Yes het 3de kuikentje is geboren...... Shadow van harte gefeliciteerd met jullie dochter Valerie (erg mooie naam btw, staat/stond ook op nr 1 bij ons als dit een meid word) hmmm misschien nog maar even verder zoeken
Hoi meiden, Kwam even kijken of er met name al nieuws vab Bieb is... Zit hier zelf (weer!) ziek thuis met een spekselklier of lymfeklier ontsteking bij mijnonderkaak... al ritje hap achter de rug.moet eigenlijk aan de ab maar dat willen ze lievre niet geven.. dus nu afwachten en hopen dat het vanzef over gaat ..met rust..dus bennog wel een weekje thuis.. grrr... Tot later meiden.. Dikke knuf @ all!
Beterschap aan alle zieken! Dit is mijn eerste berichtje met de iphone Bieb, sms'en lukt nog niet sorry. Ik stuur je een pb als dat lukt Hier trouwens morgen om half 9 afspraak bij de HA
Ik kom even PEPERNOTEN strooien in het hok , fijne sinterklaasavond voor wie het gaat vieren!!! (wel erg rustig hier8))
Nou de test is nog steeds negatief....dus gestopt met de progesteron en weer door naar de volgende ronde. Eerst wachten op oma als ze niet met de sint mee is natuurlijk.
@ Bieb: Jeetje meid wat balen!!! Gewoon k** eigenlijk *knufffffffff* @ Shadow: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Mooie naam heeft ze gekregen! @ Knuffel: Lekker gegeten?? @ Hexje: Rustig aan gedaan van het weekend??? Hoe is het met die 2 draken binnen??? @ Hier.... Zoonlief enorm enthousiast Sint en zijn Pieten ontvangen, een hand gegeven en zelfs Piet nog een kus gegeven!!! Zometeen hem lekker naar bed brengen en dan een lui avondje op de bank... *Knuf voor een ieder die het nodig heeft*
Shadow, Gefeliciteerd! wat een klein poppetje moet dat zijn! Goed te lezen alles helemaal in orde is..waren toch spannende laatste weken zo... Femmelepem, He getver wat naar is dat toch! Maar jullie hadden echt voetstappen in de sneeuw? Welke sukkel gaat er nou in de sneeuw op inbrekers pad (?) Bizar: Hier van donderdag op vrijdag ook raar gespuis in de straat.. Geen sporen van braak maar ik hoorde en zag (schijnsel van zaklamp) van alles.. brr... Femke, En ben je 'goedekeurd' door de arts? Hoe is het met de pijn aan je hechtingen? Hoop dat je snel weer lekker (enigszins uitgerust en pijnvrij!) je bezoek kun ontvangen.. Cm, hoe was het gegaan meis? Blijft een trieste gebeurtenis.. knuf Nanette, Ah.. je bent weer thuis! Wat heerlijk! Hihi.. wat vaag die man op je slaapzaal.. wel zielig inderdaad.. Dat ook jij maar snel pijnvrij mag zijn (en blijven!!) Mykelti, Hel slim om een aanrijding te maken en dan weg te rijden in de sneeuw..8) wat heb je er ook een koekenbakkers tussen zitten zeg! Wat fijn voor je buuv dat ze zulke oplettende buren heeft! Sprokkel, ik ga je NU een pb-tje terug sturen.. 21e is prima..! Eigenlijk wel net zo lekker doordeweeks..! Femmel en Eternity (en wie nog meer wil!!!) Gaan jullie nog naar 3FM in Eindhoven????? Knuffel, Ahggrr.... irritanter is er niet! Heb je hem eindelijk in huis..(iphone) kun je er aleen maar naar kijken... :x Marjolein, alsnog van harte gefeliciteerd.. ik wist het wel en ben het gewoon schaamteloos vergeten... All, die ik vergeten ben.. 't is niet persoonlijk.. Iedereen fijne St.klaas avond!
@bieb: verdorie, wat balen zeg!!! Gewoon k*t idd!! Ik had het zo gehoopt voor je! @leonieke: heel veel beterschap meis!
Dankje.. ik heb me er maar bij neergelegd dat ik deze week ook nog thuis ben. Geeft toch wat meer rust in het hoofd.. Hoe is het bij jou?? Nog 6 daagjes...!!!!! x
van 18 tot 24 december... Sprokkel en ik hebben het idee om dinsdag de 21e te gaan... ben je dan per ongeluk vrij??????
Het is toch ook niet erg om gewoon even een week thuis te zijn. Even pas op de plaats maken meid. En verder: ik had je ge-emailt vanmorgen.
Oh.. Tja het is weer zover... snorry.. Hoezo verlsafd ook.. eerst ZP-en en dan de rest.. Ik ga meteen ff lezen..