Ik zou er gewoon naar toe gaan en het vragen, haha! "Hallo meneer, ik zoek de Utrogestan, bizonkit ter bevordering van de innesteling."
Heel benieuwd hoe snel zijn kaak de grond raakt...haha! Mooi trouwens ook van de andere twee die zeker in de vriezer mogen. dat geeft je weer meer kansen...die twee extra kansen gaan toch ook niet van je vergoeding (verzekering) af?
Ik zit hier nu gewoon te janken. Jullie zijn allemaal zo lief en meelevend! Heel erg bedankt daarvoor!
En ik hoop over 2 weken tranen van geluk !!! En jij bent ook superlief en meelevend voor iedereen, dus jij ook bedankt, lieverd !
Haha.. wat een goeie! Het is ook wat, dat je zelf helemaal niet mag bepalen of en wanneer je een broetje of zusje krijgt.. Schattig! Fijn dat het met jou en de beeb helemaal goed gaat! Ik zeg: Nu op naar rustiger vaarwater voor jou en je gezin!
Alexandra, Ook hier draaien de duimen op volle toeren voor je.. En wat betreft het idee van Suus, Goed plan!!!! We laten je pas los als knal rose bent!
jaaaaaa alexandra... ik kom voor jou kijken. je bent dus idd technisch zwanger. woeeeehoeee. ja ik weet het het moet nog blijven plakken. maar ik weet zeker dat jouw baarmoeder ook zoiets heeft van...hebben die kip!!! kaarsjes handjes en vanalles voor de hocus pocus bij alexandra. iedereen hoopt met je meeeeeeee!
he rieanne en sprokkel... gezellig dat jullie er ook weer zijn. blij dat het met je zoontje beter gaat rieanne,...het is nogal wat he. wat een zorgen he. en sprokkel meidje...alles ok met jou? verders lieve meiden....horrible nacht gehad...handjes geven het stilaan op denk ik. ach ja...en tobben over ks of niet he. maar ja..het zal em wel worden denk ik. maakt ook niks uit. als alles maar goed gaat en iedereen hier gezond en zwanger met kind uiteindelijk naar huis kan. en dan bedoel ik ook iedereen he!
**FemR breekt nog een keer in het kippenhok** Volgens mij heeft kipJo mijn berichtje gemist, dus.... ik plaats hem nog even een keer hoor als jullie het niet erg vinden **FemR breekt even in** JOOOOOOO!!!!!!!!!!!! Wat goed!!!!! Had al zo'n voorgevoel, dus dacht... ff kijken bij Jootje en wat zag mijn oog.... Ik ga alvast breien enneehh.... de geleende spullen kom ik graag terug brengen als zij (jaja, dat denk ik hihi) geboren is!! Heb ik meteen een goed excuus om snel te komen koekeloeren Nog een berichtje voor jo-beeb, BLIJVEN PLAKKEN!! Je hebt zulke leuke ouders, broers en zus!! Die moet je leren kennen!!! Spreek je Jo!! **FemR breekt uit** **FemR breekt weer uit en hoop dat Jolandanr4 het nu wel leest
nanette....wat een verhaal zeg. dat zal pijn gedaan hebben zeg die spuiten in je baarmoedermond. oeh meiske ikvoel het al hier. maar daar ben je toch weer vanaf gelukkig. een vrouw moet toch veel ondergaan he...
Femke, die eventuele keizersnee, kan die dan eerder plaatsvinden dan 40 weken...Want dat is dan misschien voor je handjes ook wel beter...Het zou toch weer weg moeten trekken na de zwangerschap..?
ja dat kan. de 23ste ga ik dat bespreken met de gynaecoloog. daarom dat ik op voorhand wil weten wat ik wil want dat " bespreekt" wat makkelijker. wat lief dat je dat vraagt meid en dat je meedenkt. hoe is het met jou? is alle hcg al weg? ga je nu eerst onderzoeken doen vooraleer je er weer voor gaat? sorry voor de zoveel vragen maar ik wil het graag weten. ik denk vaak aan je. zomaar....
nou! dat zeiden mijn man en ik vanmirgen ook tegenelkaar.. Dat mochten we ooit een 2e krijgen we weten dat we er veel voor hebben gedaan... (hoewel er hier kippetjes zijn die meer hebben ondergaan) Manlief en ik hebben in alle eerlijkheid maar wel samen uitgesproken dat adoptie of pleegouderschap ook een optie is als we hele negatieve of niks uitkomsten rkijgen.. Dat was wel een heel vreemd gesprek... We willen echt graaag een 2e en denken een kindje ook veel te kunnen bieden.. Mocht het niet meer lukken dan willen we andere opties gaan onderzoeken..
Hola! Ja het gaat in principe heel goed. Alleen gisteren een slecht avond gehad. Ga er meteen maar ego-berichtje van maken...: Was na mijn werk broek gaan kopen bij h&m (jaa zo een met elastiek ). En toen werd ik heel kattig behandeld door de kassiere, omdat ik niet duidelijk een rij koos. Ik was zooo boos, ik was zelf zo netjes geweest iemand die in de lange rij stond voor te laten gaan bij de tweede kassa waar dus bijna niemand stond...zij stond immers al langer te wachten dan ik. Toen kwam er een andere vrouw aangelopen en wilde ik net naar de tweede kassa, maar dat mocht niet meer van de kassiere...ik moest bij kassa 1 blijven staan...waaaat?! Nadat ik had afgerekend en de winkel uit was, kwamen de tranen. En die hielden niet meer op...de hele avond. Het waren mn eerste zwangerschapstranen, ik moest geloof ik nog heel wat verwerken en dit was de trigger die de emmer flink deed overlopen. Geloof dat ik nu ook pas meer bewust ben van dat ik toch echt zwanger ben en er een mensje in mijn buik groeit. Das mooi, maar ook wel vreemd, haha. Daarnaast ook nog best wat onzekerheid met betrekking tot mijn baan. Het gaat goed en ze zijn erg tevreden hier, maar als het project niet gaat lopen houdt het rond maart op ...vlak voor mijn zwangerschapsverlof. Dit alles in de mix met hormonen, geen goede combi Ik voel me vandaag wel een stuk beter hoor. Het moest er allemaal even uit. Met dank aan de H&M medewerkster En ik heb wel een goed gevoel over dit project hoor. Ik heb gewoon wat risico's genomen en nu moet ik doorbijten. Femke, wat een gedoe met je hand toch. Jeemig, zijn ze gevoelloos of doen ze ook veel pijn. Warme badjes helpen die wat om te verlichten misschien.