30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Lieve nanette,
    als je een beetje in de buurt had gewoond was ik in de auto gesprongen om je eerst een knuffel te geven en daarna een beetje orde in de chaos te brengen!!
    Maar helaas lukt dat niet, wijze woordjes heb ik ook niet voor je alleen dat ik met je meeleef!!
    Meis ik leg een voorraad knuffels voor je neer, probeer je koppie boven water te houden!!
    Grote knuffelberg komt nu jou kant op!!

knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel
    knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel, knuffel

liefs rieanne

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dank je lieve rieanne

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @nanette meissie toch, moeilijk ook he zo'n thuis situatie waar je man ook niet helemaal fit is.
    Je mag mijn mannetje wel ff lenen, dan is in no time je huis opgeruimd.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja?????

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lieve Nanette, zo vervelend een chaos in huis, en er zelf niets aan kunnen doen...Kan me je frustratie wel goed voorstellen. Blijf van je af schrijven hoor, niets sorry, je zit er op dit moment even doorheen en dat mag je hier gewoon met ons delen...Dikke knuffel voor jou, ik denk aan je..

6. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Heee Mamakip!! Als je wat berichtjes van mij of van Twijfel terug leest ben je meteen weer op de hoogte ;)

Hoe gaat het met Lucy en de rest van de familie? Geniet je er van, fem?

7. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Oww, jij mag klagen wat je wilt, dan kun je het hier even van je afschrijven ipv Nettemeisje van slag maken. Is er naast Netteman niemand die kan helpen? Je ouders, broers, zussen, buurvrouw, vrienden...? Gewoon om hulp vragen hoor, soms hebben anderen het niet door dat je wat hulp kunt gebruiken...
    Je kunt zeker ook niet even naar buiten om wat frisse lucht te happen nu? Kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt nu.

KNUFFEL!!

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nanette, Kan me goed voorstellen dat je het soms even niet meer ziet zitten allemaal.. Maar ook dat komt weer goed! Heb je geen lieve vriendin die even de was erdoorhee komt jagen (of een was of 2 meeneemt en weer schoon terug brengt?) Het is superlastig om hulp te vragen -i know- maar als je je er zo rot door gaat voelen.. :(
    Net wat Rieanne zegt.. Als ik een beetje in de buurt zou wonen had ik eraan gekomen..
    Sterkte meis.. (((knuf)))

9. leonieke

Sprokkel, Opzich kan ik dan wel hoor! Ga wel met de trein dus wort wel vroegertje dan.. Hoe laat moet jij weer weg uit E'hoven city?

10. leonieke

Eternity, Jeetje meis..wat rot dat je je niet goed voelt bij de iui-methode.. Ik zou (als leek) ook zeggen dat er voor of tijdens je ei ge-iui-ed zou moeten worden en niet na je ei nog eens..;)
    Laat je goed voorlichten hoor.. Als je je er niet goed bij voelt moet je wellicht verderop..? Het is wel jullie toekomst waarmee ze bezig zijn...
    Dikke knuf voor jou!

11. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Goed, ik ga op pad naar Den Haag, belangrijke meeting in het Spaans dus wel beetje nerveus. Hopelijk rijden de treinen op tijd vandaag.

Tot later kippies!

12. leonieke

Spannend! Succes... (ook met de NS.. ;) )

13. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik denk rond half 2...

Kan Femme ook wat vroeger?

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eternity wat ontzettend kl*te voor je dat de iui mislukt is.
    Hoe gaat het nu verder? Ga je door voor een volgende poging..Sorry als je het al eerder geschreven hebt, maar ik kon het niet echt vinden.

Nanette ik kan me zo voorstellen dat je handen jeuken om alles aan te pakken maar je kunt het nu niet. Geef het echt even over, de wereld vergaat niet als je huis niet op en top schoon is.
    Echt meid, dit gaat over en dan kan je zelf alles weer op pakken.
    Hou vol en schrijf het lekker van je af hier.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    *Nu nog even ego*
    Lekker in de klus periode en zo heerlijk ook dat ik deze maand weer wat meer zekerheid heb. Vorige maand kon ik maar geen VS ontdekken en nu lekker op tijd. Voor de kerst uit moet ik weten of ik zwanger ben of niet. Wat zou het mooi zijn als het zo is dit keer * zucht*
    Wachten wachten wachten..
    Vanmiddag lekker vrij, ga zo maar eens kerstkaarten schrijven.
    Lekker op de bank met de tv aan of zo :)

17. leonieke

Weet niet.. *zet handen aan haar mond en schreeuwt* Fèèèèèmmelepemmm.......???? ;)

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hmmm, balen. Wil ik net ff bijlezen en reageren, heeft mn zoon de computer nodig voor school. Helaas...

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Eternity, je kan twee dingen doen.
    1. als je voor je eerste folikkelmeting bent geweest je ei bij houden met ovulatie testen als die positief is heeft het geen zin meer om pregnyl te geven en dan weer 30 uur te wachten met IUI....en dan wel aangeven he dat je een positieve ovulatie test hebt en dan vragen of de IUI eerder mag.....
    2. Je kan vragen voordat ze de IUI gaan doen of ze nog even willen kijken of de eisprong al geweest is???? Zo niet weet je zeker dat ie nog gaat komen en zowel dan kan je nog op tijd zijn of weten HUN het voor de volgende keer dat je ei eerder springt....

En nu maar hopen dat je deze ronde je ei niet mist.....

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja hoor er zijn ook meiden die wel gewoon moeten werken hahaha

Maar ik kan nog steeds de 19e en ik kan ook voeg komen hoor. Rond 12 uur maar mag wat mij betreft ook eerder.
    Waar spreken we af? Ik kom met de auto. Dus parkeer bij de mediamarkt.

Deel Deze Pagina