Hahaha! Even een weekendje weg en wat een gekakel allemaal weer! Ik heb er her en der even wat doorheen gescreent, maar het is allemaal niet te onthouden en 1 op 1 te lezen.... Maar wel echt helemaal geweldig!! En zal jullie niet langer in spanning houden... Vanmorgen vroeg getest en het was een... KNALTEST!!!!!! Helemaal goed en helemaal blij dus!!
@hexje: jouw echte naam wist ik nog niet! Hihi. Maar dat wordt nog een lijstje van buiten leren hoor op 4 september. Maar dan hebben we er dus ook gezichten bij, maar geen namen! Hoe gaan we dat eigenlijk oplossen? Toch met het t-shirt?
Hahah nee heb gewoon de lijst gecopieerd vanuit hyves haha en van diegen die niet meegingen de naam eruit gewipt en de rest laten staan dus nu moet je gewoon vrijwillig verplicht mee
Hahaha, ja, idd! Maar misschien toch wel handig om dat op de een of andere manier wel kenbaar te maken. Misschien met naamstickers ofzo. Met de ZP-naam en dan je echte naam. (die kan ik eventueel op mijn werk wel maken)
Otje: ff nieuwsgierig 1975 is niet je geboortejaar? Edit toch wel dus......zie dat er nu 34 als leeftijd staat.