30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    komt goed meis! dank je wel;) dikke knuf!

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    geen dank meis ben zo blij je even te spreken:D:D:D heb je gewoon gemist:) deed elke keer knuffel vragen hoe het met je was hihi:D

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Alex :D:D waar staat dat topic :D

4. eternity

eternity Niet meer actief

@hexje: die HSG was al in mijn cyclus voor deze cyclus, niet in mijn afgelopen cyclus. Ik heb geen idee waar dit door komt.

En wat een mooi stukje heb je geschreven vanmiddag!
    Je bent lief!!! En ik ben ook super blij dat ik jou ken!

@nanette: jeetje, toch heftig geweest nog, die bm-foto's.
    Maar wel fijn dat je de volgende met een roesje/narcose krijgt.
    Ik ga voor je duimen 6 december.

@Snoet: WAT LEUK DAT JE WEER EVEN KOMT KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!
    12-11-10 zou idd een erg leuke datum zijn!
    Maar 10-11-10 ook! En 11-11-10 ook! :D :D
    En zeker mag je klagen!!! Daar zijn we toch voor hier!
    Ik wens je echt een hele spoedige bevalling, en ik hoop dat je je
    kleine ventje snel gezond in je armen mag houden!

@all; ik ben vandaag naar huis gegaan om 3 uur. Ik was aan het werk. Maar de pijn was zo heftig, dat ik er van moest huilen.
    Dus ben ik naar huis gegaan, en een kersenpit zak opgewarmd en op m'n buik gelegd. Dit is echt geen normale ongi, dat weet ik wel! :(
    Zitten en staan doet nog steeds zeer, liggen gaat het beste, dus dat ga ik weer doen. Ik kom gauw weer kletsen!

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Gauw liggen jij en morgen langs de gyn ja ja ik val in herhaling maar echt ff doen meis dit kan niet hoor en moet toch een oorzaak hebben..... knuff

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ kippie's ik ga afsluiten en even onder de douche staan :D

@ Alex meis ik hou in gedachten morgen ochtend je handje vast hoor.... heel veel sterkte en hoop dat het allemaal een beetje meevalt voor je een hele dikke knuffel

@ all fijne avond en tot morgen dikke knuff

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity meissie toch...............ehhhh toch een vmk dan?? Ik had dat voordat zoontjes zwangerschap zich aandiende, ik viel bijna flauw van de pijn, stond toen gym te geven en moest me echt aan de kast vasthouden......iid gyn bellen. Bij de laatste vmk in november bleef ik aldoor steken houden en duizelig zijn, toen hebben ze een echo gedaan om te kijken of alles goed schoon was........ff na laten kijken meid!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @He Snoet, nog niet bevallen dus.....jeeeee..............maar je banner staat op 40 wkn en 11 dgn, hoezo dan een week overtijd??? Hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden meid, maar wat is dat is.
    Sterkte met de laatste daagjes....

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette, jeeee meid, wat een verhaal. Maar die uitgang van die rechter eileider heeft dat dan met je mk-en te maken, want je linker eileider neemt het dan over weet ik van iemand van het NOD topic, en als je zwanger bent geworden maar het toch niet blijft zitten moet er toch wat anders aan de hand zijn of niet?

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @goof.. het is meer dat het vruchtje dan niet zou kunne n innestelen op de verkleving en juist daar wil zitten..
    De eisprong heb ik wel gewoon hoor! Dus misschien wel links elke keer dat zou best kunnen..
    Ze weten het ook niet helemaal zeker allemaal.. Maar ik hoor 6 dec. meer..

@snoet.. dus je bent nu een vette kip;) pas maar op dat de slager dat niet ziet:p

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
  12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nanette wat een heftigheid joh ! Balen dat je mannetje er dan net niet bij is..nu lekker laten vertroetelen op de bank met chocola ;)

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Net terug van het etentje. Was heerlijk en ook erg gezellig!

En Snoet, wat leuk dat je even langs kwam waggelen:D:D:D. We zitten hier allamaal et smart te wachten op het eertse kuikentje!!

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hier :)

15. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb het gered! de Kippenberichtenleesmarathon is klaar!!!! Pfoe, pfoe pfoe :D:D:D

Hebben jullie er vandaag zomaar 30 pagina's aangeplakt :$

Ik ga zo op iedereen reageren...wat ik nog heb opgeslagen dan dus.

16. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Leo, wat een leuke kaartjes had je gemaakt voor de opa's en oma's. Wij hadden dat ook gedaan met die adressen. Werkte heel goed, ze vroegen zich echt af wie hun nou een kaart naar het verkeerde adres had gestuurd. Gaat verder alles oke met je? Behalve die verkoudheid dan?

Femmelepem, nog heel veel sterkte gewenst met Opa. Heel sterk van je dat je geprobeerd hebt voor te dragen. Ik snap heel goed dat dat te moeilijk was, lief van je man dat hij het heeft overgenomen. Pas je wel op met jezelf! Foei, niet meer dingen op tenen e.d. laten vallen hoor *kijkt Femme streng aan*

Mykelti, Jij bent zo goed bezig met afvallen meid! Echt waanzinnig! Ben je ook wel trots op jezelf?
    Hoe is het nu met je vader?

Saffron, heel veel sterkte gewenst met het verlies van je tante. Wat heb jij veel voor je kiezen gekregen de laatste tijd!! Gaat alles goed met je verder en de beeb? Kun je er wel van genieten nu?

Jolanda, GEFELICITEEEEEEEEEERD!!! Dat het maar een sterke bizonkitbeeb mag wezen! Ik ga hard voor je mee duimen. Die eerste weken zijn echt wel lastig wat dat betreft. Ik begin het allemaal nu ook pas te beseffen en heb niet eens een mk gehad. Ik hoop dat je er toch wat van kan genieten.

Nanette, oww meid...zoveel pijn aan je bekken en rug en dan ook nog zo'n *&^%#$ onderzoek. Ik hoop dat er in ieder geval resultaat uit gaat komen waar je mee verder kan!! KNUFFEL! Enne, ik moet altijd erg hard om jouw berichtjes lachen...bedankt!

Alexandra, morgen is het zover!! Wat gaaf dat er zoveel goede eitjes waren. Een vriendin van me heeft ook in dit traject gezeten en jouw vangst is vergeleken met haar inderdaad super goed! Na morgen wordt het ook weer even 2/3 weken spannend. Ik zal duimen / kaarsen opsteken en rituele rondedansjes voor je doen!!
    Een mooie gezonde bizonbeeb voor Alexandra UNIVERSUM, kom op nu is het wel genoeg geweest met dat gepest! Geef haar nu maar gewoon waar ze recht op heeft!!

....en hetzelfde geldt voor Bieb, Nanette, Marjolein, Mykelti. beschuitje, Eternity, Twijfel en alle anderen die zo graag zwanger willen worden!!!

Eternity, owww...ik zat in Italie zo voor je te hopen. Ik dacht echt dat dit raak was. Ik hoop dat het geen vmk was... Maar nu dus meer controle. En nou maar snel raak!!

Marjolein, Wat een super vervelende kwaal die je moeder (en leo) heeft. Is er niets dat het kan verminderen...zijn er misschien soort van oefeningen voor of andere tips/cursus?

Femke, Pff wat een lastige keuze kz of niet?! Ik zou zeker aan de veilige kant gaan zitten, maar ik snap dat dit niet was waar je op hoopte.

Twijfel, fijn dat je voet weer beter is. Doe je een beetje voorzichtig met jezelf...*kijkt weer streng*

Bieb, ow Bieb...wat had ik ook hoop voor jou. Wat een spannende berichten allemaal. En wat een droevige afloop, bah bah bah. Succes de komende tijd in de mmm. Hopelijk komt er nu wel snelheid in.

Hex, Heel veel sterkte met je mooie sterrenhond. Ik word ook altijd helemaal verdrietig als mijn dieren me verlaten. Daarom vind ik het ook moeilijk nieuwe huisdieren te nemen. Moet er niet aan denken dat de twee kattenmonsters ons verlaten. Gelukkig zijn ze nog vrij jong.
    En wat een prachtige buik heb je!!!!

Goof, Jeetje doe jij ook rustig an met jezelf..hou die kleine binnen hoor! *kijkt alweer streng*
    Over die broeken van de h&m; heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsspijkerbroek gekocht. Zit heerlijk en lijkt verder heel erg op een gewone, beetje stretch-spijkerbroek...en was maar 20euro. Heb je daar nog meer hele fijne broeken...? Ik hou me aanbevolen!

CM, echo vrijdag...fijn meid. Weer even wat zekerheid. Ik duim voor een mooie zwaai en rondzwem echo. Wel heel gaaf om te zien, dus niet alleen zorgen maken hoor!

MVL, hoe is het nu met je? Al weer hormoonvrij en in weer wat rustiger water? Ik hoop dat jij ook snel meer antwoorden gaat krijgen!

Sorry, iedereen die ik nu vergeet..!!

Ik schrijf wel wat over mezelf morgen.

Voor nu allemaal hele dikke KNUFFELS en welterusten! :):):)

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Alexandra, nogmaals heel veel succes vandaag!

18. suussuus

suussuus Niet meer actief

@alex, ontzettend veel succes vanochtend!!!
    Behalve het handje van alexman, zul je heeeeeeeeeeel veeeeeeeel kippehandjes voelen van ons allemaal hier ! Dikke knuffel !

@nanette, wat een verhaal zeg, en wat ben jij een bikkel !
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat ze hier iets mee kunnen doen voor je !

@mykelti, geen nare dromen gehad van CZ, VGZ......., wat een gezeik zeg !En je ei vandaag gevonden ??? Dikke knuffel !

Ik heb zo weinig onthouden van wat ik gelezen heb.
    Ben druk bezig met allerlei trainingen van mijn nieuwe werk, zoveel nieuwe dingen die ik moet leren, maar wel leuk !

Liefs suus;)

19. suussuus

suussuus Niet meer actief

@leo, nog in de lappenmand, of voel je je al weer wat beter ?

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Sprokkel, Oh.. dan had ik het idee van de kaartjes schaamteloos van jouw gejat... waarvoor dank.. :)
    Heb je het lekker gehad in Italiƫ? Nog een beetje een tempratuur waarvan je zegt; Lekker!!??

Suus, Hey meis, nieuw werk vreet altijd veel energie de eerste weken. Weer weet je niets zelf en moet je alles vragen.. Ook dat gaat over en je hebt iig leuke mensen om je heen!
    Energie voor ons komt wel weer.

Suus en All, Heb zel fook energie probleempje, Lees wel mee (te nieuwsgierig..) maar reageer niet veel. Nog een dagje ploeteren hier en dan weekend! Morgen ben ik weer wat actiever (en socialer) van de partij..

Alex, Heel veel succes zo dadelijk!!

Nanette, Sjee..wat een verhaal..en dan ook nog zonder hubby.. getsie! Gelukkig heb je niet voor niet saan gedrongen op onderzoeken! Laat er nu maar duidleijkheid komen ook! Sterkte..

Deel Deze Pagina