30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ooohhh jammer goofychick....
    Volgende keer weer met z'n alle hoor......

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Iedereen lief... :)

3. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jij bent ook altijd lief mykelti....

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femke: lukt het typen nog of was je hier vanmorgen al aan begonnen? Pff heb echt medelijden met jou vanwege je handjes... :(

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wahahhahaha
    nee gisteravond...;)

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    rietje? hahahahaah nee hoor. kopje lukt wel.
    het is allemaal niet zo erg hoor met mijn handjes.
    wel super lief dat jullie zo meeleven he absoluut!
    maar de ene dag is de andere niet en vandaag mag ik niet klagen.
    heb zelfs de knoopjes van dochterlief haar truitje kunnen dicht doen.

FEEST !!!!:D:D:D:D

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Haha, dat gaat lastig worden, hete thee door een rietje. ;) Aw gossie...

8. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oh alexandra...ik heb je petitie getekend hoor.
    dacht van ja...tis wel door een belg maar wie weet...een stem is een stem niet?

verders....ik weet dat je niet durft na te denken over welles of nietes zwanger, en ik zal zeker geen uitspraken doen maar ik wil je toch 2 vette strepen toewensen van een plakbeeb. ik gun het je zo.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nou gelukkig maar! ;):)

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

:D:D:D:D Ligt om de hoek :D:D:D:D

11. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    kga even eten...

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    eetze!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop onrust lees ik, en ook anderen die gekwetst zijn. Eens hoor Mykelti dat iedereen volwassen is, maar ik vind het jammer dat wanneer er letterlijk iets staat en ik daar op reageer dat gewoonweg wordt gezegd dat dat er niet gestaan heeft.
    En blijkbaar ben ik niet de enige.....

Maar MVL ik vind het goed dat je excusses hebt aangeboden mbt de zin vd miskraam, had het ook wel op zijn plaats gevonden dat je dat in het andere hok ook had gedaan omtrent de opmerking dat je vond dat het andere topic echt gehouden moet worden voor de niet zwangeren.
    Dat vind ik jammer......maar zand erover.....

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Jaaaa zullen we allemaal weer vriendjes worden nou??????

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi kippies. Ik ga ook voorlopig stoppen in het hok. Ik tok nog niet zo lang mee, maar ik ben het zat me schuldig te voelen over het feit dat ik geen miskraam heb gehad en geen MMM nodig had, want zo komt het binnen bij mij. Ik heb het gevoel alsof ik niet blij mag zijn om anderen niet voor het hoofd te stoten. Tuurlijk is het vreselijk als zwanger worden of blijven niet vanzelf gaat. Maar ook ik, die het niet meegemaakt heeft, heb wel meerdere vriendinnen bij wie het misging en/of nu in de MMM zitten, dus ik zie wat het met een vrouw doet. We hebben allemaal onze bagage (30+ heet dat) en kunnen ons prima verplaatsen in een ander. En meeleven met elkaar. De zwangeren hebben het recht blij te zijn met hun zwangerschap en de niet zwangeren hebben het recht verdrietig te zijn. Maar de opmerkingen die ik (van meerdere kippies) in het andere hok lees over mensen bij wie het vanzelf gaat, dat kwetst me. Alsof het dan geen wonder is. Alsof ik er niet blij mee mag zijn.

Voor de kippies op de wachtbank, een plakbeeb toegewenst! Voor de zwangere kippies, een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Ik zal nog wel eens meelezen, omdat ik hoop dat IEDEREEN zwanger wordt, maar verder is het goed zo.

*kippie verlaat het stokje*

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou snap ik er niks meer van...
    wat gebeurt hier allemaal?????

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie

is toch niet nodig CM....iedereen is blij voor iedereen...en mensen onder elkaar hebben nu eenmaal meningsverschillen...moet kunnen toch? ieder zijn eigen mening meid en de jouwe respecteer ook hoor!
    toch jammer dat je van het stokje af wilt want iedereen is hier welkom dus ook jij!!!!:)

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Kom op kippie´s we zijn volwassen!! Te minste dat mag ik hopen:p graag klaar nu en dan ook geen steken meer onder water!! Gewoon klaar nu!
    Soms moet je een post 2x of vaker lezen voor je snapt wat er bedoelt word... doe of dat of reageer niet... lijkt me een goede oplossing....

Knuff

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he nanette,
    heb even meegelezen in het andere hok...maar eh zoals bieb zegt he....
    als jij oma kwijt wil mag je ze over een dik paar weken ( ik schat zo een week of 8) naar mij toe sturen hoor!!!! die oma wil ik dan wel tegen dan.
    hihihihihii
    wil niet zeggen dat jij oma 8 weken moet houden he.....wil alleen zeggen dat wanneer je ze beu bent wegstuurd om daarna na een week of 8 mijn kant op te sturen....

hangt ervan af hoe de borstvoeding zal lopen he....:)

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou ik gok dat het wel een week of 8 gaat duren voor ik oma een ban ga geven;)
    Moet ook verstandig met mijn lichaam omgaan om er een leuk plekje voor een baby te creeëren..
    Dus 8 weken (liefst niet non-stop:p) hou ik haar gegijzeld..
    VErvolgens haal jij haar met een limo met geblindeerde ramen en neemt haar mee..
    TEgen die tijd is goof er ook wel klaar voor en komt hex en ga zo maar door..

Nah! lijkt me geregeld

Deel Deze Pagina