30+kippenstok

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bieb, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Meiden *gaaaaaap* ik val om, en ga ervandoor..

Slaap lekker allemaal en tot morgen :)

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    Slaap lekker Leo!

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0

:):):):):):):):):)
    Sorry sorrry sorry sorry ik kan ook geen twee dingen tegelijk.En heb echt een hoofd als een zeef ik vergeet echt alles maar dat is geen excuus.
    sorry meis maar misschien heb jij wel een heel klein mini pietje in je buik :)
    Maar wel lekker dat de twee dagen rust je goed gedaan hebben.

De griep heerst erg.
    doe lekker rustig aan denk aan je beebje.

truste dikke knuf

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Hoi meiden,
    het was super gezellig..bij Femke...
    Het gaat goed met Lucy alleen Femke heeft last van darmen, naweeen, tepels en buikwond toch last van allergie...

Ik ben alleen nu best moe dus ik ga mijn bedje in....
    Het hele verhaal staat op kippetjes.be in het forum onder kippehok...

5. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    zooooooooo ja hoor hier weer bijgelezen na een dag.

Femke wat een leuke foto hihi nog een keer gefeliciteerd meis met je tweede mooie dochter en wat een geweldige namen.

@Jippie; ja wat vervelend (om het netjes te zeggen) als alles dan goed is waarom lukt het dan niet???? Hopen dat de kijkoperatie de gewenste uitslag geeft.Ik hoop dat jullie toch snel zwanger mogen worden misschien toch geen operatie meer nodig dan??? dikke knuf

@Mykelti; getverdemme balen man had echt gehoopt dat het goed zou zitten deze keer. En dan nu zo`n lange cyclus?? Maar dan spreken we af dat jij het eerste zwangere kippetje bent in het nieuwe jaar ik duim voor je dikke knuf meis.

@eternity; voel je nog niks??? Hoeft niks te betekenen volgens goofy. ik duim voor je meis

@hexje; jeetje meis dat is schrikken. ik hoop dat het de volgende afspraak mee valt. hou je haaks. denk omjezelf en de twins. dikke knuf

@ bieb; leuk dat jullie bij Femke zijn geweest. en leuk zeg dat jij een eigen site voor ons gemaakt hebt ik ga straks eerst even kijken. ik moet al zo mijn best doen om alles hier "goed"bij te lezen ik haal nog al eens namen door elkaar.

@Nanette; jeetje wat was jij al weer snel online. Goed dat het gevoel in je been weer goed is. Nu maar hopen dat de rugpijn snel afneemt. Hou je haaks we denken aan je dikke knuf

@sanne; jeetje meis wat schrikken goed dat je gelijk gebeld hebt.Je kruimeltje is nu veel te belangrijk daar moet je geen dagen over twijfelen. Heerlijk dat je het hartje weer gevoeld hebt en doe rustig aan meis denk omjezelf en je babytje.ennuh mijn voorgevoel zegt een meisje hihii

nou even voor zover en dan maar weer even goed bijlezen.

Oja lente het waren jou foto`s van je tuin en het lieve pietje ik durf het bijna niet te zeggen maar het is echt een lief poepie om te zien.

ik kom zo nog ff reagern op de rest xx

6. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    lieve lieve Alex,

Ik heb al op je blog gereageerd.
    Wat erg meis hier zijn geen worden voor wat verschrikkelijk@#*&^% ik weet niet wat ik zeggen moet
    sterkte

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey kippies. Ik ben (eindelijk) weer thuis van mijn afspraak in het zuiden:D:D:D:D. Het was een spannende reis bij tijd en wijlen (toch Bieb, best leuk die glijbaan). Maar we hebben het erg leuk gehad!

Er is vandaag zoveel getokt (en ik heb vandaag zoveel kilometers gereden, dus ogen zijn een beetje moe) dat ik het niet meer terug ga lezen. Sorry als ik dus iets gemist heb!

Ik ga zo mijn stokkie opzoeken, alvast weltusten!

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zie net dat Nanette er is!!! Meis hoe is het met je???? Ik ga zo even zoeken of ik een post van vandaag van je kan vinden, heof je het niet opnieuw te tikken...

9. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    @cm; Sterkte meis ook voor cm man. leeftijd maakt niet uit iemand die je lief is wil je gewoon niet missen. hou je haaks

@Marjolein; getsie meid balen wat een domper ik duim voor je alle hoop op goede antwoorden de 14e ik duim voor je

@Saffron+ lekker dat alles goed gaat met je beeb. Wel vervelend die mot met je collega en de last van je rug. Denk om je zelf jij en je kindje zijn het belangrijkste wat er is. dikke knuf

10. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Alex: Ook hier nog even &^%^*&(*^%#$#@#
    Rustig aan, neem de tijd en we zien/horen je wel weer als je er aan toe bent.... *heeeeeeele dikke knuf voor jou*

@ Bieb: Nog eventjes....... ;)

@ Hier: Alles gaat goed. Nu lekker mijn bedje in... Welterusten :D ;)

11. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    goofy+ klinkt hier ook zo bekent Ruben wil ook geen sjaal en wanten aan grrrrr en heb leuke snowboots voor hem maar die wil hij ook niet aan.

trouwens wel vervelend zeg migraine. Ik had er juist als ik zwanger was helemaal geen last van.
    succes meis hou je haaks. 36 wk al het word spannend

12. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

Aug 15, 2010
    782
    0
    0
    nouvolgens mij heb ik wel beetje op iedereen gereageerd.

Sorry nogmaals leo voor mijn blunder.

iedereen die ik vergeten ben een dikke knuf.
    En Suus heb je al getest:; ik heb weer iets verkeerds gedaan ik krijg geen vraagteken meer maar dit is een vraag,

truste iedereen en tot morgen

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Da's een appart cadeautje:D:D:D

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat was erg grappig...:p:p:p
    Wist ze het zelf wel of zat alleen Rolf in het complot?

15. leonieke

Joh, doe niet zo gek.. :p Dat geeft toch niets.. vind het uberhaupt al knap dat we elkaar uit elkaar kunnen houden met al die nick-names.. :D

Bieb en Knuffel, Goed dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Was wel een gladde dag inderdaad.. :)

16. leonieke

Suus, inderdaad meis.. hoe is het bij jou? Is je laatste dag BS meegevallen? Hadden ze eigenlijk wel nog een afscheids bloemetje ofzo voor je of kon dat er ook niet meer af..;)?
    knuf!

17. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieverds, thanks voor jullie lieve sterkte berichtjes...............voor zoontje was ik af en toe wel een migraine klantje, maar was meer als ik erg druk of moe was geweest, en daarna kwam het tot uiting.
    Bij zoontje was het heel heftig 8 wkn van te voren, manlief heeft toen buitenlandse zakenreis afgezegd. En gisteren dan voor het eerst weer, vanmorgen nog hoofdpijn, dus hoop dat het nu gaat afzakken, zal niet zoveel achter de pc zitten.

Femke mag ik jou zonnebril lenen........(nee hoor, het licht kan ik goed verdragen) Wat een leuk en lief kraamcadeautje heb jij gekregen in de persoon van twee lieve dames. En wat een poppetje in je armen.

Manlief heeft geen afspraken dus als het niet gaat kan ik die bellen.

18. leonieke

Goofy, Ohjee meis.. dus het gaat een beetje hetzelfde als toen met je mannetje.. Getsie.. Gelukkig is ja man in de buurt en zijn het de laatste weken.. hopen dat ukkie niet té lekker zit of het te koud vindt buiten maar gezellig op 15 december komt. Wel zo leuk met de kerst toch?
    Sterkte.. en idd niet teveel achter de pc... (zal je wel missen..:()
    Dikke knuffel!

19. Saffron

Saffron Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,086
    0
    0
    kwam even snel buurten....

maar wat een naar bericht ALEX! Heel veel sterkte, weet gewoon even niets te zeggen! Denk aan je! Hele dikke knuffel!!!!

20. Saffron

Saffron Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,086
    0
    0
    Ik ga er ook meteen weer vandoor. Gaan vanmiddag een weekendje weg en ik ben nog niet opgeknapt. Dus ff op mijn gemakje proberen alles verder in te pakken.
    Doei

Share This Page