Welterusten kipjes, wat een mooi nieuw hok. *strooit HCG voer in het hok* Beschuitje: ik ga altijd vrij snel naar het toilet, nogal gevoelig voor blaasontsteking! (eerst ff paar minuten bijkomen, dat wel ) Edit: zoals Mykelti ook schreef, wel na kipkip als er nog niet gekipt is...
Lekker hoor zo'n vers hok! @Femke: die arme vriend van jou... Al die zwanger kippies... (Maarrrrrrr ik wil ook, ik wil ook, als het zover is dan he....). @All: haken er nu weer steeds meer kippies af voor het uitje??? Verder heb ik veel gelezen, maar weinig onthouden. Hier ook weer tekenen richting verkoudheid/griep. Ik wil niet weer!!!!! Ik heb mijn portie al gehad voor dit jaar. Grrrrrrrrr
Ik maar rond scharrelen op zoek naar het nieuwe hok.. Gelukkig gevonden! Is er nog een plekje vrij? @Alex succes morgen met de punctie! @Hex jij ok heel veel succes bij de tandarts. Hier ook een tandarts fobieklant.......
Zo ik heb het nieuwe hok ook weer gevonden. Is er nog een plekje op een mooie stok over voor mij? Ik kan nl niet kiezen op welke ik wil zitten. Ik twijfel weer eens Alex: nog steeds allemaal goed nieuws bij jou; spannend hoor! Je bent intussen wel helemaal lek geprikt denk ik Goed hoor van je. Heel veel succes morgen Knuffel: doe je wel rusig aan? Wel lief dat je je vrienden helpt, maar je moet het zelf wel aankunnen he. Marjolein en suus : nee, balen! Weer een ronde verder. Maar op een dag zullen jullie ook (weer) een mooie test hebben; zullen we samen gaan voor een sinterklaas kado'tje? Mykelti: eerlijk gezegd heb ik ook last van slijm na het klussen, maar dat heb ik dus eigenlijk altijd. Bieb: Dit is te spannend! Hoe kan ik rustig blijven zitten als jij de spanning zo op laat lopen! Hmmm nu weer bruinverlies... goofy: nog even wachten hoor met bevallen; is nog een beetje te vroeg. Even je kleintje toespreken: frummeltje nog lekker warm bij mama blijven hoor Femke: fijn dat je weer terug bent. Heerlijk verwend afgelopen paar dagen? Wat balen meid dat je zoveel last van je handen hebt. ik zal speciaal daarvoor bidden de komende dagen, als je dat goed vindt. hexje: succes morgen dan maar bij de tandarts; ik hoop voor je dat het meevalt leo: leuk, morgen op je werk vertellen! Knap dat je het zo lang voor je hebt kunnen houden. Nou zeg, niet zo flauw doen en gewoon lezen; doe ik ook Gelukkig gaat het met mijn enkel stukken beter! Ze hebben ervoor gebeden en ik heb al bijna geen krukken meer nodig! Ik ben echt dankbaar dat het daardoor zo snel geneest!
(Sorry hoor, off topic, maar ben ff trotse mama) We waren gisteren even bij de zorgboerderij waar onze oudste naar toe gaat en hij heeft de paarden aangewezen waar hij op rijdt. Hij rijdt op 5 verschillende en het zij echt grote beesten! Ik ben zo trots op hem dat hij dat kan en durft. Ze hebben binnenkort ok weer een wedstrijd en vlg mij gaat hij springen en dressuur doen.
Zo, ik heb m'n stok ook weer gevonden! @jolanda: ik verwacht er niet meer veel van hoor. Boobies jeuken bijna niet meer. En ik heb wat ongi-krampjes. Elke ongi is bij mij ook weer anders gewoon. Maar we wachten af. Tot nu toe nog niks gespot ofzo. @femke; wat een schitterende foto's meid! @leonieke: aww, wat lief dat je aan me denkt! Nog steeds geen nieuws hier. Wel ongikrampjes, maar goed... we zien 't wel. @alexandra: heel veel succes morgen! @all: ik kan ook niet mee naar het kippenuitje! Verdomme nog!! Manlief heeft een personeelsfeest waar ik mee naar toe moet! OP EEN ZONDAG!!!!!!!!!! Hij had ons daar voor ingeschreven, maar eventjes niet laten weten wanneer dat was. Dus dat is de 21e. Ik probeer er nog onderuit te komen, maar ik vrees 't ergste... Verder ben ik nog in lichte shock. Heb net SYTYCD gekeken, en echt 1 van de beste dansers is er gewoon uit! Ik kan er niet over uit gewoon... Zo, dat moest er ff uit. Nu ga ik lekker op de bank liggen, en nog een filmpje kijken met manlief. Weltrusten kippetjes!
@twijfel.. ik denk dat je terecht een trotse mama bent @eternity.. ik moest heel erg nadenken wat sytycd was.. Maar ik ben er uit gekomen kijk er werkelijk nooit naar.. Vanavomd gekeken naar peter r de vries.. beloofde zoveel onthullingen bla bla bla.. was helemaal niks.. Pfffffffffffffffffffffffffffff
Hahaha, So you think you can dance. Ik kijk echt NOOIT naar dat soort programma's, maar dit is gewoon echt gaaf! Ik dans natuurlijk zelf ook, dus dan is het NOG leuker! Maar 1 van de titelkandidaten is er gewoon uit! Niet genoeg mensen op hem gestemd. Belachelijk gewoon! Iedereen ging er wel vanuit dat er toch wel op hem werd gestemd, omdat hij zo goed was. Nou, niet dus... Zonde! Peter R de Vries kijk ik al lang niet meer. Eerst vond ik dat nog wel eens leuk, maar ik vind het zooooooo'n langdradige onzin tegenwoordig. Nu ga ik echt filmpje kijken!
en ik ga mijn man nog wat aandacht geven.. Schoonouders zijn vandaag geweest, wel gezellig hoor! Maar dan is het fijn nog ff rustog saam te zijn
@Alex: succes vandaag! Dat je maar veel mooie eieren mag hebben gelegd vanmiddag! @Twijfel: ah leuk, paarden! Denk er alweer zolang aan om weer te gaan rijden! En fijn dat het beter gaat met je enkel! @Eternity: oma een schop geven hoor als ze probeert binnen te komen! Hier helaas toch ten prooi gevallen aan de griep. Alles doet zeer en was vanmorgen al om 4 uur wakker. Helaas is dat voor mij altijd het allereerste teken aan de wand. Hopelijk snel weer beter, want we moeten vrijdag naar Groningen voor een promotie. Kan ik mijn trouwjurk weer aan (is in gala)...
Nou dames oma heeft de koffie gevonden en ik had het nog wel aan de buurman uitgeleend.... Bedankt voor het meeleven maar we gaan nu voor de nieuwe weg en ik hoop dat het deze keer gaat lukken.... Zo en nu ga ik naar mijn werk......lees vanavond weer terug......
@Bieb, getver.................maar iid zoals mykelti al schrijft, beetje dubbel denk ik, want nu kan je het traject in met vernieuwde inzichten.
hahahaha hexen , kip kip een buitenstaander zal dit eens moeten ontcijferen Ehmmm ...hoe ik het doe..gewoon sexen , zonder kip kip ( dat lijkt me zo gek om dan daarna...pff...) blijf heel even liggen en daarna snel naar de wc. Even washandje poetsen maar en klaar !! Lees dat topic maar eens bij de lounge staat het geloof ik onder 'na de sex'... bieb balen joh dat oma toch is langs gekomen. STOM MENS! Moet nu werken ( geen zinnnnnnn) het is koud buiten blergh.. Tot vanavond enne nu echt niet zoveel kletsen hoorrrrr
Hey meis, Ja goed wel! Nog steeds grieperig en verkouden en geloof dat ik het toch iets rustiger aan met gaan doen met werken.. Het duurt nu al 4 weken, heb geen energie meer voor iets anders dan werken en slapen.. Jij ook de pisang met de griep.. :x Goed uitzieken.. tip van mij! Veel plezier straks in Groningen, en in je jurk!! Leuk dat je hem nogmaals kunt dragen!! liefs