30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja, hihi.. zal mijn schoonvader eens beroven als ie niet kijkt.. ;)

Blauwe plekken vallen wel mee... dat is dan weer het voordeel van dat ik aangekomen ben.. LOL

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Klinkt goed..! Wel balen van die moonboots en de slee... :x

3. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Femke... wat een mooie foto van Lucy....enne verrassingen zijn altijd leuk..zeker als je t niet verwacht.

4. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nanette; fijn dat die stekende pijn nu weg is en napijn ja hoort er een beetje bij...maar zoals ik je zo hoor...gaat t de goede kant op!!!!

Hexje; wat super dat je chef zo op je let zeg...idd hou je koest en zitten blijven!!!!

Goof; migraine he bah.... ben blij dat ik er niet zo vaak meer last van heb... en nu idd rust.. das de enige remedie... laat je husband maar even voor sven zorgen van t weekend...en jij lekker pootjes omhoog, lekker in bad/bed en oogjes dicht!!!

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik zag bij de Intratuin wel leuke slee's vorige week, met een zitje erop...misschien hebben ze die nog?

6. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hmm misschien morgen even kijken daar.... hadden ze ook van die lage plasic slee's? ben zo bang dat hij er vanaf kukelt...

7. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Plastic slee...dat weet ik niet meer. Maar die houten slee daar zat een zitje op met een half ronde steun, zag er wel stevig uit hoor.

8. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    femmel; weet je al iets van een datum/tijd/prijs wbt die pretecho/gewone echo om t geslacht te bepalen.... we willen namelijk voor t nieuwe jaar weten wat t gaat worden want dan gaan we de babykamer en Jamie zijn kamer aanpakken...

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het word dan zowiezo in rotterdam. En dan doe ik het gratis. Ik kan dan ook niet beloven of ik het wel allemaal goed zie. Maar roep maar een datum en tijd en dan kan ik kijken of het in mijn drukke schema past. Voor tien uur gaat waarschijnlijk niet lukken omdat ik dan volop aan het kokhalsen sla. Wil het weekend rustig beginnen.
    Hebben jullie dat ook als ik ik vroeg opsta dan kokhals ik bij alles en iedereen, vaak de hele dag door en als ik een beetje kan uitslapen heb ik nergens last van. Ik snap er niks van.

10. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    vanaf hoelaat dan? (ben blij dat ik daar geen last meer van heb....) en alleen in t weekend of kan t ook een keer op vrijdag of een andere keer door de weeks? volgend weekend? of weekend van zaterdag 18e, daarna zit je met de kerst...

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Door de week ben ik aan het werk en zijn alle kamers bezet dus moet het in het weekend. Ik moet even overleggen met vriendlief over de plannen die we hebben. vanaf elf uur? Ik laat het je morgen weten oke

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kristel krijgen wij het dan ook te weten???

Meiden hier toch weer wat gerommel gestommel, mijn rug, dat doorstraalt naar mijn benen, en net nog een harde buik wat komt en gaat...............maar tis VALS hoor!!! (ga ik van uit) Maar heb toch manlief maar gevraagd of hij in zijn auto wil stappen, want kijken of het afzakt in een warm bad.

13. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    tuurlijk krijgen jullie t ook te weten....zodra ik t ook weet hahahaha...

goof, klinkt toch wel erg als weeen hoor.... idd kijk of t afzwakt in een warm bad... zoja dan zijn t voorweeen zoniet..... hmmm moet het heftiger worden..... maar kleine goofybaby nog even blijven zitten hoor is namelijk heeeeeeel erg koud buiten.

14. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    vanaf 11 uur is ok... laat t me maar weten wanneer t lukt.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    O goof wil je het alsjeblieft niet zo spannend maken? En doe alsjeblieft eens rustig aan. Grrr ik zal die man van je wel eens bellen dat hij in de buurt moet blijven.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik weet het niet................bij zoontje ging ik direct de weeenstorm in en dan denk ik met die achtergrond zo van...........oh dit is niks, dit betekent niks 8)..........nou ga ik mijn eigen methode gebruiken maar dan voor iets anders.....hmmmmm.......ja is veels te koud!!! Maar de voorbereidingen zijn al getroffen heb snooze wrapping gehaald in het grijs met geblokt, voor de cosi en hier in huis.
    Zal straks als het niet door zet wat foto's in mijn album zetten.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lang leve het weer alarm!!!!
    Nog nooit zo rustig geweest op de weg op een gewone vrijdag...
    Geen file en geen sneeuw!!!

Heb ik nog wat gemist vandaag???

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Niet heel veel gemist volgens mij. Alleen is het erg onrustig bij goof.
    Hex heeft lekker zittend werk gedaan
    Kristel nog steeds niet geslaagd voor moonboots en slee
    Ik krijg voor 70% zeker een jongetje
    Voor de rest weet ik het niet meer

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Da's best nog wat voor zo'n dagje!
    @Hex: eidnelijk (verplicht) rust in je kont??
    @Kristel: nog 2 nachtjes, dan is de sneeuw weer weg zeggen ze:(:(.
    @Femme: een jongetje, leuk joh (maar euh, wat is die andere 30% van het kindje dan:D:D:D.

Hier weinig nieuws, behalve dan dat het weekend is!!!!!

20. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    je had t toch over rug en doortrekken naar je benen.... klinkt mijn bekend in de oren.... met Jamie zat ik ook in een weeen storm... dus voorweeen echt heb ik niet zo ervaren... dacht dat ik nodig moest P..pen... zo'n druk....dat was een uur voor de weeenstorm... al in een warm bad gelegen?

ps: je had t toch ook over een lodger? zo'n draagzak? die je wilde hebben... ik heb er nog 1 liggen in t kobaltblauw ongebruikt.

Deel Deze Pagina