Hee Saffron, Hier gaat het wel oke. Zat effe in een dip. Maar begin nu weer wat op te klimmen gelukkig. Met jou alles goed?
He meiden, ik ben niet aan het bevallen hoor .....................maar migraine viert weer hoogtij vanochtend om 5 uur, en zit er ffies doorheen, kom zo nog wel ff plaatsen ff broodje eten.....lief dat jullie je zorgen maken......*smak*
ik dacht al goof.. dat hadden we niet afgesproken je mag pas bevalllen als wij er klaar voor zijn wat overigens wel zo is is dat mijn migraine erger werd toen de bevalling er bijna was. de aaf voor de bevalling kon ik niet meer uit mijn ogen kijken (en we hadden een etentje met mams en zus toen geloof me restaurant, muziek en beginnende weeën is geen goed plan) hexje.. wel je rust houden he! *zet de meest schijnheilige gezichtsuitdrukking op* laat je lekker verwennen! Hier zijn net de kleren binnen die ik voor nettekind had besteld. Heb online wat dingen besteld omdat haar kleren te krap worden en zo kon ik toch even los Nettekind is net haar mama.. dus die ging uit haar plaat en wilde alles passen (2 rokjes en 4 shirts)
Hey meis.. Lees dat je even eendipje had.. niet leuk. Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt..? Ze zijn al wel een poos bezig en nog nooit zwanger geweest.. Ik zou zeggen kom naar Schagen (depandance van ziekenhuis Den Helder) hihi.. da's de andere kant van NL voor jou.. Maar.. bizar toch? Hoe is het met je moeder? En bij je broer en vriendin?? lfs
Ja, dat was ook zo.. bij jou ging het ook vlot! Maar dat mag ook wel als colega's.. dat is dan weer het voordeel van in een ziekenhuis werken! Maar idd, blijft beetje gek..
Leo, ja het gaat wel weer hier. Er komen gewoon veel dingen naar boven. Door bezoek aan de psych en de situatie van mn vriendin. Maar ik kom er wel hoor! Maarre Schagen dus... mmm dat gaat m niet worden inderdaad voor mij Hoop dat ze je vriendin snel gaan helpen! Willen ze ook eventueel IUI of IVF gaan doen? De vriendin van mn broer heeft helaas een miskraam gehad. Ze gaat de 13e starten met spuiten voor de IVF. Allemaal heel spannend dus! Met mn moeder gaat het redelijk. Volgende week heeft ze een afspraka bij IntoEars. Hopelijk kunnen ze daar iets voor haar betekenen. maar ze heeft nu wel soort kalmeringstabletjes en flinke slaappillen dus voor nu gaat het redelijk. En met jou meis?
in jou omgeving gebeurt er ook een hoop he lieve marjo.. blijf in alle ellende van al die anderen ook wel aan jezelf denken he! Hoe is het tot rust komen leo? en heb je al wat meer duidelijkheid over de opvang van beeb en vervanging van jou?
Mijn gyn was ook erg voortvarend! En die zit in Harderwijk in het St. Jansdal....Das nog wel te doen vanuit Nijmegen.....
Bedankt voor de tip!! Mocht het nou dinsdag negatief nieuws zijn, dan ga ik gewoon flink inventariseren en bekijken wat de volgende stappen zullen zijn! Hoop zo dat het niet nodig is...
Hoi kippies, Hier is ik... Hier gaat het eigenlijk wel heel erg goed ik kijk uit naar mijn vakantie nog 1 week werken en dan 2 weken vrij... Ik neem tegenwoordig mijn medicijnen s' avondspits waardoor ik me overdag veeel beter voel... Ik ben vandaag naar de kapper gegaan en heb mijn haar nu hetzelfde als dyanne beekman terwijl ik mijn haar wou laten groeien maar het zot wel leuk..... Biebman heeft besloten na 3 jaar om het weer goed te maken met biebvader........waar ik natuurlijk heeeeeel blij mee ben en ook weer een hoofdstuk kan afsluiten.... En ik heb enorm veel zin in 2011 omdat ik hoop dat ik dan een keer zwanger mag worden.... En ik ben heel blij dat jullie allemaal in mijn leven zijn....... Maar zal nog blijer zijn als maandag blijkt dat de ukkies van hexje zijn gegroeid.....dat de 14e marjolein meteen met iui mag beginnen....dat vrijdag blijkt dat knuffelman superzaad heeft.....dat biebman zijn examen goed gaat doen en maandag goed nieuws krijgt(kan ik nog niks over zeggen sorry)......dat Femke op gaat knappen en weer lekker zichzelf kan zijn.....en dat de rest van de kippies allemal zwanger worden en mooie echo's krijgen.....
Wat een lief berichtje van jou lieve Bieb!! Allemaal goed nieuws, je berichtje spat van de positiviteit, heerlijk!! Het is jou ook zooo gegund!!! Maarree....je snapt natuurlijk wel dat ik (wij) even een fotootje moet zien van je nieuwe coupe!!! (schrijf je dat eigenlijk zo??)
Haha....ik kan geen foto plaatsen met i pad....jehttp://farm1.static.flickr.com/176/459055556_d434b36bf6_m.jpg Even kijken of dit lukt. Zo ziet het eruit...