Als jij nou deze trent zet dan volgen wij jou allemaal weer.. hihi.. Ben niet gewend zo hangerig te zijn. Is maar goed dat er een beeb in zit, want anders was ik waarschijnlijk gewoon stoned van de ibu aan het werk geweest..
Gelukkig maar! Als je hoorde hoeveel botsingen er waren gebeurd daar bij jullie in de buurt.. Wat dat aangaat kien ik het goed uit, mijn ziek zijn.. Vorige week veel sneeuw.. nu ijzel... zullen op mijn werk ook wel denken..
Ach voor een verkoudheid blijf ik niet in mijn mandje die gaat er met een beetje frisse lucht ook wel weer weg Ja en pijnstillers doen we hier ook niet aan haha dus beetje bikkel kunnen we weer even laten zien dat wij het sterke geslacht zijn
Lentebloempje, wat zullen jullie inderdaad trots zijn....Gaat ie ineens toch wel vooruit in z'n ontwikkeling....
@Lente: wat goed zeg!!!! @Hex: ik krijg Knuffelman vast wel zo ver hoor, maar ik denk niet dat het helpt als ik zeg dat jullie allemaal aan hem denken. Hahaha, dan krijgt hij vast plankenkoorts... Wat fijn dat je toch weer een beetje opgeknapt bent. Vandaag weer met de taxi naar het werk geweest???
Idd haha vertel hem maar achteraf dat we aan hem dachten Ja zeker de taxi reed weer voor en mijn collega kwam me halen bij de voordeur haha omdat het zo glad was haha zoals het nu gaat hoef ik ook niet meer zelf te rijden dus dat is helemaal super geregeld
Tuurlijk is het jammer en vooral KNUT...... maar ook wel weer fijn.... waarom zijn sommige dingen zo dubbel Knuff
Hey knuf, ik las dat je bezoek aan de ha wel positief uit heeft gepakt. Mooi zo, ben blij voor je. Weer een stapje verder richting jullie wondertje. Tja dat semen onderzoek, het is niet fijn en waarschijnlijk staat knuffelman er niet om te springen maar het moet. En dan weet je daarna ook weer meer. Succes daar in ieder geval mee. Lukt het met de iphone?
Ja , want je wilt het liever op de "normaale manier". Maar ja aan de andere kant bij ons heeft de m.m. wel geholpen tot een spontane zwangerschap. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hij gaat ook wel hoor. Woensdag dacht hij zelf... De iphone.... het begint wat te worden. Kan eindelijk SMS-en hahahaha