch....)

*Knuf voor jou!*

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Goof: dat zit er dik in, dat het door de hormo's komt, bedoel ik. Lekker laten gaan toch? Hoe vervelend het ook is?

@Eternity: ik doe ook weer met je mee deze maand. Kan me je frustratie goed voorstellen...

Hier net weer nega ovutest. Ik zie er ook geen verbetering in... Zucht en wel al 4 dagen VS... nou ja, iig goede zwemmogelijkheden... ;)

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    ;)hoi meiden

Ik heb het idee dat ik de griep ga krijgen. Voel me raar , nergens fut voor. Veel hoofdpijn de laatste tijd.
    Gisteren buikkrampen en aan de dunne.
    Wil niet ziek worden , want morgen hebben we een afspraak bij de kinderneuroloog in het L.U.M.C.
    Dan krijgen we hopelijk te horen wanneer ons mannetje een M.R.I krijgt.

Hou me maar lekker rustig.

:$:$:$

Wat hoor ik nou rolmopsen bij een high tea? Getsie wie bedenkt dat.
    Zelfs als niet zwangere ga je dan over je nek. Bah. Moet er wel bij vermelden dat ik geen vis lust.

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, sorry, het heerst echt mega, althans hier in de buurt... Hopelijk word je niet echt ziek! Beterschap!

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    sorry moest even weg, stucadoor binnen laten, weer een klusdag, zucht fijn dat er wat schot in zit, maar ik voel me toch altijd een beetje op visite in mijn eigen huis8).

Eternity, jij denkt dus wel dat het kan? Zo snel? Nou dan hebben we iig boven op het eitje geklust, onze laatste kans, nu maar duimen dan!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    tsss dat is ook om gek van te worden, maar ja aan je grafiek te zien is er ook geen ei geweest, dus dat klopt nog wel. Nog even doorklussen, ach verbruik je ook veel mee, misschien nog een pondje extra;)!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, wie weet?!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    da's wel een leuk dieet mykelti;)
    Dan doe ik ook mee:p

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Als je wil, kan ik je zo wat recepten sturen... :D

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou..ik bedoelde het klusdieet;)
    MAar als je daar leuke recepten voor hebt:D:D:D;)

Deel Deze Pagina