Gaat wel! AB slaat aan! Dus geen Bof wat wel zo fijn is voor de voortplantings wens zeg maar.. Wel nog dik gezwollen hoofd, maar pijn is niets vergeleken met eerder (doe dus ook geen paracatomol meer).. zal wel ff foto plaatsten morgen.. 't is echt geen gezicht !
Pluis is een jongen! Wat leuk meis! Zie je nou dat jij helemaal niet kon wachten tot de 20 weken.. (ik wist het! hihi..) Was Mark mee vandaag?? Enne.. 19 december anyone???
he ik kon er niks aan doen dat de gyn effe langskwam en vroeg of ik nog eens op controle kam en dat hij voorstelde om te kijken naar het geslacht. Mark was dus niet mee maar ik had het al een paar keer gezegd. En nu heeft hij ook de foto's en ik heb hem gelijk gebeld. Maar we wachten lekker tot de 20 wekenecho voor we het bekend maken aan mijn ouders. Mark zijn ouders willen het niet weten. Maar ik denk dat ik me per ongeluk ga verspreken!!! Enne 19 dec gaat door wat mij betreft. Bij jou ook? Al iets van sprokkel gehoord?
Yep. Ik kan de 19e ook. (neem aan dat ik dan de lappenmand wel weer eens uit ben iig) Nee, nog niks van Sprokkel gehoord.. komt goed!
Tuurlijk mag je wel een beetje pesten Leo. Als dat al niet eens meer kan. Het kwam me ook wel erg goed uit allemaal hoor. Die gyn kan mijn gedachten lezen denk ik. hihi Anders gaan we lekker gezellig met zijn tweeen. Toch? Zou eternity ook nog meegaan? Ennu hoop dat de AB snel aanslaat. Maar gelukkig geen bof. Maar wat dan wel? WElke ab heb je trouwens? Het is niks om met zo'n dik hoofdje te moeten rondlopen. Laat je je wel een beetje verwennen?
Wat een stilte hier in het kippenhok vandaag ! Ik zit helemaal klaar om bij te lezen van vandaag en nu ben ik zo klaar ( hehe ook wel eens lekker ) Femmelepem wat leuk een jongen !! Ben je er ook blij mee? Of maakte het je niet uit ? Leonieke ik heb niet alles meegekregen, maar ik geloof dat jij niet echt lekker zit nu. Ik lees iets over AB en pijnen enzo? Veel sterkte in ieder geval. hier net geklust ( hihi ) Zo gek, normaal zijn wij echt avondklussers vlak voor het slapen gaan, maar mijn beschuitenmannetje moest vanavond weg en komt heel laat thuis. Ik wil toch nog even door gaan met klussen dus tja dan maar nu. Voor het eerst een keer echt volgens de planning dat het nu moet zeg maar, nu voelt het nog echter. Zijn al wel een paar maandjes gericht bezig maar nu kwam het echt zo uit dat we ons moesten aanpassen aan de wens hahaha grappig lig in een deuk hier. Ik moest nu wel uitspreken naar mijn schattie dat we 'het' even moesten doen Nou sorry hoor nu genoeg over mij...
Weetje... nu ik me niet meer zo beroerd voel vind ik het heerlijk.. Koffie wordt gemaakt en mag lekker vroeg naar bed enlaat eruit.. straks g aik er nog aan wennen..
Hihi.. gek idee is dat he? Gelukkig dat beschuitenman ook zin had (ging hier weleens moeizamer zeg maar) Ik zeg: op naar een posi test!!!!! Het is je gegund!
Laat je maar lekker verwennen dan, Hihi mannetje is er helemaal trots op dat we een zoontje krijgen. Hij vroeg net wanneer zijn zoon meekon naar het voetbal en of hij alsjeblieft een psvdekbedovertrekset mocht halen. En natuurlijk zei hij gelijk, dat dat hij dat geval van zijn vader had Ach ik laat hem maar even uitkuren. Zo en nu ga ik chillen op de bank. Fijne avond to all
Zo hoe is het met de zieke kippetjes? Ik was gisteren zooo beroerd kon geen eten verdragen en hoofdpijn, koorts, misselijk, heet en dan weer koud dus meteen uit werk naar bed en ja hoor de volgende ochtend oma aan de deur.... Dus moet nu 16 december voor folikkelmeting....zie nu al op tegen die wacht weken erna...erg hè. Femke, oh wat fijn dat je thuis bent...heb je wel genoeg hulp thuis? En ben blij dat het met Lucy goed gaat. Nanette, hey meid hoe gaat ie met je? Leonieke, jeetje zeg wat een gedoe maar snap dat je schrikt van zo'n bult....hoop dat ie snel weg is. Knuffel' oh goed mn wanneer gaat man lief potje brengen? En wanneer heb je dan antwoord? Eternity, oohh meis echt nu al....pfff wat k*t zeg gadsiedarie.... Femmelepem, oh echt wat leuk dat je het nu zeker weet en gefeliciteerd met je baan....joepieeeee....
@Fem Gefeliciteerd met je baan! Lekker gevoel dat je straks wat zekerheid hebt. En wat leuk ook een jongen!! Volgende week heb ik de 20 weken echo, dus ben heel benieuwd of het echt een jongentje is dat we hebben gezien.....
@Sprokkel: Knuffelman gaat morgen voor een semen onderzoek. Daarna waarschijnlijk wel verwijzing voor de gyn. En jij dus ook al keelpijn. Er heerst echt iets in het hok!! @Femmel: gefeliciteerd! Ten eerste natuurlijk met je baan, maar ook met je kleine mini-mark. En waar ga je werken?? @Nanette: ik mocht de eerste 7 weken helemaal niets! Liggen, lopen en max. 15 minuten zitten. Kan me voorstellen dat de fysio dwergwerpen niet zo'n goed idee vond nog geen week na de operatie (ik weet het, niet leuk maar wel reeel, soory). @Leo: fijn dat de AB aanslaat! En goed nieuw wat betreft de bof inderdaad! @Beschuitje: hahaha, zijn je rode oortjes weer weg getrokken?? @Bieb: balen van oma, maar als ze dan toch komt dan maar liever meteen. Anders duurt alles nog langer. 16 december is knuffelman jarig, gaat vast goed komen dan. Voel je je nu wel weer een beetje beter dan (ik bedoel, geen hoofpijn meer een koorts enzo)??? En die wacht-weken Knuffelman gaat dus morgen wat inleveren, en als het goed is dan donderdag al de uitslag.... Dat gaat best snel dus! Hier is oma al weer weg. Heel vreemd. Da's wel erg snel (nog niet eens 5 dagen, meetsal wel 7).
Knuffel, oh echt nou dan hoef je niet zo lang te wachten dat is wel lekker zeg.....en knuffel-man de 16e jarig dat wordt zeker spannend.. De hoofdpijn, koorts en misselijkheid is hier weg gelukkig meteen toen oma op de stoep stond.
Ben blij dat je je weer een beetje beter voelt! Nu weer moed en geduld verzamelen voor de volgende ronde!
@all: dank je wel voor jullie lieve woorden! En het duimen, en de kaarsjes! Ik voel me echt zwaar k*t, maar ik weet ook dat er niks anders op zit dan weer door te gaan naar de volgende IUI. Als troost, zit ik nu maar aan een borreltje! @bieb: we gaan er weer samen voor. Ik heb 21 december m'n eerste follikelmeting. Dus we gaan redelijk gelijk op dan. Gedeelde smart is halve smart. Doen ze jouw iui trouwens VOOR of NA je eisprong? Bij mij stond in de folder dat ze 't een 24 uur NA m'n ei doen. Maar op internet staat dat het tijdens/ervoor moet. En op de andere site weer dat het toch erna moet... Zucht, ik weet 't niet meer... @femme: een jongetje... hihi, wat leuk meis!! En gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! En ik moet idd werken de 19e. De 20e ben ik wel vrij. Maar ik weet niet of jullie dan kunnen...
JOEHOEHOEHOEHOEHOE..................gaaf meissie, jongentjes zijn zooooo lief voor hun moeder (behalve als ze mama's potemonnee in handen krijgen en haar rijbewijs en nog wat pasjes kwijt maken ) Leuk hoor!!! En ja rond deze termijn is het echt heel toevallig als het anders loopt. Waar kan je gaan werken dan? Gefeliciteerd!!!
@Eternity ze zullen het MISSCHIEN wel weten maarre.......24 uur na je ei????? WATTTT?????????? Dat kan toch niet????????? QUE????? Bij een ander topic hadden ze al zo'n verkeerde meting gedaan en was haar ei al geweest en toen kreeg ze geen IUI meer.....laat je goed informeren ook elders meissie.
@Twijfel, Sprokkel.......................migraine blijf ik net zolang houden totdat de kleine draak eruit is.......dus helaas, mag nog even...... He volgens mij hoor ik de auto van manlief......zware motor, die hoor je altijd de straat inrijden........huh oh nee......jammer......nou ik ga naar bed helaas pindakaas voor hem.