30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier is het rond een uur of 2 gestopt:(:(:(. De lucht is nog wel heel grijs dus misschien komt er nog wat, maar denk dat het wel klaar is hier...

Mijn telefoon is net aangekomen, Joepie. Ik ga even knutselen, tot zo!

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Veel plezier met je iphone!!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverdssss............ik ben weer op de wereld!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je, ik ga maar eens op internet zoeken hoe en wat. De handleiding is echt ruk. Hahaha, leuke puzzel...

5. eternity

eternity Niet meer actief

@bieb: balen van je nega test! :( Knufknuf!

@marjolein: gefeliciteerd met je verjaardag!!

@goof: sterkte met de migraine en je buikpijnen!

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Dubbelpost. (stomme computer)

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Weet je al hoe je je sim erin stopt? Daar ben ik na een half uur pas achter gekomen. Voor vragen hoor ik het wel.

Goof blij dat je er weer bent. Ga je nu heel rustig aan doen?

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bieb, en nu???

@Marjolein gefeliciteerd!

@Eternity bijna je huisje.

@Knuffel, Iphone ik wil OOK!!!

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb weer een paar pagina's gelezen. maar ik merk dat ik mij moeilijk kan concentreren. Dat betekent niet dat ik niet met jullie meeleef hoor!

Ik baal dat oma een aantal van ons weer heeft weten te vinden. we hadden haar vorig jaar nooit die tomtom moeten geven.

Bieb ik blijf nog wel wat hoop houden.. jij ook?

femmel wat lees ik nou voor enge verhalen?
    Ik had vannacht in het zh ook een verwarde man op de kamer trouwens
    midden in de nacht
    "leafe ik sjoch dei net, doch ut ljocht efkes oan"
    (lief ik zie je niet, doe het licht even aan)
    Nou dacht ik.. dat lijkt mij nou niet zo'n strak plan.. Dus op de bel gedrukt en het lich uitgelaten!
    Die man heeft de rest van de nacht ook voor wat verrassingen gezorgd op de afdeling;)
    Dat was dus niet eng.. dat was voornamelijk erg zielig...

Verder heb ik vandaag toch behoorlijk wat pijn, voelde mij gisteren erg stoer en nu minder;)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Niet zo lekker dat je nu meer pijn hebt, maar ze hebben natuurlijk ook flink zitten grutten in je rug! Rustig aan maar!

Oh, wat zielig die man....kon je daarna nog wel slapen?? ;)

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Nanette: Doe maar rustig aan met die rug.... Je zal wel veel spierpijn hebben/krijgen de aankomende dagen....
    En aggossie... Die man op de afdeling... :D :D

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    hexje: he bah wat een vervelend nieuws zeg. :( Wel heel fijn dat je nu nog beter in de gaten gehouden wordt. Ze zijn idd nog erg klein. Maar, je hebt gelijk; niet teveel op internet rond neuzen daar staan vaak alleen de meest extreme verhalen. Toen mijn oudste geboren was, lag er ook een meisje wat met een zw-schap van 26 wk geboren was en maar 750 gram woog. Ik heb nog een tijd met haar moeder contact gehouden en uiteindelijk is het helemaal goed gekomen. Niet dat we ervan uitgaan dat het bij jou ook zo gaat, maar ik wil er alleen mee zeggen dat ze gelukkig erg veel kunnen tegenwoordig (en dat was 14 jaar geleden)
    Erg fijn dat ze op je werk ook zo meedenken.

nanette: hoe gaat het nu met je? Red je man zich? Wat fijn dat je al weer naar huis mag. Blijf je wel rustig aan doen?!

Alex: heb net je blog gelezen en meid wat ben jij sterk! Nu alweer vooruit kunnen kijken. Daar heb ik echt heel veel bewondering voor. En logisch dat het even teveel is voor je hier op zp. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen... Ik wilde dat er iets was waardoor het ongedaan kon worden...Heel veel sterkte *knuf*

Femke: is de pijn inmiddels al minder? Ik hoop het voor je. dan kun je voor 100 proc gaan genieten van je gezinnetje. En hoe gaat het nu met je handen? Wat een leuke verrassing! Ik lees net dat het gelukkig weer wat beter met je gaat.

MvL: alvast sterkte voor maandag; ik weet niet of ik hier voor die tijd nog kom dus daarom alvast nu.

Lente: aahhh wat een knap en schattig pietje heb jij :)

Jippie: eigenlijk dus goed nieuws bij de gyn? Iig een aardige gyn. En tja wel een geluk dat je geen collega's tegen bent gekomen; is toch een beetje ongemakkelijk.

Mykelti: soms zit alles tegen he op een dag. Bah. Hopelijk gaat het een beetje beter met je. Ik hoop voor je dat 5 dec maar snel voorbij mag zijn. Desnoods zet je thuis de meubels aan de kant en bouw je een dansvloertje ;)

Gofy: he bah migraine :( Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

CM: gecondoleerd meid en heel veel sterkte voor jou en je man komende tijd. Wel "fijn" day jullie nog agscheid hebben kunnen nemen en dat ze zich daar nog bewust van was.

Kristel: ik vond die draagzak juist erg prettig; lekker dicht bij me. Alleen paste die toen niet in de maxi-cosi. heb er nu via mp een gekocht voor weinig (in het roze :D wie weet helpt het?)

goofy: hoe gaat het nü? Alles rustig of rommelt het nog?

:$ Oei! Gelukkig dat je ervan wakker werd. Vannacht wel kunnen slapen?

Bieb: balen zeg! Maar ook nog geen ongi? Dan kan het nog he? Hoop ook dat je te vroeg getest hebt.

Suus: leuk dat je toch een leuk afscheid hebt gehad en dat het nu allemaal wat rustiger wordt. En nu de schade met suusman maar inhalen. Balen van je ongi.

Marjolein: gefeliciteerd! Leuke dag vandaag en lekker genieten.

Knuffel: nieuw speeltje dus? Kun je er al een beetje mee overweg?

Meiden ik kan helaas niet verder lezen en dus ook niet reageren, sorry ik moet NU weg.

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Toch knap twijfel hoe je echt voor iedereen weer een verhaaltje maakt. Respect

14. eternity

eternity Niet meer actief

@goofy: voel je je al weer een beetje beter meid??

Ja, bijna m'n huisje. Nog 1,5 week! :)

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Grrrrrrrr, ik kan niets met mijn iphone, die eikels hebben de micro-sim niet geactiveerd. Lekker dan en ik had al zo'n geweldige dag

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Och gossie knuffel zo irritant. Dan heb je eindelijk je nieuwe iphone kan je er nog geen gebruik van maken en je kan natuurlijk pas maandag bellen daarvoor. Grrrr irritante lui

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Inderdaad, heel fijn!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @knuffel zwaar irritant als je een nieuw speeltje in huis hebt......en er niks mee kan......

Goed ga hier de accu van de pc maar weer pakken, je knippert met je ogen en leeg is ie...

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje wat is het rustig. Iedereen alvast sinterklaas aan het vieren???

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Waar is iedereen?

Deel Deze Pagina