Zo lekker naar de kapper...wat ik het allerfijnst vind...het wassen van mijn haartjes ! Niet dat ik dat zelf nooit doe..., maar dat gekriebel aan mijn hoofd, heerlijk! Nu even teruglezen, pagina's vol hier weer! Kan een kip nou nooit eens lekker uitslapen, allemaal zo vroeg uit de veren weer...
Ow heerlijk he zo'n hoofdmassage bij de kapper hmmmm lekker ontspannen geniet er maar van haha staat ook veel niet erg interesante info tussen hoor dus het lijkt erger dan het is lol
Ik ga eens even op onderzoek in het drp. Kijekn of ik wat kan vinden (heb niet zo'n zin om naar een groter dorp te gaan). Aleve mag wel als je zwanger wilt worden??? Koffie drink ik niet, dus dat gaat niet werken. Ik weet wel dat als je altijd veel koffie drinkt en dan ineens een dag niet je dan ook enorme koppijn kan krijgen..
Ja, het zou goed kunnen dat het een gevalletje "spannings hoofdpijn" is. Als het maandag nog zo is maar even langs de HA. Kan de fysio weer aan de slag. Ik loop nog bij de fysio voor mijn rug, mag wel dubbele afspraak gaan maken. Zucht. Mykelti vroeg nog of het door hormonen kon komen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel even aan Femke gedacht heb, maar dat is wel hel erg vroeg. Lijkt me de minst waarschijnlijk reden... Het klinkt erger dan het is hoor. Het is niet zo dat ik de hele dag een knallende koppijn heb, maar hat is wel de hele dag aanwezig zeg maar...
Ik vind dat gefrunnik aan mijn hoofd ook altijd zo fijn. Lekker hoor! Misschien moet ik dat zo doen... Even langs de kapper...
Lavendel olie kun je krijgen bij een reform zaak, geen idee of je aleve mag gebruiken als je zwanger wilt raken, maar denk dat je de regel van de eerst e6 weken gewoon kan aanhouden.... aleve werkt snel echt waar.... gewoon 2 nemen... als je twijfelt kun je het natuurlijk ook even vragen of zelf de bijsluiter even opzoeken bij google
Mag niet tijdens de zwangerschap maar staat niks bij voor als je zwanger wilt raken..... dus denk toch wat ik net zei de eeste 6 weken in acht houden dus dan zou je het kunnen gebruiken......
Thanx, ik zal eens even kijken. Ik twijfel wel altijd een beetje als je het tijdens de zwangerschap niet mag gebruiken. Dan is er toch iets waardoor het niet oke is. Ik kijk of ik lavendel olie kan vinden. Zo niet, dan neem ik denk toch de aleve maar mee (als ik mezelf zover krijg om de deur uit te gaan)
Wat ook nog wel wil helpen bij spanningshoofdpijn is eerst een warme douche nemen en dan een kleine badhandoek ik je nek legen je armen iets opspanning zetten en dan je nek naar achteren trekken (niet met je armen trekken, je nek het werk laten doen!) dit kun je over je hele nek doen maar wel voorzichtig als er iets vast zit dan hoor je dan wel of het los komt..... zo kraak ik mijn nek altijd als hij vast zit.... op aanraden van de fisio
Goed zo meisje.... het voordeel van aleve is dat het 12 uur werkzaam is.... kom op nog 1 bakje thee en dan er op uit ga ik dan huishouden doen haha tot jij er weer bent hahaha
Pffff, wat een hoop gekakel weer zeg! Het is echt onmogelijk om bij te lezen allemaal! Heb ik nog wat gemist?? Kan/wil iemand me even bijpraten? @all: bedankt voor jullie lieve reacties! We hebben het geld helaas nog niet binnen. :x Dus noodprocedure moeten starten. Bah!
he jakkie eternity.. niks aan.. zeker niet omdat het geld er in theorie is.. maar in praktijk zijn er kennelijk een stel idioten die wat langer rente willen trekken @all.. het is (na een kl**e nacht) vanmorgen toch de hap geworden. Doorgestuurd naar de seh. Daar eerst een orthopeed. was niks met mijn knie. Dus de andere arts en neuroloog er bij. De voorlopige diagnose is hernia. Jakkie!!!!!!! Eerst meer pijnstilling (femmel thnx voor je antwoord) Dus 2*1000 par, 2*naproxen, 2*morfinepreparaat. plus laxeer, plus maagbescherming. Ben nu officieel een chemische fabriek.. Mag wel oppassen met vuur
@ruzie... Ik vind het verdrietig om te lezen dat mensen elkaar verwijten maken. Dat is nergens voor nodig. Het jammere is dat er langselkaar heen getikt wordt. Laten we lief, verdraagzaam en verstandig wezen.. dat kunnen we best!
Jeetje Nanette... Wel goed van je dat je gegaan bent (al begrijp ik goed dat je met zo'n pijn eigenlijk geen keuze hebt..). En wat gaan ze er nu aan doen dan??
Hoe is het nu met je hoofdpijn? nanette: wat super vervelend voor je dat het nu zo heel erg veel pijn doet? Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht? Snel naar de hap gaan als het nog niet over is hoor. Maar ik hoop natuurlijk dat de pijstilling aanslaat. Nou dat was dus nog een heel gedoe vanmorgen. Je beschrijft het weer heel positief, maar wat een tegenvaller. Als het echt hernia is, kunnen ze er dan iets aan doen? Bieb: spannend!!! Heel veel succes vandaag! We denken aan je. Mykelti: gelukkig dat je ei nu toch echt geweest is. Het heeft lekker de tijd genomen om een goed ei te worden, dus dat beloofd wat. Wijze woorden; daar sluit ik me helemaal bij aan. Veel shopplezier vandaag. mvl: iedereen is hier welkom wat mij betreft. En wat moedig van je om er op terug te komen. Gooffy: heerlijk dat je man er weer is en dat hij meteen met de kleine naar zwemles ging. Lekker uitgerust en bijgepraat? femme: dat is wel erg vroeg voor harde muziek, gebeurd dat vaker? Marjolein: wat vervelend dat het tot nu toe erger is geworden bij je moeder. Gelukkig maar dat de arts nu vriendelijker is. En er is dus nog een vooruitzicht dat het alsnog beter wordt? O,o ik zie het weer voor me CM: o heerlijk, naar de kapper. Ik vind dat ook altijd zo lekker ontspannend. Femke: hou je het nog vol met je handjes? Ook jij klinkt steeds zo positief, knap hoor. eternity: wat ontzettend balen dat de verzekering zo laks is. Gelukkig had je een plan B, maar liever maak je daar natuurlijk geen gebruik van. Kunnen ze het zomaar maken om er zo lang over te doen om te storten? Kun je geen maatregelen nemen? Alles was gisteren gelukkig goed gegaan met het afsluiten. Pfff, opluchting! Sorry hoor, ik maak me soms nogal snel ongerust Verder een rusitge verjaardag gehad, maar als het goed is, wordt hij bedolven onder de kaarten. Ik heb nl een oproep via een e-card gedaan Ik zal eens kijken of ik handig genoeg ben om de link hier te plakken ... ben benieuwd of het lukt ... Je hebt een e-card ontvangen! Volgens mij is het gelukt. Is het de goede?