Drukkend gevoel van onderen...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Arri, Aug 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Dag meiden,

Ik heb me zo voorgenomen om niet na te denken over pijntjes, kwaaltjes en symptomen nu ik moet wachten tot mijn NOD. Dus: 's morgens ben ik niet misselijk, ik ben niet meer of minder moe dan gewoon, ik heb gewoon nergens last van... ;)
    Totdat.... vandaag heb ik me toch een drukkend gevoel, (eigenlijk pijn) van onderen... Snappen jullie wat ik bedoel? :)
    Ik moet nog een week of anderhalf wachten tot ik mijn NOD heb. Dus het is geen echte menstruatiepijn.
    Maar wat kan dit wel wezen? Het is een nare pijn bij staan en lopen. Pijn die ook weleens heb als ik ongesteld ben.
    Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik deze pijn ook heb gehad bij de zwangerschap van mijn dochtertje.
    Nou ja, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
    Enne... ik moet sowieso wachten totdat ik écht zekerheid heb...

Groetjes, mij

2. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    En??

3. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

sorry maar ik denk dat ik je er niet echt bij kan helpen

Wij zijn nu net bezig met ons eerste kindje en ik heb weln een drukkend gevoel gehad gister maar dit is tijdens mijn eisprong geweest ong

De pijn had ik gister ook alleen wist ik niet hoe ik moest gaan zitten of liggen met lopen en staan ging het dan weer beter

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    hoihoi,
    ik heb beide keren in de eerste weken (ook al voor NOD) een gek gevoel gehad onderin mijn buik een beetje aan de buitenkant. alsof er van buiten op geduwd werd.
    Ik was dus hartstikke zwanger als ik dat gevoel had.

veel succes Arri!

5. jozien

jozien Actief lid

May 25, 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    Hoi,

ik heb dat gevoel ook gehad een week voor mijn NOD ongeveer.. Het gevoel alsof er ''iets'' zat (snappen jullie het nog haha)
    Toch werd ik gewoon ongesteld :x

6. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb het gevoel inderdaad ook vaker als ik ongesteld ga worden. Soms al een week van te voren :(
    Hopelijk duid het bij jou wel op een zwangerschap!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hoi,

ik heb dat zelfde gevoel nu, weet ook niet of wat is.
    ik heb mijn ei echt gevoeld deze maand en ook geklust.
    maar kan niet zeggen of ik me zwanger voel ofzo, denk dat ik gewoon ongi word. herken dit ook wel van ongi worden, maar dan een beetje anders meer in het midden zeg maar

8. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Deze druk zit bij mij meer echt van onderen; niet in mijn buik.

Nu ik zit, voel ik het niet meer zo. Maar zonet een tijd gelopen en toen kwam de 'pijn' weer opzetten. Echt pijn is het niet, maar wel een nare druk van binnenuit daar beneden...

Wel grappig dat jullie dit dus wel herkennen. Maar dat het eigenlijk nog helemaal twee kanten op kan....

Sammie, voor jou is het wel spannend zeg... Nog 5 dagen!! Ik voel me op dit moment ook helemaal niet zwanger; ik wil dat in ieder geval denken! Ik wil geen symptomen zien of voelen. Pas als ik de positieve test heb, heb ik zekerheid en dan mag ik van alles gaan voelen!

maar deze druk is toch wel erg duidelijk en vaag... nooit eerder gehad dan alleen tijdens mijn menstruatie. Dus ik ben erg benieuwd wat het is...

9. AHzondag

jah ik ook.
    hoelang moet je nog?
    zit een beetje bij mijn liezen en toch ook weer niet.
    heel vaag!!

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,113
    0
    0
    Arnhem
    Ik had hetzelfde voorgenomen deze ronde! Ik voel helemaal niks en ga me er niet teveel mee bezig houden als denk iets te voelen.... hahaha! Mislukt!

Maar ja, elke ronde heb je dan toch weer iets wat anders is.
    Dat drukkende gevoel ervaar ik nu ook een beetje. Niet als pijn maar meer drukkend/trekkerig in m'n liezen. Dan weer meer naar het midden. Soms een vol gevoel. Alsof er toch wel iets aan de gang is daar!;)
    Het is lastig uit te leggen eigenlijk. Het voelt in ieder geval weer anders dan andere rondes.

Ik hoop het zo...

11. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ook ik heb zo'n drukkend gevoel, maar ik denk dat het nog alle kanten op kan gaan.
    We zitten hier allemaal zo'n beetje op hetzelfde punt in de cyclus, dus toch nog maar eventjes afwachten?

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,113
    0
    0
    Arnhem
    Tja, we wachten wat af hier met z'n allen...
    Wachten op ei
    Wachten op nod
    Wachten op bevalling...;)

13. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Haha, ja hoor laat die bevalling maar komen!

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

Jul 11, 2008
    2,543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik heb dit gevoel regelmatig, meestal paar dagen voor mn menstruatie...echt een rot gevoel

15. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Goedemorgen!!

Tja, in verWACHTing zijn heeft alles te maken met wachten hè?

Banne en Ilona, voor jullie is het ook spannend zeg!! De NOD komt steeds dichterbij...

Ik weet niet precies hoe lang ik nog moet wachten... mijn cyclus is ineens heel onregelmatig. Maar ik denk dat ik nog wel een dag of 8 moet wachten... Eisprong heb ik waarschijnlijk vorige week gehad. Daarom dacht ik misschien ook nog wel aan innestelingspijn, maar vond het zo'n rare plek!

Maar als ik niet ongesteld word, wil ik pas rond 1 september testen... Als ik dat vol houd! Mijn cyclus kan namelijk verschillen van 28 dagen tot 36 dagen (en zelfs 1 keer 40 dagen...)

Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat...

Groetjes, Arri

16. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    ik neem me ook elke keer voor om niet op alle pijntjes en dingetjes te letten. vorige ronde lukte dat prima en toen werd ik opeens een dag te laat ongesteld. later dus toch ongi geworden, maar was toch een gekke dag. ik voelde me ook totaal niet zwanger, dus wilde nog niet testen.
    nu weer zoiets voorgenomen en nu weer al die kwaaltjes en iets in me dat zegt dat het raak is... ik wordt daar echt moe van...

17. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Ik verlies zojuist een enorm veel slijm... Sorry voor de details!
    Misschien heb ik dan wel pas gisteren of vandaag de eisprong gehad...
    Kan je daar ook deze pijn van hebben?

18. AHzondag

@Arri,
    ik heb ook een enorm onregelmatige cyclus, maar ik heb ovulatietesten gebruikt en deze maand wist ik precies wanneer ik hem had ook door de pijn en de positest natuurlijk.
    misschien is dat een idee voor jou?

ik ga denk ik pas echt vrijdag testen of zaterdag durf niet eerder:(

19. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    van je ei kan je ook pijn hebben hoor! En ik heb tijdens mn ei ook extra slijm, dus het zal vast je ei zijn!

20. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Maar ik dacht hem vorige week gehad te hebben... Toen verloor ik ook veel slijm; dat was toen ook overigens rond de 16e dag van mijn cyclus. Nu zit ik op de 21e dag.
    Ach, ik weet het gewoon niet... Wil me ook niet gek gaan maken...
    Wij willen de natuur zijn gang laten gaan en letten daarom (in bed...) ook niet op de cyclus bijv. Dus daarom hier ook (nog) geen ovu-testen. Wil gewoon nog even lekker aanrommelen en zie ook nog geen reden om al van alles te gaan ondernemen!

Share This Page