Ben trots op je kippie!!!!!! En als je je zo nuttig kan maken...................vooruit dan kan ik me daar ook in vinden
met mij gaat het goed femke! ik mag lopen en liggen! dus dat doe ik braaf! morgen mag ik naar huis! dat was een verrassing. daar een bed in de kamer en dan alles rustig opbouwen. ik heb de foto van je dochter gezien, wat een beauty! hoe is het met onze alex? iemand wat gehoord? reageer met de foon dus teruglezen is lastig
@Nanette, morgen al!!!! Oh heerlijk meid, lekker weer in je huissie, hoe gaat het met je dochter??? @Alle hier gaat het wat beter met de migraine, moet nog rustig bewegen maar dat is niks nieuws........wel gisteren rug voorweeen gehad, en vandaag nu al twee keer in een half uur een stekende harde buik wat komt en gaat..............maar ik denk of ik weet wel zeker dat dat gewoon een valse start is, moet nog voor het mooie ff blijven zitten.
Hier trouwens wel de kriebels met dit weer, 2 jaar geleden was manlief de hele dag op pad op de schaats......en nu met dit weer waarschuwen ze om eerder naar huis te rijden..........wat nou als het toch doorzet en hij niet op tijd thuis kan zijn....ik weet het beren op de weg maar toch...
Ik had geen idee dat dat al zo lang van te voren kan, maar goed dat ik het nu weet anders zou ik allang aan het puffen gaan en de VK bellen en roepen..."ik ga bevalleeeeen" Rustig blijven bewegen Goof....helemaal Zennnnnnnn zijn nu...
Hey toppertje! Wat goed dat je morgen alweer naar huis mag.... das toch ook veel fijner als in het ziekenhuis Wel op jezelf passen hé!!!! Alex heeft een nieuwe blog achter gelaten op haar pagina...... weet niet of jij met je telefoon de link kan pakken maar ik plaatst hem even voor je.... Alexandra en het babyproject: Opstaan en weer doorgaan Dikke knuff
Nanette, wat goed dat je morgen al naar huis mag. Gelukkig gaat het al wat beter met je....lekker rustig aandoen en je laten verwennen hoor....
Hex, wat goed!!!!Zittend werk en volgehouden...Fijn ook dat het zo goed voelt voor je...Nu volhouden he....
Nanette, heerlijk dat je weer naar huis mag!! Rustig aan opbouwen dan ben je in no time weer snelle jelle
Haha ik zal wel moeten anders mag ik niet weer komen heeft mijn chef gezegd dus dat is wel een stok achter de deur ik zal braaf blijven zitten
Hexje, Goed dat je chef voor je zorgt.. En verder heel logisch dat je zelf uit loyaliteit gewoon teveel wilt doen.. (tenminste, dit herken ik.. voel me al schuldig omdat een ander voor mij 2 dagen heeft moeten afbellen..) 400 handdoeken.. wow...! Nanette, Wat fijn dat alles zo voorspoedig verloopt. Thuis opknappen is toch veel fijner! (zeker met st.klaas weekend wel zo leuk om thuis te kunnen zijn!) Rustig aan, maar geniet ervan! Femmelepem, haha.. zie je wel dat je eerder hebt gegluurd.. geloofde er al niks van dat je tot 20 wkn ging wachten.. Hier, bijna onderuit in de sneeuw.. En ik deed nog wel supervoorzichtig en had mijn uggies aan.. maar toch.. Dus meiden: kijk uit! Vanavond naar de schouwburg.. hoop maar dat het snel stopt met hard sneeuwen....
Lastig he blijven zitten zo de hele dag...ik ben van een hele actieve lerarenbaan naar een kantoorbaan gegaan een jaar geleden en ik moet nog steeds wennen. Hoewel het nu wel prettig is met de zwangerschap, moet er niet aan denken achter 30 kids aan te hollen nu.. Maar goede baas hoor! Dus braaf zijn!
Zeggen ze dat ik op moet passen... Het is echt link nu he, pas op hoor...anders gewoon rollator meenemen naar buiten. Hopelijk niet al te grote blauwe plekken?
Nee nog steeds niet... ook geen moonboots te vinden in zijn maat... heb wel een nieuwe voetenzak gescoord voor hem.. zit hij in ieder geval lekker warm....