Of hebben we al een nieuw hok? Marjolein? Anders open jij toch een hok....leuk gezellig misschien moeten wij er eerst 10 openen wil het bij ons effect hebben.....
Haha, dat zal vast wel!! Maar nou wil ik toch echt een foto zien!!! (Dan hou ik mn jurk nog even aan, goed?!)
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/243095-speciaal-voor-bieb-natuurlijk-alle-andere-kippies-nieuwe-hok.html#post8679110
@Beschuitje: goed geroepen hoor! nU ben je weer helemaal in beeld. Dat was je natuurlijk wel, maar nu heb jij dat idee ook weer een beetje Aan allemaal een dikke knuffel! Ik heb niet alles gelezen, dus heb vast wat gemist... @Nanette: he meis, lig je lekker Sorry hoor, even pesten. Ik snap heel goed dat de frustraties je neus uitkomen. Ik kan geen woorden bedenken om dat minder te laten worden... Wel kan ik je laten weten dat ik met je mee leef. Het is al eerder geschreven, als ik in de buurt woonde kon ik misschien komen helpen (voor zover mijn rug dat goed vind dan), maar daar heb je niets aan..Zoals je zelf al zij: na regen komt zonneschijn (jij gebruikte iets andere woorden). Heel erg afgezaagd, maar oh zo waar! @Hex: stoer hoor, nu zeggen dat het niet meer gaat. Kan me voorstellen dat het nu even heel moeilijk is (zeker met de zorgen om die kleintjes erbij). Een hele dikke knuffel voor jou! @Bieb: toevoeging aan jou "ik ben blij" post: dat Beb zwanger 2011 begint... Stoer kapsel (maar wat ben je verandert) En nu op naar het nieuwe hok!
@Bieb wat een lief wens berichtje aan iedereen, geldt ook voor jou he lieverd. @Marjolein, ja hoe is het met je moeder???? En heb je uitslag dinsdag???? Is het Geertgen niks voor jou???? @Hexje ook al via pb maar ook even hier, dapper dat je het besluit hebt genomen om te stoppen, zit niks anders op natuurlijk maar blijft moeilijk. Ik weet het. @Nanette, hoe gaat het??? Hier migraine met zoontje 8 wkn van te voren.........nou gaat het niet meer zo lang duren, had al gehoopt dat het deze keer bespaart bleef. De hoofdpijn kan ik wel wat voor in nemen maar met een peuter en je gezichtvermogen kwijt raken is een ander verhaal. Anyway..... @Sanne wanneer heb je de echo??? Hier wilde ik na de lunch ff bijlezen maar kreeg toen mijn tweede aanval erover heen, direct op bed gaan liggen, 4 uur geslapen.....net op tijd wakker om zoontje op te halen van het KDV. Samen met mijn schoonmoeder gedaan, ik vertrouw me vandaag niet in de auto. Dus ga nu weer op de bank, want pc is een trigger voor mij. Iedereen waar ik nog niet op gereageerd heb.............dikke knuff!!! (joepie, dit is de laatste avond dat manlief laat is als het goed is )
Meldingsplicht Goofy...................nee niks aan de hand, ben sinds 3 uur wel weer echter klaarwakker.......maar voordat ik niet reageer of post........ga zo nog ff kijken of ik hier op de bank nog kan slapen.......en hopen dat de ***** wegblijft vandaag.
Goof, wat ben je weer vroeg! Marjolein heeft een nieuw hok geopend, link een paar Posts hierboven . Hoop dat die kl*temigrane vandaag wegblijft!