Hmmm komt je poes ook buiten??? Zieke of poes die zich niet lekker voelt is niet leuk en helemaal niet als je niet weet waarom..... Geef haar maar een dikke knuffel van mij wie weet
*slaat arm om je heen* tuurlijk mis je je poezenbeest.... ze hebben allemaal iets speciaals allemaal een eigen karakter... en een saaie poes bestaat niet! En vergeet niet meis.... een kat laat een poot afdruk achter op je hart! Dikke knuff Hier zijn er 3 heel erg op mij gericht al komen ze graag bij een ander ook een knuffel halen... maar als ze moeten kiezen komen ze gauw bij mij..... en Macho is een echte mannen kat lol maar wel een schatje.....
No thx, ik als ex beveiliger en weer toekomstige beveiliger vindt het niet normaal dat werkgevers dat soort dingen toe staan en al helemaal als het ergens afgelegen is... je weet nooit wat er kan gebeuren.... Buitenom dat je aangevallen of zo kan worden kan je ook vallen en ook je mobiel kan stuk en dan???? Dan lig je daar alleen!! Als hij nu wel alleen af moet sluiten laat hem dan het nummer van zijn baas onder de bel toets zetten en als er wat gebeurt gelijk dat nummer laten bellen dan kan die man zelf horen dat er wat aan de hand is!! Off 112 onder de knop...... je moet je zelf wel beschermen tegen dat soort dingen.....
@hexje; dankjewel we hebben er hier 1, dat is de jongste, die is altijd extreem op mij gericht geweest. Zelfs manlief kon hem niet aaien of oppakken. Maar dat gaat nu steeds beter. Zelfs de kids kunnen hem de laatste tijd aaien. Hij komt vaak ook alleen naar binnen als ik hem roep. Bij de hand ding haha. Ik heb hem toen hij 3 maanden was gevangen en meegenomen van de stal waar mijn paard stond. Hij zat daar iedere avond heel hard tegen mij te miauwen, terwijl hij zich ook schuil kon houden. Heb echt het gevoel dat hij mij heeft uitgekozen! Hoewel vangen nog een klus was, haha. Hij was ook echt super snel gewend aan een leven in huis, waarschijnlijk ook doordat er al katten rondliepen.
Zeker gezellig, stapelgek op de beestjes, zitten vaak met z'n allen op de bank . Ze komen ook altijd naar de deur rennen als ze me aan horen, vind dat zo zoet. Verder houdt Hoolie erg van planten, plastic en sokken. Felix kan op het aanrecht springen, dus die spoelt graag de afwas voor.... Ze spelen ook graag met water (lees: gooien alle water uit de waterbakjes op de vloer . Zielig Twijfel, maar ff goed op haar letten inderdaad! En Saffron kan me voorstellen dat je haar mist!!
goed weer ff genoeg gekletst, ga even verder met opruimen, koken en de kids in bad doen, en dan hopen dat manlief niet te laat thuis komt van zijn werk
leuk trouwens dat hier nog meer katten fans zijn...ik word vaak voor gek verklaard met mijn katten-bende!
No thx meis.... ik ken je gevoel heel goed..... Haha die heeft idd jou uitgekozen haha geweldig haha wel fijn dat hij zich steeds beter aanpast maar ik vindt het geweldig hoor als ze helemaal op 1 persoon zijn gericht... als kun je dan ook rot dingen krijgen als je op vakantie bent of zo dat hebben we hier met 1 haha. Zie je trouwens al door de stal rennen om hem te vangen hahaha
Opruimen hmmmm de kat doe ik vanaaf wel onder de douche lol en wat moet ik nu weer gaan koken pffffffffff ach heb nog tot 19.15 voor er wat op tafel moet staan Het was gezelli en je bent niet gek hoor met je poezenbende hoe meer poezen hoe meer lol en bende
De wonder zijn de wereld nog niet uit hoor echt waar niet! Ik kan het weten..... so try to stay positive *hug*
Heeft er hier ook flink ingehakt, moet je ineens vertellen aan je kleuter dat juf niet meer terugkomt na de vakantie omdat haar hartje ziek was en de dokter dat niet wist. Een week voor die tijd hadden we haar nog gezien. Gelukkig is het nu redelijk te bevatten voor hem maar het blijft elke keer als we de sterren zien, mama ik zie juffrouw natasja... erg mooi!! succes woensdag met wat je dan ook beslist!! Doe wat je hart je ingeeft!! liefs
Hier dan ook een sluipei geweest, wij hebben in de maand dat het raak is 1 keer geklust haha dus het kan echt wel!! Geef de moed niet op meis
Hahaha Hier ook altijd ik en 4 katten op de bank en dan past de baas er niet meer bij haha heerlijk dat ze overal mee kunnen spelen (ja ja voor ons wat minder) en hier 1 water rat de rest vindt er niks aan haha maar 1 bij me in de douche is genoeg zo groot is hij al niet
was er wel maar even bezig met de laatste sint onderhandelingen. haha nee niet het hele huis onder de slingers, nee die mogen daar niet nou vooruit eentje dan haha, ik verlies duidelijk terrrein hier.