@goofy: heb je wel tegen mini-goof gezegd dat het -7 is buiten???? Misschien helpt dat.... Nog wel even blijven zitten hoor kleine!!!
@Knuffel, hihihihihihihi.................ja maar daar trekken die winterkindjes van mij niks van aan, zoontje ook niet toen. @Kris, ajjjjj..........................ik ga nu in bad, net wat gegeten en manlief is thuis. Heb jij die nooit gebruikt dat die bunker??
nee ik heb m nooit gebruikt... heb t 1x geprobeerd, maar vond t geen succes, ik had t idee dat hij helemaal dubbelgevouwen werd in die draagzak.... ik heb nu een babybjorn draagzak nieuw van een collega gekregen
@femke, wat een schatje !!! @nanette, fijn dat het achter de rug is en dat je weer naar huis mag !!! Wel rustig aan doen he .... lekker gaan breien en beppen op ZP !!! @cm, gecondoleerd meid, en een dikke knuffel ! @femmele, 70% zeker een jongetje !!! Geweldig toch ! @Hex, goed geregeld zo, en fijn dat je kunt stoppen als het nodig is ! @goof, dikke knuffel meid, ik denk aan je Ik weet dat het niet makkelijk is om rustig aan te doen met een beebje in je buik en 1 boefje die rondloopt !!! Afscheid op mijn werk was super, alle meiden hadden geld bijeen gelegd om een afscheids kado te kopen. En de manager gaf mij dat met tranen in de ogen !!! liefs en dikke knuffel @ all
He Suus, tijd geleden zeg Krijg je nu eidelijk weer een beetje tijd voor jezelf??? We hebben je hier wel gemist hoor! Het afscheid was dus leuk, dat had je toch eigenlijk niet verwacht.... Hoe is het verder met jou??? Oma al in de buurt?
he kippetjes ik moet natuurlijk nog bij lezen maarrrrrrrr Suus fijn dat het toch zo`n mooi afscheid was Dat kan je dan toch lekker afsluiten, Nu even "rustig" adem halen .
@CM; gecondoleerd heel veel sterkte. Fijn dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen. @goofy; Oho zou je dan echt al bezig zijn ff wachten hoor minigoof tot na het weekend eerst even sint vieren met je broertje hihihi succes meis dikke knuf @Hexje; heel goed dat je zittend werk doet en je hebt lieve collega`s en een lieve shef.Maar dat komt vast omdat je zelf ook hard werkt en lief bent. Hou vol meis je krijgt er straks twee prachtige kindjes voor terug.Ben trots op je. @Femmel; Yes gaaf tenminste er is nog niks zeker maar jongens zijn echt super lief voor de mama`s dus goed vooruitzicht. @Nanette; goed joh dat je al naar huis mag. Laat je thuis lekker verwennen en doe rustig aan succes maar het klinkt allemaal goed dikke knuf. @Femke; Jeetje wat balen he van die allergie. En wat klink je heerlijk trots over Lucy.Lekker genieten meis ik hoop dat je snel opknapt, Ik ga even dwergwerpen om het maar even op nanette haar manier te zeggen het is al veel te laat. Misschien tot later anders tot morgen. xx
@CM fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen. Oh hier weer wat afgezakt, tis af en toe nog bezig in mijn buik, maar niet zoasl zonet, rugweeen kwamen om de 8 minuten maar duurde maar een minuut of zo.......warm bad genomen en daarna zakte het iets af.....nog niet direct maar het is nu wel weer rustig in mijn rug. Baal wel, want moet pas vrijdag naar de VK (domme assistente)maar we gaan het meemaken, tis veel te koud buiten dus goofykuiken moet nog ffies blijven zitten. @nanette hoe is het met je??? @Spring spring....................femme, zou het dan toch een jochie zijn???
@CM: gecondoleerd...gelukkig hebben jullie nog afscheid kunnen nemen en heeft oma avontuurlijke laatste dagen meegemaakt. @Goofykuiken: even lekker blijven zitten nog hoor! @Femke: wat fijn dat het weer beter gaat! @Femme: ow spannend! Ken iemand die een meisje zou krijgen, zeker weten...tot hun stomme verbazing een jongetje! Sta je toch ook raar te kijken.......alhoewel gezond natuurlijk het allerbelangrijkste is! @all: pffff de dam is hier gebroken...jemig...echt niet normaal vandaag qua verlies...bah!
Lig al wakker vanaf 5 uur. Er stonden twee mannen aan onze achterdeur te rammelen. Gelukkig hoorde ik het en heb vriendje naar beneden gestuurd. Vanaf toen niet echt meer kunnen slapen. En waarom ben jij zo vroeg op?