Dat is wel jammer, maar kan me ook wel voorstellen dat vrij zien te krijgen voor echt alles op een gegeven moment ook niet altijd lukt. Bij de echt belangrijke dingen is hij er toch wel bij...?
@Saskia Mijn man heeft flexibele werktijden en kan het makkelijk doen. Daarbij, hij heeft een manager die zelf 2 kinderen uit ICSI heeft gekregen. Begrip genoeg dus!
Ow dat geeft niet, was er wel trots op De temperatuur in Italie was rond de 17/18 graden. Lekker herfstzonnetje gehad. Heerlijk gewandeld en cappuccino gedronken met mijn mannetje. Was gewoon fijn om er weer even tussenuit te zijn. Moet ook zeggen dat ik tijdens de vakantie amper last heb gehad van misselijkheid. Wel een opgeblazen buik...die ziet er naar mijn idee al veel te bol uit Mijn zus vond m ook al opvallend strak. Haha, ik zal er wel een foto van posten als ik thuis ben. Ach, ik ben nog amper aangekomen dus het is prima zo. Toen ik thuis kwam had ik trouwens wel weer last van misselijkheid, misschien gewoon weer wat minder ontspannen en reageerde mijn maag daar op. Vandaag gaat het alweer beter. Enne, ik vind jou al heel actief hoor hier. Maar ik begrijp dat energie probleempje wel. Wordt bij al beter hoor...dus bij jou wellicht ook snel beter..!
Haha, maak maar wat meer ruimte hoor, buikje moet er ook nog oppassen En ja was fijn. was bij mijn zus trouwens, zij woont in italie. Ze heeft twee kinderen van 4 en 6, dus het was wel een drukte..haha. Konden we alvast wennen.
Hey lieve kippetjes, is er nog een plekje over op stok??? Ik ben bij het vorige hok op pag 167 blijven hangen dus heb echt niet bijgelezen Hier begint alles eindelijk in rustiger vaarwater te komen dus ik hoop snel de energie te hebben om alles weer te kunnen volgen en mee te kunnen beppen. Heb gelukkig een heleboel pbtjes gehad waardoor ik het idee had iig een beetje op de hoogte te zijn. Hoop dat het met jullie kippetjes allemaal goed gaat en ik probeer weer mee te kleppen. knuf
@alexandra: ik ben blij dat de TP zo goed is gegaan! Lief hoor, dat je man overal bij is. Ik heb hier ook zo'n man! Maareh, sorry als ik 't nu verkeerd zeg, maar technisch gezien ben je nu toch eigenlijk "zwanger"? Er zit een embryootje in je, dus heel technisch gezien ben je eigenlijk al zwanger. Of zie ik dit nu echt helemaal verkeerd?
Asl hij ook moet gaat hij wel mee. Naar de gastroscopie van 2 weken geleden ben ik ook alleen gegaan. Hij gaf wel aan mee te zullen gaan als ik het ECHT wilde, maar dat het niet zo handig was. En volgende week als ik bij de nieuwe gynaecoloog langs ga voor de vervolgstappen gaat hij ook niet mee. Wel een beetje jammer, maar ik heb meer vrije dagen die ik nog overheb....
@Alexandra, Hebben ze er wat bizonkit bij gegeven?? owww, dit moet 'm gewoon worden. Blijf zitten kleintje!!! @Rieanne, hee wat fijn om je hier weer te zien? Hoe is het nu met de kleine man? En hoe gaat het met jou zelf?
hey lieve meis, blij dat er iemand blij is mij te zien Met Tom gaat het eindelijk ietsje beter, dinsdag hadden we een heel spannend dagje want toen moest de onsteking weg zijn anders werd hij geopereerd, en dat zou een hele heftige ingreep zijn maar wonder boven wonder is de onsteking uit zijn oor alleen zijn bot heeft nog onstekingsresten maar dat gaat als het goed is zijn lijf zelf oplossen. Hij is op dit moment wel doof aan een oor en hiervoor komt nu een team uit zwolle om te kijken of dit tijdelijk is of als dat niet zo is hoe ze het kunnen verhelpen. Hij bikkelt wel door ons mannetje, klaagt weinig en gaat lekker zn gang. School is wel heel erg vermoeiend dus ik heb hem aardig veel in huis maar hij trekt zich er wel doorheen. Ondertussen hebben we verteld dat hij een broertje of zusje krijgt en dat vind hij helemaal geweldig!! Hij kwam de volgende ochtend alleen wel met het verwijt dat wij helemaal niks hadden overlegd wat de baby zijn of haar komst betreft haha. Iedereen die hem vraagt wat hij graag wil krijgt het diplomatieke antwoord dat het niets uitmaakt en dat hij met een broertje gaat voetballen en een zusje gaat hij trainen Hij is supertrots en dat is wel heel erg leuk om te zien. Maar voor jou word het ook spannend aan jou onderschrift te zien!! Hoop dat je snel op het roze bankje mag landen knuffel
Tja het is heel gek natuurlijk, ik ben een beetje zwanger. Maar het mag nog niet zo heten omdat het zich wel moet gaan innestelen en dat is de "tricky part".
zwaait even terug, kleine man zie hierboven en met mij alles onder controle. Ben niet heel veel bezig geweest met zwanger zijn door alle zorgen maar dinsdag bij de verlos geweest en alles wat goed. Lief dat je het vraagt!!
Haha, wat een mooi mannetje is het toch. Wat een leuke reactie op de kleine, haha...ja ik vind ook dat jullie op zijn minst met hem hadden moeten overleggen.. Goed om te horen dat het beter met hem gaat en dat alles met jou en de kleine ook goed is!
Is dat ook te koop bij de Praxis? Maarre, mooi zo! Geniet ook een beetje van deze spannende dagen en dat er maar prachtig resultaat uit al jullie doorzettingsvermogen, kracht en liefde mag komen!!!
@alex, fijn dat het is mee gevallen, het zal alleen niet mee vallen om ondanks dat je feitelijk gezien al zwanger bent, je nog 2 weken op het bankje moet zitten voor dat de bevestiging er is ! Ik stel dan ook voor dat we alle kippehandjes/pootjes net zolang vasthouden totdat jij een knaltest in handen hebt !!! Ik gun het je zo enorm !! @rieanne, fijn weer even iets van je te horen, we hebben je hier allemaal gemist hoor, en zorgen gemaakt ! liefs suus