30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zit weer illegaal te doe (vanaf het werk dus).
    Vandaag kwam het hoofd van de afdeling mij vertellen dat ik definitief hier op de afdeling mag blijven werken. Joepie!!!!!!!!!!!!!

Verder even snel een reactie:
    @Petitie: ik heb zojuist getekend.
    @Femke: ik laat je snel mijn definitieven antwoord weten:D:D:D (ik durf bijna geen nee meer te zeggen). En ik hoop dat je handen toch nog ietsje beter gaan worden;););)
    @Hex: mooi geschreven. Hoe is het nu vandaag met je??
    Euhhhhhmmmm, wat nog meer????? Ben het een beetje kwijt, maar ben ook een beetje druk geweest, concentratie is wel weg zeg maar.

Trouwens ik heb Knuffelman natuurlijk even gebeld met het nieuws, hij was uiteraard erg blij voor me. Krijg ik 10 minuten later een mailtje: we eten niet thuis vanavond! Leuk toch????

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    :(:(:(:(

Het blijft een raar volk die belgen:D:D

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Je mag ook geen nee zeggen haha dus blijft er maar 1 ding over hahahaha:D:D:D

Thx gaat redelijk vandaag, ach ja het wordt er niet meer anders van....

Gefeliciteerd dat is goed nieuws! en uit eten heerlijk :D:D:D en wat lief van je mannetje (zou die van mij nou nooit aan denken haha:D)

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    *proest*:D:D:D

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Knuffel, gefeliciteerd! Geniet lekker van je etentje vanaaf. :)

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Met een grotere woordenschat. ;) :D

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: ben je weer beetje opgeknapt? Hoe gingen de soll gesprekken van je man? En de uitslag van je vader? Voelt hij zich wat beter? O, lees net dat dat niet helaaml duidelijk is, maar ik denk ook dat het een goed teken is dat hij weg mocht. Hoe was je temp vandaag? (Zo; veel vragen ;) lijkt wel een interview :D) Ik hoop voor je dat die pillen voor jehonden werken; da's geen kleinigheidje meer €200,- Aaah wat een lieve foto :p Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen; respect!

hexje: heftig dagje geweest gisteren. Neem ff de tijd om je verdriet te verwerken; het is toch een kameraad(je). Donderdag weer geen leuke dag, laat deze week maar snel voorbij zijn dan. Dapper van je dat je geen verdoving hebt gevraagd bij de ta en fijn dat het helemaal over is nu.
    Jij zit voorlopig goed in de voorraad :D nu de kast nog ;)

Jolanda: veel plezier met je dochter morgen avond; lijkt me een leuke musical.

Alex: he wat ontzettend sneu voor je dat je gisteren zo'n pijn weer had. Wel lief dat je mannetje meteen voor je klaarstond. Hoe gaat het nu?

MvM heb ik de 2e, 3e en 4e keer aan meegedaan; werd wel misselijk van de geur trouwens.

Femke: bij mijn eerste heb ik ook ks gehad en mijn 2e en 3e zijn allebei ingeleid en wogen 10 pond :$ En er is niets mis gegaan met mijn wond/litteken van de ks. Ze hebben het er met mij eerlijk gezegd ook niet over gehad, maar miss dat dat in de jaren veranderd is door slechte ervaringen? (Mijn jongste is natuurlijk ook alweer 7)

CM: op tijd je rust nemen hoor, je lich heeft het echt hard nodig. Gelukkig vrijdag weer echo zie ik.

Alex: wat een goed nieuws! Morgen weer een spannend dagje voor jullie. Gelukkig mag je al vroeg. Hoop dat je beetje kunt slapen vannacht.

Katten: die van ons kunnen binnen en buiten wanneer ze willen.

Bieb: eerst even de tijd nemen voor jezelf nu, de rest komt weer wel. Ook heftig nieuws van je zus, dat breekt dan ook allemaal een beetje op he. Lief van je dat je haar wilt helpen.

goofy: nog steeds emo og gaat het alweer beter? Rare hormonen...

eternity: lange cyclussen :( :x zijn helaas ook "mijn" ding. Niet goed voor Twijfel, want dan twijfel ik steeds of ik wel of niet zal testen omdat het steeds zo onregelmatig is ook nog eens. Maar ja, nu ff paar weekjes rust tot 5 dec. :D

Lente: hopelijk zet het niet door. En voordat ik het vergeet: succes morgen

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Knuffel gefeliciteerd, wat fijn meid, en veel plezier met uit eten zo, wat lief!!!!

Hier een bijna peuter die zijn grenzen aan het verkennen is.......echt grappig met een dikke buik.....NOT..............
    Maar hij blijft lief hoor......

Ga ff gevulde paprika maken, vlees kan ik bijna niet meer verdragen vanwege maagzuur dus dan maar wat vegetarisch....

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, gefeliciteerd!!!! En wat een schat van een man, lekker uit eten...iemand anders zei het ook al, maar daar zou de mijne nou echt nooit aan denken.....Geniet ervan..

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Knuf: gefeliciteerd en geniet van het etentje! Die van mij zou er ook niet zo snel aan denken hoor Hexje! ;):D

@Twijfel: jeetje, je twijfelt niet aan je vraagstelling...sorry moest even... ;):D
    Ben redelijk opgeknapt. Net voor het eerst wat gedaan (afgewassen) maar dan is het energiepeil gelijk weer flink laag, maar da's normaal bij een griepje. Morgen weer aan de slag en vrijdag vrij voor een promotie.
    Mijn vader krijgt nu ofzo de uitslag (zou gebeld worden tussen 4 en 5, maar dat kennen we hier... :().
    Mijn temp was weer lager, dus toch van de griep. Verder nog steeds VS dus wanneer dat ei nou eens rijp is?? Voel wel eipijn nu, maar test nog steeds nop, niet eens donkerder ofzo.
    Thanx for the respect... :)

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Alex, voordat ik het vergeet, heel veel succes morgen! Moge het maar een goede ontdekkingsreiziger zijn! :D

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    zo even tussendoor gepost voordat alles weg was... en nu weer verder.

nanette: hoe was het in zkh?

Dat is een hele goede houding en ook daar kun je dan weer trots op zijn.

Femme: :$ wel goed uit blijven kijken he. Je laat me schrikken.

eternity: als ik al je verhalen zo lees, dan zou het idd wel eens een vmk kunnen zijn. Potjandorie!

ziektekostenvergoedingen :x :x Mijn oudste zoon met Asperger wil graag sporten, maar kan natuurlijk niet zomaar overal meedoen. Hebben we iets voor hem gevonden nl Fitkids en nu wordt dat maar gedeeltelijk vergoed omdat het geen chronische aandoening is ! :$ Sorry hoor, maar iemand wel eens genezen zien worden van autisme??? Een jongetje op school met erge obesitas krijgt wel onbeperkt vergoed...halloooooo volgens mij ligt dat toch ook wel aan het eetpatroon wat die ouders hem hebben aangeleerd. Vind dit zo oneerlijk!

Wauw. Mooi. Lief. Slik :) Ben er stil van...

Beschuitje: jij bent goed bezig met afvallen zo te lezen; ga zo door. Knap hoor.

Mykelti: wat voor dieet volg jij? Ik word nu ook wel nieuwsgierig. ;) Heb al zovaak iets geprobeerd maar ben niet zo goed in volhouden, daarom ook zo'n respect voor mensen die dat wel kunnen. Hmm 5 dec is voor jou geen gezellige dag dit jaar :) ik zou zeggen, probeer wat afleiding te zoeken, maar dat is moeilijk denk ik.

Femke: ik hoop dat de pijn echt heel snel over is. Het zijn bij jou echt de laatste loodjes he

Knuffel: gefeliciteerd met het goede nieuws! En eet smakelijk.

Ja goed he :D
    Gelukkig dat je alweer beetje op de been bent en het rustig aan op kunt bouwen. Spannend voor je vader, ik hoop dat ze snel gaan bellen nu. Tjonge je ei doet er dit keer dan echt lang over...

*spreekt iedereen hier even streng toe* Zien jullie hoe laat ik mijn eerste berichtje vandaag postte??? 15.39 uur :$ en hoe laat is het nu? 17.11 uur :$ Ik ben nu pas bijgelezen! Jullie houden me van het werk! :D Niet meer zoveel kakelen hoor kippies!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Twijfel: dat is idd niet eerlijk tov van jullie zoon nee... of je steevast kunt stellen dat kinderen met overgewicht een slecht eetpatroon hebben, weet ik niet, maar het is gewoon wel krom ja. Iemand met een aandoening moet de kans krijgen die andere mensen ook krijgen, dus ook sporten, zeker een kind. Echt niet normaal dus! Grrrr :x

Het dieet heet oerdis en is op sommige punten nog op mij aangepast. Als je meer wilt weten, moet je even een PB sturen met daarin je mailadres. Dan stuur ik je een documentje toe. Komt er in het kort op neer dat ik groente, fruit, noten en zaden, vlees, vis en eieren eet.

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    In dit geval ken ik zijn ouders ook en ik weet dat het bij hen er echt aan ligt dat ze hem niets willen weigeren en hij eet gerust een zak chips als lunch bijv.
    Het klinkt lekker; ik heb je een pb gestuurd.
    Hm raar bericht (combinatie) op deze manier :D

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wahahahahaahahah ja we blijven een raar volk maar wel...
    gezellig!

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ga nu snel eten koken en de comp vrijmaken voor mijn zoon. Tot morgen. En jullie weten het he...niet teveel kakelen!

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    kga even een warme douche nemen....heb het even nodig!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, da's inderdaad wat anders...

Ondanks dat ik er zelf ook wel eens schuldig aan ben, probeer ik mijn vooroordelen zoveel mogelijk te vermijden. Ik heb er zelf ook heel vaak mee te maken gehad.

Ik kwam echter laatst een spreuk tegen van Albert Einstein (weet niet of ik hem hier al geplaatst had)

Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom

Ik vind hem helemaal geweldig en ik probeer hem ook vaak voor de geest te halen!

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh enne, you've got mail! ;):D

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :$ zag net een berichtje van iemand die pas net 18 is, een zoontje van 2 heeft en nu denkt weer zwanger te zijn?! :$:$:$:$:$

Gut, behoor zeker tot een uitstervend ras met mijn laatbloeiendheid (nieuw nl woord... :D).... ;)

Deel Deze Pagina