Goofy, Goed dat je bij vk bent geweest! Nette bloeddruk hoor! Hopen dat morgen net zo'n goede dag mag worden.. en idd niet teveel achter de pc.. schijnt echte trigger te zijn.. knuf! Hier, Ondanks dat ik me zaterdag al niet goed voelde inderdaad 'los' gegaan in Babypark.. Mocht ook wel eens gebeuren gezien de levertijden (10 wkn!) Maar het voelde heeeeeerlijk!
Ohhh blehhhh....................had je net gebpbt, maar niet meer nodig dus.............. Kwam iemand tegen in een ander topic, die is vanaf 2005 met ICSI EN IVF bezig, 5 miskramen met 10 wkn, en nu dus weer zwanger.... Wil jou gevoel er zeer zeker niet mee wegwuiven, maar het moet gewoon goed gaan komen........ Kus
Chocomel ga ik hier afzweren.................migraine trigger, ga eens kijken of dat helpt komende dagen......snif...
@Eternity Das niet wat we hadden afgesproken he......Jij zou 9 maanden lang geen bloed meer hebben......Echt balen! @Leo Ik ook kijken!!!!
Gatver, de gatver, de gatver... (moet wel een beetje netjes blijven...). Dat is echt helemaal niet leuk zeg!!!! Laat je lekker verwennen door je mannetje.
@ Mykelti, Bieb, Eternity, Suus...&^%$#@%&** Wat ik allemaal hier wel niet zou willen schelden, maar ik hou me in. Meiden, echt heel erg balen! Sterkte met het weer te moeten verwerken! DIKKE KNUFFELS!!!! @Knuffel, ben je al bij de gyn geweest? Sorry als ik dat gemist heb. Goed hoor dat jullie nu de stap hebben gezet. Hoe moeilijk ook, het is wel fijn om meer te weten te komen en steun te krijgen uit professionele hoek, denk ik. @Rieanne, getver keelonsteking en dan niks kunnen gebruiken. Veel drinken en slapen waarschijnlijk. Beterschap meid! Ik ben wat verkouden en had keelpijn, maar dat is echt niks vergeleken bij jou en Leo. @Leo, jeemig wat een verhaal!! Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen zonder dat het kwaad kan voor de kleine. BETERSCHAP! @Schadow, GEFELICITEERD MET VALERIE...mooie naam!! @Goof, nog al eentje in de lappenmand...:x Ben je al bij de VK geweest? En strijken....waaaat!!! Nee, voetjes in massagebad, wat lekkers te knabbelen in de ene en wat lekkers te drinken in de andere hand, komkommers op je ogen en relaxed muziekje aan.....en niets anders dan dat!! @Femke, maar ben je dan allergisch voor alle hechtdraad...? Fijn dat je weer thuis bent! Gaat alles goed met Lucy?! geniet van je gezinnetje!! @Beschuit...VS....YES YES YES!! Succes met klussen! Hier, alles goed. Vannacht slecht geslapen door verkoudheid, maar had vandaag wonderbaarlijk veel energie. Dus niks te klagen. Enne, ik heb zin in een kerstboom..!!
Hey meiden Ik wil toch echt even wat goed nieuws in de groep gooien. Sorry voor Eternity. Voor jou vind ik het echt zzzoooooo kl*te. Ik had zo'n goede hoop en er stond elke dag een kaarsje voor je aan. Balen is nog zwak uitgedrukt.
Eternity: dat is echt super balen! :x Bah! Sprokkel: bedankt; dankzij jouw reactie weet ik weer een beetje wat ik gemist heb Wat een geluk dat je ondanks weinig slaap toch genoeg energie hebt. Jaaa, kerstboom... Eigenlijk wilde ik het gisteren al, maar is er niet van gekomen en vandaag ook weer geen tijd. Nu morgenmiddag dan maar doen met de kinderen. Gezellig. Bieb: begrijp ik nu goed dat bij jou ook ongi is? :x Leo: aan de medicijnen? Wat heb je? goofy: jeetje, nog steeds zoveel last van je migraine? Rieanne: ook al ziek begrijp ik? Beterschap. We hebben hele leuke sinterklaas gehad. De kids zijn flink verwend en wij ook. We waren de volgende dag wel heeeeel erg moe, maar gelukkig hoefden de jongste 2 niet naar school. Om 23.30 uur waren we klaar , en toen gingen de kids naar bed, maar om 2.00 uur gingen mijn zwager en schoonzus pas naar huis. Oooo, ik word oud en kan daar niet meer tegen. Ben gisteren de hele dag moe geweest.
Oke het goede nieuws is dat ik weer een vaste baan heb. Ik kan vanaf jan weer gaan werken. En de gyn heeft vandaag een echo gemaakt en hij kon met 100% zekerheid vertellen dat mijn kindje een JONGENTJE is. Maar toch wil ik eerst de 20 weken echo afwachten. Al kan het bijna niet meer anders zijn. Ik dacht het al, nu met de gyn erbij kan het bijna niet anders meer zijn
@twijfel.. blij dat je leeft @femmel .. gefeliciteerd met je werk.. en euhhh ik zei toch dat het een jongetje was @goof.. goed dat je naar de vk bent geweest! en fijn dat er vandaag een goede dag is!
redelijk nou.. ben bij mijn moeder geweest een achtje en lag beneden op een zachte bank.. rugtechnisch een foute beslissing maar gaf mijn man in ieder geval een dagje vrij van zorgen zo ik mag nog niet oefenen ben teruggefloten door de fysio.. ik doe veel te veel.. zucht.. en alleen maar omdat ik af en toe voor de hand wat opruim en mijn dochter in bad gooi Ik kan slecht stilliggen.. maar zal mijn best gaan doen euhmmmm passierood Zo tevreden? Hoe is het nu met jou meis?
@ Femmel: Gefeliciteerd met je werk!!! Top!! En een jongetje.. Super!! (Meisje was net zo leuk geweest hoor!! Haha.. ) @ Nanette: Fijn dat het redelijk gaat... Tja... Teveel opruimen moet je ook niet doen (maar ik snap je wel hoor!!) En dochter in bad doen.. Hmmm.. Wel veel spanning op je rug dan... Doe maar lekker rustig aan meis! *knuf*