oh hex....mijn hart breekt als ik dat lees. ik ben ook zo een hondenvriend! oh lieve meid...ik neem je in mijn armen en wieg je stillekes heen en weer. lieve schat toch....dat zal pijn doen. ik leef met je mee.......
@ Bieb en eternity heeeee wat ontzettend k*t dat oma toch geariveerd is. Ik had het jullie zo erg gegund. En ik had het stiekem ook wel gehoopt. MAar helaas. Eternity dan maar op naar de iui. Hopelijk komen daar je dromen bij uit. En Bieb hopelijk komen jouw dromen ook uit bij het geertgen
alexandra... wat een super gave soap heb jij zeg! klinkt bizar pijnlijk en ja ik geloof je onmiddellijk als jij zegt dat jij niet zo een mieperd bent. dammm een vrouw moet afzien he. maar ok de oogst was goed toch! nu nog hocus pocus en alexandra is zwanger... lang leve de hocus pocus dan maar hihihihih!!!!! ik duim voor je donderdag of vrijdag!!! we gaan er hier allemaal voor. jouw eitje krijgt in ieder geval massa's steun en energie vanuit het kippenhok! desnoods gaan we allemaal tegelijk erop broeden.. niet dan ladies?
Ja, al mijn hoop ligt nu ook bij de IUI deze ronde. Ik ben wel teleurgesteld deze maand, maar ik vind het wel fijn dat er een vooruitzicht is nu dat er hulp komt voor ons. Want we hadden deze maand echt bulls-eye geklust, en niet gelukt dus. De gyn zei dat het ook echt heel erg moeilijk voor ons zou worden om op de natuurlijke manier zwanger te raken. Dus nu hopen dat de IUI gaat lukken!
Zooooooooo heb gewoon echt 17 pag. bij moeten lezen poehhhh. @ Alex; jeetje wat goed dat er zo`n goed resultaat is maar wat erg dat het zo`n pijn deed. Hoe gaat het nu?? Het blijft spannend ik blijf je volgen is echt beter dan goed tijden slechte tijden hahaha ik duim voor je meis succes. @ Eternity en bieb helemaal zwaar waardeloos en toch nog onverwacht dat stomme mens op bezoek ze snapt er echt niks van. Ik hoop op snel resultaat met iui voor jullie alletwee. dikke knuf. @hex; ach wat zielig voor je doggie en voor jou dikke knuf. @ Marjo; ik heb al gereageerd op de andere topic maar ben blij dat het een goed gesprek was met de ha. @ all iedereen waar ik op vergeten ben te reageren dikke knuf.
Hier alles goed, druk met van alles en nog wat. Lees regelmatig mee maar post niet zoveel. Volgende week alweer mijn nod, dat gaat toch best wel weer snel. Hopelijk is het raak maar we zullen zien, heb mij voorgenomen mij niet meer in de maling te laten nemen door mijn lichaam. Nu nog kijken of dat ook lukt...
Hex, wat een verdriet voor je..Ik denk aan je, en zou willen dat ik een arm om je heen kon slaan. Dan maar een virtuele knuffel...
Hahaha lief gek mens! (Terugplaatsing is woensdag of donderdag trouwens.) Ik ben nu positieve energie aan het sturen naar 13 eitjes en 13 zaadjes die daar in het LUMC met elkaar een date hebben. Hopelijk vinden ze elkaar zo leuk dat ze samen verder willen.
@Hex Hele dikke knuffel voor jou meis. Ik weet uit ervaring hoe verschrikkelijk het is om zo een geliefd huisdier kwijt te raken. Ik weet niet of je het al kent, maar dit gedicht heeft mij heel veel geholpen toen ik mijn allerliefste kat heb moeten laten inslapen: Regenboog brug Er is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet. Als een dier waar je veel van houdt doodgaat, dan gaat dat dier naar de Regenboog brug. Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden, zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen. Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig. Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter. Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen. De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding: Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling verlaat hij de groep, rent over het groene gras, sneller en sneller. Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging. Om nooit meer uit elkaar te gaan. De vrolijke kussen overstelpen je gezicht, je handen aaien zijn liefdevolle kop en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...
Thanks for asking. Het gaat nu goed. Ik heb wel redelijk wat last van mijn buik, maar het is geen echte pijn. Ik ben echt blij dat ik van tevoren niet wist wat me te wachten stond.
@hexje; wat vreselijk! Heel veel sterkte meid!!! Ik heb helaas nog geen 4 weken terug zelf moeten ervaren hoe het is om je lieveling te moeten laten inslapen (mijn poes die ik al ruim 10 jaar had)! Vreselijk, was er echt ziek van. Heel veel sterkte en neem de tijd om dit weer een plekje te geven. Dikke knuffel!
Hahaha, als jij en je man zoveel van elkaar houden, gaat dat bij de eitjes en zaadjes ook helemaal goedkomen!
Lieve kippie's Dank jullie wel voor jullie hard verwarmende reactie's doet me goed.... Vandaag laat ik maar vandaag morgen ben ik weer van de partij.... Dikke knuff @ Alex dank voor je prachtige gedicht heb hem opgeslagen.....
Lieve Hex, doe maar lekker rustig aan vandaag meid! Laat de boel de boel vandaag. Morgen is er weer een dag. Tot morgen meis! Dikke knuf!!
@Alex: stoer joh! (Bijna flauw vallen van het infues en dan wel heel stoer de punctie doorstaan). We gaan allemaal heel hard duimen dat je morgen een heel goede "uitslag" krijgt en dat er 1 teruggeplaats gaat worden en een stuk of 10 in de vriezer (die je dan vervolgens helemaal niet nodig hebt omdat het in 1 keer helemaal goed kot!!!) @Nanette: hoe is het nu met je bankzitten?? Zit je nog steeds braaf, en wordt het al wat beter??? En wanneer mag je voor de MRI?? (poeh, wat een hoop vragen zeg) @Eternity: alen dat je niet kan joh de 21ste (en je was zo blij dat het verzet was). @Mykelti: zet de griep toch door??? Hier twijfel ik nog (hou nog hoop dat ik 'm deze ronde buiten de deur hou, misschien toch nog genoeg anti-stoffen van de vorige keer). @Leo: doe je wel een beetje zuinig met jezelf. Ik weet wel dat je eigen baas bent, maar wat niet gaat gaat niet hoor! @Saffron: jeetje meid, de heftige periode nog niet af kunnen sluiten?? Zitten jullie er nog midden in of is het nu iets minder heftig? @Kristel: gewoon door laten gaan hoor! Dan maar een beperkt cluppie toch (ik doe mijn best om te komen). Ik hoop dat ik niemand vergeten ben (vast wel, maar da's echt niet bewust hoor!!!).