Haha gezellig hoor slingers voor de sint Maar bedoelde lol dat het toch niet zo kan zijn dat ik de enige kip ben die een tweeling gaat krijgen dat kan nooit en dat mag ook niet hihi
Nu ben ik wel de remmie kip lol Allemaal vast eet smakelijk ik ga nog even atwt afkijken en dan eens bekijken wat we nu weer moeten eten pfffff lol
Heb zin in friet of Chinees of iets anders vies...maar CM man houdt daar niet van. Of...Turkse pizza...jaaaa Gauw naar de winkel voor ik de bezorglijn bel
he kippies... amai goed gekletst vandaag. hex is weer in the house zeker altijd gezellig met u he hex! bizar drukke dag gehad , maar wel gezellig. hahah tinkerbell had vandaag de hik in mijn buik en dat was zo grappig. buik heel de tijd op en neer en zij maar blijven hikken.... hahah was gewoon leutig...das alles. ( raar mens ben ik toch he) verders oh ja mvl...ja de 23ste weet ik meer dat klopt. ik denk dat ik er niet onderuit kom, aan de ks. want het is zoveel veiliger voor het kind he. en daar kies je toch voor denk ik dan. hoe gaat het met jou lieve meid? oma nog niet gearriveerd zeker. ja ik heb gelezen van je gesprek en hoop dat je snel weer van start kunt...ik wens je het toe!!
De 23ste dan maar een goed gesprek met de gyn, dan kun je nog de voor- en nadelen op een rijtje krijgen... Hier hoop ik ongeveer dinsdag oma op bezoek te krijgen, en tsja dan beginnen we alweer van voren af aan...
amai dinsdag wordt een belangrijke dag voor veel meiden. alexandra gaat dan testen ( please please positief) jij krijgt oma ( is alexandra weer blij ) en ik krijg te horen wanneer ik tinkerbell ga zien....zo ongeveer dan. spannend ladies
Heb ik jullie allemaal doof geluld vandaag???? Het is hier zo stil nou dan ga ik ook maar even doen alsof ik een leven heb naast zp en jullie koffie zetten voor manlief Fijne avond kippie's misschien nog tot straks en anders tot morgen @ Bieb ik duim voor je morgen en doe die feestneus de groeten euh hmmmm dit klinkt stom *proest* Knuff