mensen ik ga douchen zo.. Om 12.00 uur vertrekken we en ik moet mij en mijn dochter nog ff toonbaar maken.. (bij mijn dochter heb ik daar aanzienelijk minder tijd voor nodig)
HAHAHAHA, nou die had ik even gemist hoor! Lijkt er in ieder geval wel op dat ofwel dieet ofwel die MACA pillen iets doen voor mijn VS...vind het altijd al zo'n lekker gevoel...not! Lijk trouwens nu ook wat druk onderin te krijgen, dus hopelijk eindelijk ei dan echt op komst...nu nog de posi ovu test...
@leonieke; dat weet ik ook! En daar ben ik ook wel blij om. Maar ik blijf altijd zo lang laatste op de lijst staan! Mensen die later ongi worden, en dan toch weer boven mij op de lijst staan. Het lijkt soms wel of ik stil sta. @mykelti: balen hè, die lange cyclussen... @lentebloempje: het heerst idd enorm hoor, die griep/verkoudheid. Dat kan ook bijna niet anders met dit weer! Bah! @jippiejee: ehm, ik weet niet waar je het over hebt meid? Ik denk dat je iemand anders bedoeld.
zh voor de kijkoperatie in mijn bm En afvallen (zeker in dat megatempo dat jij haalt!) doet zeker iets met je cyclus, maar ik vertrouw meer op mijn lichaam dan op testen! Zowel je slijm als je temp geven aan dat jij je ei hebt gehad.. of binnen 24 uur krijgt, ik zou dat aanhouden. De testen meten alleen een piek van het hormoon lh en geven dus niet je eisprong aan maar die piek (die je meestal rond je ei hebt) maar hij schijnt niet bij iedereen altijd goed te meten..
Dankje Eternity. Over die lange cycli, ik had het in het andere hok al gezegd dat je echt nog binnen de grenzen valt van wat normaal is. Maar als je jezelf gaat vergelijken met anderen dan frustreer je jezelf echt. Maar ik herken het wel hoor! Ook ik heb een onregelmatige cyclus met uitschieters die die van jou nog overstijgen. Maar cycli van een mooie 28 dagen daar ben ik wel het minste jaloers op. Ik ben vooral VRESELIJK jaloers op iedereen die natuurlijk zwanger wordt, zonder hormoneninjecties, zonder om de haverklap bloedprikken, zonder ziekenhuis in ziekenhuis uit te gaan, zonder te hoeven leven tussen hoop en vrees. Oh en dan nog die vrouwen die na een paar rondes al zwanger zijn. Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar ik weet ook dat ik mezelf een halt moet toeroepen met zo te denken en vooruit kijken. Het is goed om al die negatieve gevoelens te ventileren, want het moet er ook af en toe uit, maar daarna ook weer proberen hoop en vertrouwen te hebben. Hoe het mij vergaat doet me veel verdriet, iedere dag wel even, maar tegelijkertijd voel ik me ook trots. Trots dat ik na al die tijd nog steeds de kracht heb om door te gaan en me niet het veld uit laat slaan. Trots dat ik het nog kan opbrengen om mee te leven met een ander. Ik heb dit op mijn bordje gekregen en ja, dat IS oneerlijk... maar ik zal hier met opgeheven hoofd doorheen komen.
POEH! Zeker mooi geschreven! Zit hier gewoon te janken...hoewel wij nog niet in de MMM zitten en korter bezig zijn, herken ik jouw gevoelens zo erg... Maar, we gaan er vast allemaal komen!
Ik moet echt meer voorzichtig gaan doen. Eergisteren heb ik een grote rontgenplaat op mijn voet laten vallen. Gevolg dikke blauwe voet en heel veel pijn. We denken niet gebroken maar wel zwaar gekneusd. En net ben ik van de trap af gekletterd. iIk had net gedouched en werd een beetje flauw en ik dacht eerst naar beneden voor een boterham. Dus bijna kletsnat die trap af. En blijkbaar kon ik daar niet helemaal goed tegen. Gelukkig wel op mijn rug. Maar mijn teen doet nog wel het meest pijn.
@alexandra; ja, bij jou vergeleken mag ik ook niet klagen... Dat weet ik! Ik vind het ook erg knap van je dat je gewoon telkens door gaat. En daarom hoop ik ook zo enorm dat het nu gaat lukken met de tp en dat je gewoon een plakbeeb hebt! @femmelepem: doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf?!??! Jeetje! Doe nu in ieder geval rustig aan met je voet en je rug he!