Nou meiden ik zal de spanning eraf halen...... De test is negatief....... Ik had gisteravond al een test gedaan en die was heeeel licht dus denk dat het een indrooglijntje was.... Fijne dag allemaal.......
@bieb, he lieve meid, wat balen zeg, met al jou symptomen had ik haast zeker een knal test verwacht !!!En kan het niet zijn dat door de medicijnen je pas later positief test ??? Ik blijf voor je duimen hoor !!! Oma is hier bij mij sinds vanochtend en ik zal haar stevig in de houdgreep houden dat ze nergens anders naar toe kan !!! Dikke knuf, suus
Môge lieve Bieb... Kan me voorstellen dat je een beetje verslagen bent, maar na hoe lang verscheen gisteren dat streepje? Binnen de tijd? Het kan nl zijn dat je HCG gehalte later op de dag hoger is dan nu. Misschien gisteravond veel gedronken? Ik duim alsnog op 2 dikke strepen voor jou! DIkke knuffel!
@Suus: wat leuk je weer regelmatig te zien! Beetje bijgekomen van de drukke tijd? Wel lief van je ex-collega's dat ze je toch nog een leuk afscheid hebben gegeven! Dat had je niet verwacht denk ik? Hoe is het verder?
@mykelti, ik las dat jij ook dit jaar niet meer haalt Ik doe met je mee, staan we samen op voor de eerste januari!!! liefs suus
Inderdaad niet verwacht ! Beetje bijkomen zit er niet in, dit is gewoon een drukke tijd, maar ik zal dringend meer tijd moeten maken voor suuseman, hij voelt zich een beetje verwaarloosd ! liefs suus
Ik kom straks nog even piepen, moet nu naar het zwembad, nog kadootjes kopen, gedichtjes maken..... @nanette, ben je alweer thuis ??? En gaat het een beetje met je ? liefs suus
@ bieb: oook hier nog even een *knuffie* geven @ all: goeiemorgen!!! Heb alles bijgelezen, maar ben eigenlijk alweer vergeten wat er 4 blz terug stond... Dus iedereen die een *knuf* kan gebruiken: *knufffff*
He nee meid. Da's niet leuk (en dan druk ik me heeeeel netjes uit):x:x:x. Grrrrrrrrr, oma was al bij mij, dan niet ook nog eens bij jou! *Knuffel*
he he iedereen! ben nog niet thuis hoor suus! netteman komt eind van de ochtend om me te halen! he biebje, komt een beetje als een verrassing die test. ik hoop gewoon dat je te vroeg hebt getest en je een dezer dagen een mooie test in handen hebt! to all: lots of love
Hey Nanette, hoe is het??? Hoeveel nietjes heb je in je rug, of geen rietjes voor jou??? Je hebt vast nog (veel) pijn, maar alle klachten uit je been verdwenen??? De rest gaat ook echt weg, dat beloof ik je. Lekker hoor, dat je zo snel alweer naar huis mag! Dikke, maar heeel voorzichtige knuffel!
goeiemorgen meisjes, He nou ja zo goed begint deze niet wat een berichten suus en mykelti met die k.. oma. sterkte meides en zet hem op voor een januari 2011 bieb ik duim voor jullie xx Bieb jeetje wat een domper ik hoop idd dat je te vroeg hebt getest ik duim voor je. En wat eng mykelti twee mannen aan de deur nu maar hopen dat ze ook van jullie geschrokken zijn en niet meer terug komen. En Goofy hoest bij jou??? geen weeen meer ??? tot straks ik ga ff badderen
oh nanette, succes voor strakjes ik hoop dat het allemaal goed gaat als je naar huis gaat. Hou je rustig en laat je lekker verwennen. Alvast WELKOM THUS
Het was bij mij twee mannen aan de achterdeur niet bij mykelti. Maar je mag geen sorry zeggen hoor. Vergissen is heel menselijk en er tokken hier zoveel kippetjes. Bieb hoe kan dat nou? Ik was er van overtuigd dat het bij jou goed zat. Echt kl*te.
@ Alle meiden met oma wat KNUT zeg stom mens wat komt ze toch steeds doen?? Nee geen sint kadootjes voor oma gvd!!!! @ Bieb nu snap ik het niet meer..... wat is dat toch met al die symptomen en die witte testen deze maand??? hele dikke knuff..... Voor de rest een dikke knuff
en dan nog even voor Marjolein Happy birthday ik hoop dat je een geweldige dag hebt en flink verwend wordt dikke knuff
Fijne verjaardag voor Marjolein!! Geniet ervan en laat je maar flink verwennen. Dat heb je wel verdiend.