30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

:( :( :( :( :(

2. eternity

eternity Niet meer actief

Geeft niks meid! :)
    Je hoeft 'm ook niet meteen te lezen.

Ik ga eens gauw op de bank liggen, want ik ben kapot!
    Heel de dag hard gewerkt. Was druk. Pff...
    Fijne avond meis!
    Knufknuf!

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik wil heel graag mee naar het glazen huis maar ik kan alleen in het weekend, want de andere dagen moet ik werken. Ik kan zowle op zaterdag als zondag. Kan dat misschien nog? Anders moeten jullie maar lekker samen gaan hoor.

Tja die mannen. Echt heel erg stom, maar we hebben nu juist in de achtertuin een spoor van voetstappen van onszelf staan naar het konijnenhok en terug. En deze voetstappen kwamen vanaf de poort en naar de achterdeur. Ik vroeg het nog aan vriendlief maar die was daar helemaal niet geweest en de schoenprofiel kwam niet overeen met onze schoenen. Wel bizar.
    En bij jou in de straat... Brrr is ook eng. Nog wel kunnen slapen? Wat moeten die mensen toch bij andere. Je krijg zo alleen maar angst. Is toch nergens goed voor.

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    En Leo doe jij maar eens lekker rustig aan.

Knuf waarom moet jij morgen naar de huisarts? Iets ergs of controle?

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    hihi kleintjes wel ok geloof ik druk genoeg:D ik snotverkouden dus veel in bed en op de bank al sinds gister dus aan mijn rust zit ik wel dit weekeind:):)

Piet een kusje das lief en vet verwend natuurlijk:D:D:D

6. leonieke

Femmelepem, Ik ga even proberen voor de zondag. Ik kan dan iig.. Let you know..

Enge mannen, Ja bij ons in de straat. Goddank niet in de tuin. Brr.. bij jullie veel te eng..!!
    Heb slecht geslapen daarna.. Jij vast ook!

7. leonieke

Jij ook fijne avond!
    Dikke knuf terug. En je raadt het nooit.... je hebt mail terug...hihi.. ;)

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Getver meid.............................getver de getver...........je kan het dus ook zo niet in de gaten houden omdat je temp kunstmatig hoog wordt gehouden, bah ben er gewoon een beetje naar van.
    BLEH!!!!

Verder all, dikke knuff. Net van Sint vieren terug. En naar bedje. Tot morgen.

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Leo, iPhone werkt nu wel. We moesten er wel voor naar de koopzondag. De drukte viel gelukkig mee. Wel wennen hoor! Sterkte trouwens, zonder ab duurt het misschien wel iets langer.
    Femme, morgen naar de HA om de MMM in te gaan. ik hoop een verwijzing te krijgen.

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hoop dat je een sympathieke HA hebt die de verwijzing in orde wil maken! Succes morgen!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, kom net terug van sinterklaas weekeindje...ik moet meer dan 25 pagina's bijlezen dus helaas moet dat tot morgen wachten..ben erg moe dus duik mijn bedje in..

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hij is zeker verwend, al moet ik zeggen dat we het klein gehouden hebben ;) Kleine cadeautjes zoals een speelgoed-dinosaurus en stoepkrijt (als er geen sneeuw ligt... hahaha) en een hamerbank.
    Super vond hij het ;)

Wat goed dat je lekker rustig aan hebt gedaan van het weekend!!!! Nu volhouden he?!?! :p

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Knuff, succes bij de huisarts........( ja ja weer een nachtbraker hier jongens ik weet het..............)
    Kan niet op of om................als ik zoonlief al wil toedekken doet het me pijn als ik iets voorover buig.......dus nu zit ik kaarsrecht op de bank.......hoop op een andere move straks dat ik weer kan liggen.

14. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Meid hoe lang moet je nog dit hou je niet lang meer uit , veel te weinig slaap. hoop voor je dat het gauw beter gaat.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Goofy: heb zo'n medelijden met je...iedere nacht zo vroeg op....moge kleine goofykuiken maar rustig blijven zitten en over een week of 2 aan de deur kloppen... :p

@Bieb: dat hadden we allemaal niet verwacht denk ik....kl*t*! Sterkte meis! :(

@Knuffel: Hopelijk geeft de HA jullie het verwijs en krijg je bij de gyn niet te horen dat je tot een jaar na de mk zelf moet proberen, maar gaan ze kijken! Succes!

@Leo:bah, ze moeten je wel hebben hè de laatste tijd! :x

Hier gisteren gelukkig niet een al te grote emo-dag. Zo af en toe, maar we hebben lekker afleiding gezocht. Eerst gesport en toen kerstboom gekocht en opgetuigd. Gisteravond naar Harry Potter. Zo, wat een super goede film zeg! Zaten de hele film aan onze stoel gekluisterd...is alleen wat minder geschikt voor kids tegenwoordig. We hoopten op een wat rustige bios, maar of mensen vieren de sint tegenwoordig niet meer gezellig thuis of er zijn mega veel sint-haters :$, want het was stervensdruk, helaas.... 8)

16. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    ja ik weet het ben hier nu heel erg vroeg. Was klaar om dochter uit bed te halen. Maar die voelt zich niet zo lekker dus blijft vandaag lekker thuis.

Begint verkouden te worden en heeft gisteren avond gespookt.
    Bleef maar huilen. poos op schoot gelegen en toen weeer gaan slapen.
    Nu dus slaap te kort.

Was ook allemaal zo spannend gisteren en zo heel erg verwend.

Sint gisteren overdag bij schoonouders gevierd en die geven ook zo veel. Denk dat we maar een stuk gaan aanbouwen.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :p:p:p Zie het al helemaal voor me....jullie in een klein hoekje en de rest van het huis vol met kado's! ;)

Hopelijk is je dochtertje snel weer beter!

18. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Leuk mykiltie Harry Potter.

Gezellig de kerstboom al staan. Met dat donkere weer is dat heerlijk.
    Ik moet hem nog kopen.

19. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Denk het wel is ook meer de spanning. Vandaag lekker een rustige dag.

20. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Goedemorgen,

@nanette, welkom thuis!! hoop dat je snel wat pijnvrij bent maar het is sowieso fijn om thuis te zijn denk ik? Kleine meid ook weer blij?
    @Hexje, lekker je bedje in jij, enige voordeel van griep hebben is dat je nu het iig rustig aan zal doen, beterschap meis knuf!
    @Leo, autch... dat klinkt pijnlijk!! hier ook geen ab maar idd proberen om het lichaam het zelf te laten aanvechten... en ach een weekje bijtanken is ook wel eens fijn... nu nog even je schuldgevoel de deur uitzetten ;)
    @Bieb... wat een kl*tezooi!! ik had zo een goede hoop voor jou, zou je geen bloedtest mogen doen dan heb je zekerheid... al krijg je die natuurlijk ook wel met oma maar toch. Meis ik had het je zo gegund... en dat doe ik nog steeds hoor knuffel
    @Femke, wauw wat een mooie baby, hoop dat je snel allergie vrij bent en lekker kan genieten van die mooie kleine Lucy!!
    @Goofy, knuf voor jou meis, het zit jou echt niet mee zeg, hoop dat je toch nog even kan bijtanken voordat de bevalling doorzet!! blijf je wel goed voor jezelf zorgen?
    @Karine, leuk is dat he... dat ze nog blij zijn met kleine kadootjes!!
    @Lentebloempje, hier liggen de bouwtekeningen ook alweer klaar, ach ja het is maar een keer paar jaar sinterklaas, en verjaardag en en en ;)
    @mykelti, fijn dat je de dag goed bent doorgekomen, dus hp is wel een avondje uit waard??
    @Eternity, alle duimen draaien nog stevig voor jou door!!! hoop echt dat jij dan weer roze mag brengen deze maand!!
    @Knuffel, heel veel succes bij de huisarts, het zal toch niet zo zijn dat hij je gewoon door laat lopen!!
    @Alexandra, weet niet of je meeleest meis maar wilde je nog wel even een knuffel geven
    @All, die ik aan het vergeten ben... er word echt wel aan alle kipjes gedacht maar het blijft niet allemaal hangen, knuffel

Deel Deze Pagina